Skocz do zawartości
SergeantGoodberry

Wykrywanie nazwanych itemów w EQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję pomocy w komendzie execute. Mianowicie, chciałbym zrobić tak, aby gra wykrywała, czy gracz trzyma w lewej ręce zegar nazwany w kowadle "Tick Booster". Udało mi się dojść do momentu, w którym gra wykrywa odpowiednie item o odpowiednim ID w odpowiednim slocie w EQ. Niestety nie wiem jak wstawić warunek danej nazwy (ważne, że jest to nazwa zmieniona przez kowadło). Moja komenda wygląda w tym momencie następująco:

/execute as @a if entity @s[nbt={Inventory:[{id:"minecraft:clock",Slot:-106b}]}]

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

/execute if entity @p[nbt={SelectedItem:{id:"minecraft:clock",Count:1b,tag:{display:{Name:"{\"text\":\"Tick Booster\"}"}}},SelectedItemSlot:1}]

 

Jestem na telefonie więc nie mam pojęcia czy zadziała. Zmień numer slotu na jaki chcesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie działa. Może dlatego, że nazwa zegara podana w twojej komendzie jest w formacie json. Mi natomiast chodzi o nazwę zmienioną w kowadle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy!

Możesz napisać odpowiedź teraz, a następnie się zarejestrować. Jeżeli już masz konto, zaloguj się teraz.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...