Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'spigot' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Gra w Minecraft
    • Dyskusje i pytania
    • Redakcja
    • Aktualizacje i poradniki
    • Twórczość
    • Dodatki
  • Serwery Minecraft
    • Prezentacje serwerów
    • Bukkit i Spigot
    • Sponge i Forge
  • Inne gry
    • Factorio
    • Hytale
    • Terraria
    • Inne gry
  • Offtopic
    • Projekty użytkowników
    • Informatyka
    • Giełda
  • Forum
    • Forumowe sprawy
  • Pogaduszki
    • Przywitaj się
    • Gry forumowe
    • Hyde Park
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


O mnie


Nick z Minecraft


E-mail


Discord

Znaleziono 2 wyniki

  1. Ostatnim czasem zauważyłem że bardzo duża ilość popularnych oraz tych mniej znanych pluginów na spigocie zostaję dosłownie sprzedawana a ceny sięgają nawet 100 złotych. Uważam że pewnego dnia większość serwerów "Free" (które nie mają opcji kupna VIP, nie chcą wyciągać od graczy jakiejkolwiek sumy) po prostu upadnie właśnie ze względu na niedostępność pluginów na nowej wersji. Teoretycznie jest to "Złoty wiek" dla ludzi którzy potrafią cokolwiek napisać w javie jednak większe, bardziej rozbudowane pluginy są raczej nie możliwe do napisania w pojedynkę (Lub sam proces jest bardzo czasochłonny) Wszystko to skumuluję się do tego stopnia że z tych wszystkich "easyhc - for kids, survival jak kiedyś, roleplay dla max 10 osób, Serwer dla funu" pozostanie garstka serwerów lub przestaną w ogóle powstawać a jeżeli już to będą to serwery Pay2win, będziemy kupować tickety (Czytaj sloty) aby wejść na serwer... Czy Minecraft się kończy? Minecraft od pewnego czasu nabrał dużego rozpędu, rozwija się w bardzo szybkim tempie. To raczej społeczność zakończy powstawanie serwerów, rozwinie pewnego rodzaju "Brak dostępności" dla randomowych twórców serwerów. Społeczność rozpoczęła tworzenie serwerów mc i społeczność to zakończy... Zapraszam do dyskusji.
  2. Pierwszym opisywanym przeze mnie silnikiem będzie Vanilla. Ten silnik jest stworzony przez twórców minecrafta. Nie pozwala on na wgrywanie dodatków oraz modyfikacji. Gra na serwerze typu Vanilla nie różni się od zwykłego trybu przetrwania. Owy silnik jest bardzo rzadko używany, a jego zaletom jest łatwość konfiguracji. Link do pobrania: [KLIK] Silnik posiada paczkę modyfikacji ale można również wgrywać do niego tradycyjne pluginy. Dla dociekliwych można to nazywać paczką modyfikacji. Aczkolwiek, żeby połączyć się z takim serwerem trzeba używać specjalnego launchera dostępnego na stronie podanej niżej. Silnik ma dobrą opinię wśród społeczności graczy za m.in. szybki czas instalacji oraz łatwość w obsłudze. Link do pobrania: [KLIK] Launcher: [KLIK] Silnik cieszący się największą popularnością. Nie różni się on prawie od Bukkita prócz tego, że to właśnie Spigot wygryzł silnik Bukkit dzięki swojej wydajności i kompatybilności z serwerem. Niestety, ale Bukkit był strasznie powolnym silnikiem i potrafił się ociągać na najlepszej maszynie. Na serwer ze Spigotem możemy wgrywać pluginy przeznaczone dla Bukkita lecz nie wszystkie (ale większość) będzie zgodna. Ze Spigota korzystają największe serwerownie m.in. dlatego, że można go łączyć z BungeeCordem. Link do pobrania: [KLIK] Pluginy: [KLIK] Łącznik zdobywający coraz to większą popularność. Można się z nim spotkać na wszelkiego rodzajach sieciach serwerowych. Tak naprawdę to nie jest silnik lecz jak już wcześniej napisałem nazywa się go łącznikiem. Dzięki niemu możemy połączyć parę serwerów Spigot w jedną wielką sieć. Dalej nie wiesz o co chodzi? To przypomnij sobie jak na różnych serwerach wybierał tryb dzięki kompasowi i cię teleportowało na inny serwer, to właśnie BungeeCord. Jest on łatwy w obsłudze. Link do pobrania: [KLIK] Ostatnim opisywanym przeze mnie silnikiem jest Forge. Działa ona na takiej samej zasadzie co Spigot lecz nie możemy wgrywać tam pluginów tylko mody lub paczki modów. Aby inny gracz mógł wejść na nasz serwer może posiadać zwykły launcher, ale musi mieć zainstalowane takie same mody co są na serwerze. Jest niełatwy w obsłudze lecz dla chcącego nic trudnego. Link do pobrania: [KLIK]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...