Skocz do zawartości
SergeantGoodberry

Jak zrobić zaklęte Itemy bez animacji enchantu?

Rekomendowane odpowiedzi

h0i. Więc jako, że wreszcie żyję, mogę zabrać się za projekt, który od jakiegoś czasu mnie prześladuje. Przy okazji natrafiłem na problem, którego nie potrafię rozwiązać. Chodzi tutaj o stworzenie przedmiotu zaklętego na coś, ale tak, aby nie był widoczny ten charakterystyczny "glint" zaklęć. Jestem (prawie) pewien, że da się to zrobić bez robienia własnych resource packów. Ktoś pomoże? 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodanie {HideFlags:1} 1 ukrywa enchant w opisie przedmiotu np.

/give @p minecraft:bow{Enchantments:[{id:"minecraft:infinity",lvl:1}],HideFlags:1} 1

Nie wiem czy da się usunąć animację enchantu.

@edit
Może można to w małym stopniu obejść. Niech gracz posiada w ekwipunku przedmioty tylko ze zmienioną nazwą. Bloki poleceń niech sprawdzają jaki przedmiot gracz nosi aktualnie w ręce. Jeśli będzie to ten specjalny to niech podmieniają go na ten z enchantem. Gdy będzie używał innego to pozostałe będą zastępowane kopiami przedmiotów bez enchantów. W ten sposób cały pasek eq nie będzie świecić, a jedynie aktualnie używany przedmiot. Wiem, że nie tego oczekiwałeś, ale nie mam innego pomysłu. Nie śledziłem nowości w blokach poleceń i nie jest całkowicie pewien czy to właściwie jest możliwe do zrealizowania w ten sposób. Przynajmniej mi się wydaje, że już od dłuższego czasu możliwe jest sprawdzanie jaki przedmiot gracz aktualnie ma w eq i ogólne zarządzanie jego ekwipunkiem przy pomocy poleceń.

Edytowane przez Ersanek
  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz to zrobić na single playerze? Czy multiplayer? Jeżeli single to raczej się nie da (Nie znam takowego sposobu) chyba że wyłączenie opcji w optifine. Co do multiplayer możesz ukryć enchanty (przy czym sam efekt enchantu również zostaje ukryty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety na singleplayer. Wygląda na to, że jedyny sposób to resourcepack.

Głównie chodziło mi o to, że w tym projekcie miały być customowe tekstury i nie chciałem, aby animacja enchantu zasłaniała te tekstury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy!

Możesz napisać odpowiedź teraz, a następnie się zarejestrować. Jeżeli już masz konto, zaloguj się teraz.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...