Skocz do zawartości
crafter

WorldGuard - expand nie działa poprawnie

Rekomendowane odpowiedzi

Na serwerze z Spigot dla wersji 1.14.1 mam WorldGuard 7.0 (WorldEdit 7.0.0 Release Candidate 2 (1.13.2/1.14.1)) i WorldEdit 7.0. (WorldGuard 7.0.0 Release Candidate 1 (MC 1.13.2)) Zaznaczam dany obszar //wand, tworzę działkę, dodaję właściciela lecz polecenie //expand nie działa do końca poprawnie. Przykładowo po poszerzeniu obszaru w ten sposób //expand 100 100 up, gracz który nie jest przypisany do  działki nie może niszczyć budowli do 2 bloków w górę. Od 3+ bloku w górę może niszczyć wszystko. Czy to może być spowodowane niekompatybilnością wersji WorldGuard z Spigotem? Może ktoś już miał taki problem i go rozwiązał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Spróbuj użyć //expand 100 up wtedy region zaznaczony jest 100 bloków w góre. Poza tym jezeli wbijasz //expand 100 100 sprawdź czy nie wywala ci jakiś błędów w konsoli. Jeżeli oba rozwiązania zawodzą polecam //expand vert 

 

//EDIT Jeżeli oba sposoby zawodzą spróbuj zmienić wersje Worldedita (On jest odpowiedzialny za zaznaczanie terenu)

 

🙂

Edytowane przez Calem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczenie działa poprawnie, po zaznaczeniu i wpisaniu //expand 100 up lub //expand 100 100 up czy z vert w konsoli nie ma błędów. Wyświetla się, że "expandował" ileś tam bloków a efektu nie ma. Gracz do którego nie jest przypisana działka kończy się 2 bloki w górę - wchodzę trochę wyżej i pojawia się komunikat który ustawiłem przy wyjściu z działki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tak to będzie na 99% wersja worldguard (Nie stabilna) Lub samo nie dogranie silnika 1.14.1 wraz z silnikiem. Musisz poczekać na inną wersje samego Worldguarda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem co robiłem źle. Należy wykonać w odpowiedniej kolejności wszystkie czynności: zaznaczenie po przekątnej (WorldEdit), //expand <wartość> <wartość> up i dopiero /rg define... Ja robiłem najpierw zaznaczenie, później /rg define i //expand na końcu, przekonamy byłem, że powiększyć wysokość expandem można zmienić po przypisaniu działki. Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy!

Możesz napisać odpowiedź teraz, a następnie się zarejestrować. Jeżeli już masz konto, zaloguj się teraz.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...