Skocz do zawartości
Seed1212

[1.13.1][NP][Survival+działki] MySword.pl [Przygode czas zacząć]

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zapominajmy jednak, że ten Super trudny Survival to jedynie PvE a jedynym niezaplanowanym zagrożeniem jest mob lub piorun z nieba.

Działki niszczą całą koncepcję Survivalu i zmieniają rozgrywkę w bezpieczną od zagrożeń Strefę 4Fun w której nie musimy się martwić o zabezpieczenie dobytku, skoro i tak nikt go nie ruszy. Stąd nalegałem na zmiany, jak widać na próżno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wygląda ciekawie, prezentacja jest ok i być może wbiję na serwer.

Jaki poziom trudności?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Somka napisał:

No wygląda ciekawie, prezentacja jest ok i być może wbiję na serwer.

Jaki poziom trudności?

Od początku jest ustawiony na trudny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Egzequtor napisał:

Nie zapominajmy jednak, że ten Super trudny Survival to jedynie PvE a jedynym niezaplanowanym zagrożeniem jest mob lub piorun z nieba.

Działki niszczą całą koncepcję Survivalu i zmieniają rozgrywkę w bezpieczną od zagrożeń Strefę 4Fun w której nie musimy się martwić o zabezpieczenie dobytku, skoro i tak nikt go nie ruszy. Stąd nalegałem na zmiany, jak widać na próżno.

Nawet nie wiesz jak to śmiesznie wygląda gdy ktoś cały czas umiera i narzeka, że gra jest za łatwa, a tak właśnie z tobą było 😄 Co do usunięcia cuboidów - zrobiłeś  nawet propozycje, która nawet przez graczy została odrzucona... To wiesz, tak jakbyśmy mieli zmienić tryb na easyhc, bo jakiś ziomek tak chce i mówi, że tak będzie lepiej 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.12.2018 o 21:28, Seed1212 napisał:

Nawet nie wiesz jak to śmiesznie wygląda gdy ktoś cały czas umiera i narzeka, że gra jest za łatwa, a tak właśnie z tobą było 😄 Co do usunięcia cuboidów - zrobiłeś  nawet propozycje, która nawet przez graczy została odrzucona... To wiesz, tak jakbyśmy mieli zmienić tryb na easyhc, bo jakiś ziomek tak chce i mówi, że tak będzie lepiej 🙂 

Grałem pierwszy dzień i niespełna parę godzin na serwerze więc to normalne, że pierwsze noce potrafią być trudne do przetrwania. Moby robią swoje. Jednak kiedy minęły by trzy dni, to miałbym full diax set prot IV (pod warunkiem, że zrobię niezniszczalny cubboid na którym zgromadzę swój cenny dobytek i będę grał 4 godziny dziennie, a to nie jest żadne wyzwanie), więc nie wiem na czym polega twój argument...

Natomiast z chęcią dodam, że wystarczy założyć prosty cubboid i się zamurować w lepiance z dirta a graczowi nic nie zagrozi, stąd gra jest u was niezwykle banalna i dziecinnie głupia.

Zrobiłem propozycję dotyczącą cubboidów, a na tak głosowali gracze którzy nie mają nic przeciwko i wolą zostać przy ,,starym i sprawdzonym pluginie" a niżeli iść do przodu. Jednak gdyby tych cubboidów nie było to głosowanie skończyło by się identycznie - ludzie byliby przeciwko cubboidom, ponieważ przyzwyczaili by się do ich braku. To jest wręcz oczywiste.

Więc nie udawaj, że błyszczysz inteligencją na temat mojej gry, ponieważ twe argumenty leżą wprost pod butem każdego kto na to spojrzy logicznie.

A logika mówi jasno - nie ma sensu aby na serwerze istniały niezniszczalne i nieusuwalne działki na których robimy co chcemy zupełnie bezpiecznie, ponieważ nasza gra skończy się w momencie gdy na tej działce zgromadzimy już wszystkie itemy z Survivalu. Gracz zwyczajnie odchodzi z nudy i na miejsce stałego, długo grającego, przychodzi nowy a koło się zatacza.

Nie Pozdrawiam.

Edytowane przez Egzequtor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Egzequtor napisał:

Grałem pierwszy dzień i niespełna parę godzin na serwerze więc to normalne, że pierwsze noce potrafią być trudne do przetrwania. Moby robią swoje. Jednak kiedy minęły by trzy dni, to miałbym full diax set prot IV (pod warunkiem, że zrobię niezniszczalny cubboid na którym zgromadzę swój cenny dobytek i będę grał 4 godziny dziennie, a to nie jest żadne wyzwanie), więc nie wiem na czym polega twój argument...

Natomiast z chęcią dodam, że wystarczy założyć prosty cubboid i się zamurować w lepiance z dirta a graczowi nic nie zagrozi, stąd gra jest u was niezwykle banalna i dziecinnie głupia.

Zrobiłem propozycję dotyczącą cubboidów, a na tak głosowali gracze którzy nie mają nic przeciwko i wolą zostać przy ,,starym i sprawdzonym pluginie" a niżeli iść do przodu. Jednak gdyby tych cubboidów nie było to głosowanie skończyło by się identycznie - ludzie byliby przeciwko cubboidom, ponieważ przyzwyczaili by się do ich braku. To jest wręcz oczywiste.

Więc nie udawaj, że błyszczysz inteligencją na temat mojej gry, ponieważ twe argumenty leżą wprost pod butem każdego kto na to spojrzy logicznie.

A logika mówi jasno - nie ma sensu aby na serwerze istniały niezniszczalne i nieusuwalne działki na których robimy co chcemy zupełnie bezpiecznie, ponieważ nasza gra skończy się w momencie gdy na tej działce zgromadzimy już wszystkie itemy z Survivalu. Gracz zwyczajnie odchodzi z nudy i na miejsce stałego, długo grającego, przychodzi nowy a koło się zatacza.

Nie Pozdrawiam.

No właśnie, za krótko grałeś by ogarnąć jak jest ciężko. Po co ci jakikolwiek domek skoro, gdy tylko wyjdziesz na zewnątrz możesz natychmiastowo zginąć przez losowo spawnowane bossy. To nie jest tak, że aby zginąć musisz znaleźć bossa czy coś, on sam ciebie znajduje i zaraz jest obok ciebie. Nawet nie wiesz ile graczy z setem prot 4 ginęło od nowych mobków na 2-3 hity, bo albo nie zauważyli bossa (bardzo często, bo moby te mają duży zasięg widzenia), albo myśleli że są łatwiejsze. Więc dalej twój argument o poziomie trudności jest kulawy 😉 

 

Jeśli chodzi o cuboidy - nie, gracze tak zagłosowali, bo nie chcą by jakiś Egzequtor wbił, okradł, spalił i sobie poszedł. Nie bez powodu w prezentacji mamy "bezpieczny i groźny w jednym". Bezpieczny - nie musisz martwić się o swoje budowle, spokojnie możesz sobie budować nie obawiając się zniszczenia dobytku przez innego gracza. Groźny, bo mimo, że nikt nie zniszczy to możemy zginąć od szybkiego bossa (już pisałem wyżej).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Seed1212 napisał:

No właśnie, za krótko grałeś by ogarnąć jak jest ciężko. Po co ci jakikolwiek domek skoro, gdy tylko wyjdziesz na zewnątrz możesz natychmiastowo zginąć przez losowo spawnowane bossy. To nie jest tak, że aby zginąć musisz znaleźć bossa czy coś, on sam ciebie znajduje i zaraz jest obok ciebie. Nawet nie wiesz ile graczy z setem prot 4 ginęło od nowych mobków na 2-3 hity, bo albo nie zauważyli bossa (bardzo często, bo moby te mają duży zasięg widzenia), albo myśleli że są łatwiejsze. Więc dalej twój argument o poziomie trudności jest kulawy 😉 

 

Jeśli chodzi o cuboidy - nie, gracze tak zagłosowali, bo nie chcą by jakiś Egzequtor wbił, okradł, spalił i sobie poszedł. Nie bez powodu w prezentacji mamy "bezpieczny i groźny w jednym". Bezpieczny - nie musisz martwić się o swoje budowle, spokojnie możesz sobie budować nie obawiając się zniszczenia dobytku przez innego gracza. Groźny, bo mimo, że nikt nie zniszczy to możemy zginąć od szybkiego bossa (już pisałem wyżej).

 

Ale nikt ci nie każe polować na bossy, pozostałe moby są trudne do pokonania, ale w Prot IV z mieczykiem 5/2 padają na hita. Bossy spawnują się niezwykle rzadko i na tej samej zasadzie co inne moby, czyli nie przed twarzą i nie ,,on sam ciebie nie znajduje i nie jest zaraz obok ciebie" tylko jest jeden lub dwa chunki dalej od gracza, który znajduje się na aktywnym chunku, więc jeśli gracz chce z nim walczyć to musi sam podejść i/lub zaczepić, jeśli natomiast nie podejdzie to nic mu się nie stanie. Dalej nie rozumiesz, że wasz poziom trudności kończy się kiedy gracz zamuruje w ścianie? Czy naprawdę jesteście tak krótkomyślni i uważacie graczy za debili?

Gracze zagłosowali na nie, ponieważ grają u was tacy ludzie co boją się wyzwań, ryzyka i straty niezniszczalnego dobytku, ponieważ lubią po prostu poudawać, że grają na Survivalu, a w rzeczywistości gracze na waszym serwerze trzymają matkę za rękę aby przypadkiem ktoś ich nie zrajdował i nie poszli płakać za stratą cennego dobytku. Dlatego stamtąd odszedłem, bo wiedziałem że to community do mnie nie pasuje, jednak propozycję wysłałem, bo chciałem się upewnić czy gracze naprawdę tacy są.

I nie, żadem Egzequtor nie wbije, nie okradnie i nie spali, jeśli ten bystry gracz nie zostawi otwartych drzwi, jeśli ten bystry gracz nie zostawi pułapek, fosy z lawy lub zwyczajnie nie skorzysta z innego rozwiązania jakim są cubboidy zależne od mocy gracza w pluginie factions.

Jak to opisujesz - jedynym zagrożeniem na waszym serwerze są bossy, nic więcej.

Dziękuję, że sam wyjaśniłeś swój poziom serwera. Stąd potencjalni gracze u was nie grają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Egzequtor napisał:

Ale nikt ci nie każe polować na bossy, pozostałe moby są trudne do pokonania, ale w Prot IV z mieczykiem 5/2 padają na hita. Bossy spawnują się niezwykle rzadko i na tej samej zasadzie co inne moby, czyli nie przed twarzą i nie ,,on sam ciebie nie znajduje i nie jest zaraz obok ciebie" tylko jest jeden lub dwa chunki dalej od gracza, który znajduje się na aktywnym chunku, więc jeśli gracz chce z nim walczyć to musi sam podejść i/lub zaczepić, jeśli natomiast nie podejdzie to nic mu się nie stanie. Dalej nie rozumiesz, że wasz poziom trudności kończy się kiedy gracz zamuruje w ścianie? Czy naprawdę jesteście tak krótkomyślni i uważacie graczy za debili?

Gracze zagłosowali na nie, ponieważ grają u was tacy ludzie co boją się wyzwań, ryzyka i straty niezniszczalnego dobytku, ponieważ lubią po prostu poudawać, że grają na Survivalu, a w rzeczywistości gracze na waszym serwerze trzymają matkę za rękę aby przypadkiem ktoś ich nie zrajdował i nie poszli płakać za stratą cennego dobytku. Dlatego stamtąd odszedłem, bo wiedziałem że to community do mnie nie pasuje, jednak propozycję wysłałem, bo chciałem się upewnić czy gracze naprawdę tacy są.

I nie, żadem Egzequtor nie wbije, nie okradnie i nie spali, jeśli ten bystry gracz nie zostawi otwartych drzwi, jeśli ten bystry gracz nie zostawi pułapek, fosy z lawy lub zwyczajnie nie skorzysta z innego rozwiązania jakim są cubboidy zależne od mocy gracza w pluginie factions.

Jak to opisujesz - jedynym zagrożeniem na waszym serwerze są bossy, nic więcej.

Dziękuję, że sam wyjaśniłeś swój poziom serwera. Stąd potencjalni gracze u was nie grają.

Tak jak mówiłem - za mało grałeś by ogarnąc jak to naprawdę wygląda z tymi bossami. Bo bossy te naprawdę bardzo często potrafią zaatakować znikąd nawet gdy nie chcesz z nimi walczyć 😉 Spróbuj zamurować króla szkieletów i go zabić bez śmierci, osobiście ci pogratuluje, sam próbowałem tak zrobić, nie jest to możliwe, bo mob ten potrafi bić z daleka.

No właśnie - są różne community, jedni wolą to, drudzy to - MySword stawia na dwie grupy - budowniczych i wojowników. Znaleźliśmy złoty środek, by każdego zadowolić, ale jeśli ktoś tak bardzo chce atakować to niestety musi znaleźć sobie inny server. Sam to dobrze ująłeś - ten server (czy tam community) do ciebie nie pasuje 😉 

Do pułapek nawet nie będę się odnosił, bo można to podnieść do tego co już napisałem.

No to chyba tyle, napisz jak znajdziesz jakiś dobry argument, wtedy odpisze. Na ten moment widzę, że wolisz gadać same głupoty, no cóż twoja sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak /tpa? Czy serwer posiada jakieś mechanizmy ułatwiające grę ze znajomymi? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Damian napisał:

Brak /tpa? Czy serwer posiada jakieś mechanizmy ułatwiające grę ze znajomymi? 

Czy ma jakieś ułatwienia? Mógłbyś zarzucić jakimś przykładem? Ale nie - raczej nie. Mogę jednak zapewnić, że granie z znajomymi nie sprawia żadnego problemu, znalezienie się przed dwie osoby jest bardzo łatwe przy znajomości kordynatów bądź przy korzystaniu z ścieżek 😉

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×