Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Robię taki resource pack, który zmienia wygląd narzędzi, zbroi, broni etc. w zależności od pozostałych pkt durability. Wszystko jest cacy, tylko tekstura kuszy crossbow_standby daje mi missingno. Pozostałe elementy działają jak powinny. Ale ten tutaj nie.

Poniżej załączam zawartość pliku crossbow_stage1.properties (dla kuszy o durability od 51-75%, są jeszcze dwa, dla przedziałów 26-50% i 0-25%, problem jest jednak identyczny) oraz  kilka screenów:

type=item
items=minecraft:crossbow

texture.crossbow_standby=crossbow_standby_stage1
texture.crossbow_pulling_0=crossbow_pulling0_stage1
texture.crossbow_pulling_1=crossbow_pulling1_stage1
texture.crossbow_pulling_2=crossbow_pulling2_stage1
texture.crossbow_arrow=crossbow_arrow_stage1
texture.crossbow_firework=crossbow_firework_stage1

damage=26-50%

 

Edytowane przez SergeantGoodberry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy!

Możesz napisać odpowiedź teraz, a następnie się zarejestrować. Jeżeli już masz konto, zaloguj się teraz.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...