Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem pochwalić sie nowymi surowcami które jakiś czas temu stworzyłem na potrzeby serwera RPG 😄 

 

343307698_Listablokw.png.1752d996f784b4e615863d15537b3267.png

 

Ogólnie to były moje początki z optifine tak więc nie wyglądają jakoś rewelacyjnie.

Działa to tak że znajdujemy np. blok węgla na x biomie ( Ma on unikalną skórke ) po wykopaniu go otrzymujemy poniższy item 😄

 

2018-07-18_21_39_42.thumb.png.5434643198423c7db8111f7e665e143f.png

Wygląd nowych surowców w samej grze.

  • Polubienie 2
  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No spoko.
Co do samych tekstur to zaczynając chyba najlepiej edytować dostępne sztabki zmieniając ich całkowite zabarwienie (poza ewentualnym obramowaniem, które lepiej jak jest domyślnie szare, a nie zabarwione).

Przykład w parę minut: gS9DZPb.png 

Spoiler

5gxBfeA.png

2as1d8S.pngUhvy1Ko.png

 

  • Polubienie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny początek i pomysł. Myślę, że jeżeli będziesz kontynuował pracę to wyjdzie z tego bardzo fajna rzecz. 

Pomyśl nad wynajęciem grafika albo spróbuj przejść jakiś kurs graficzny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko i wyłącznie moje początki 😄 Teraz same przedmioty wyglądają dużo lepiej 😄 

Akurat ja od pewnego czasu używam Paint.net jednak kto wie może przesiądę się kiedyś na gimpa 😄 

Bez_tytuu.png.d291719753d9b67cce1bccb5cb2b5ed0.png

2019-02-10_23.02.40.png?width=841&height=473

Edytowane przez Calem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×