Skocz do zawartości
Fegorath

Hej

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, no cóż skoro nalazło się w zarządzie to wypadałoby się jakoś przedstawić 🙂

Imienia nie zdradzę, zresztą mój nick jest ze mną ponad dekadę więc to tak jakby moje 2 imię. 🙂  Znajomi dla wygody używają skróconej formy czyli Fego.

Co do samego mnie

W Minecraft gram (z drobnymi przerwami) od lutego 2010 roku, po około trochę ponad miesiącu zacząłem grać na serwerach. Popularne wtedy było Hamachi, czy ktoś ma tu taki staż w grze że jeszcze to pamięta? (sam już ledwo to pamiętam). Rzadko kiedy nie miałem stanowiska na serwerach na których grałem (choć początkowo po prostu bywałem budowniczym - architektem), a przez parę lat przewinęło się tego sporo, aż zakotwiczyłem się na pewnym serwerze (który istnieje od lat 8 ) ze 3 lata temu. Muszę przyznać były to intensywne 3 lata, Architekt, admin (przeprowadzanie reorganizacji, wojny między-serwerowe, załatwianie umów, kontaktów i reklam  itd. itp.).

A co do osobowości chyba najlepiej będzie skorzystać z opisu redaktora który kiedyś stworzyłem na potrzeby serii felietonów:

Umysł ścisły jak i humanistyczny (wykształcenie). Mol książkowy (w ciągu 14 lat przeczytane ponad 650 książek), książki od fantastyki, po historię,ekonomię, fizykę oraz filozofię.
Znajomość w różnym stopniu języka angielskiego, niemieckiego,rosyjskiego, oraz łaciny. Fascynacja kulturą dawną i ludową, astronomią, fotografią, wycieczkami rowerowymi i pieszymi i wieloma innymi sprawami.
Mieszkaniec wsi ale też i 7 lat samodzielnego mieszkania w mieście. Obserwator zmian w świecie. Przeciwieństwo ignoranta. 
Motto życiowe : Zebrać jak najwięcej wiedzy o świecie i być szczęśliwym.

Jeśli macie pytania, to pytajcie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj, mój tata też przeczytał kilkaset książek.

Grasz obecnie na jakimś serwerze?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi