Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'pierwsze_kroki' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Publikacje
    • Nowości
    • Blog Minecraft
    • Blog Factorio, Terraria, Hytale i inne gry
  • Gra w Minecraft
    • Dyskusje i pytania
    • Strefa Youtube
    • Twórczość
  • Serwery Minecraft
    • Prezentacje serwerów
    • Serwery - pomoc
    • Giełda
  • Biblioteka
    • Aktualizacje i poradniki
    • Pluginy
    • Modyfikacje
  • Forum Partnerskie
    • MCBlog
    • mc.gry-skyware.pl
  • Forum
    • Forumowe sprawy
    • Wnioski
  • Offtopic
    • Projekty użytkowników
    • Informatyka
    • Galeria
  • Pogaduszki
    • Przywitaj się
    • Gry forumowe
    • Hyde Park
  • Archiwa
    • Archiwum
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


O mnie


Nick z Minecraft


E-mail


Discord

Znaleziono 1 wynik

  1. Hej, użytkowniku! Przeglądając internet możliwe, że natknąłeś się na poradniki związane z pluginem Skript, ale są one nieaktualne z powodu uciekającego czasu i masy wprowadzonych aktualizacji w ową wtyczkę. Postanowiłam stworzyć serię poradników dotyczących tejże wtyczki i w tej części opiszę Ci jak stworzyć pierwszą komendę, jak nadać jej argumenty oraz dodać informację na temat wysyłającego polecenie. Skript - [LINK] Notepad++ - [LINK] 1. Pierwsza komenda command /craftsite: - ustalenie nazwy polecenia trigger: - spust, który daje informacje, że dalej będą tylko i wyłącznie zdarzenia send "..." - wiadomość wysyłana do gracza po wpisaniu komendy No dobra, ale chcemy na przykład, żeby polecenie miało specjalne uprawnienie oraz mogło być wykonywane tylko przez gracza: command /craftsite: permission: forum.craftsite - wymagane uprawnienie permissionmessage: Nie posiadasz specjalnych uprawnien - wiadomość wysyłana do gracza, gdy ten wpisuje komendę a nie ma uprawnień trigger: if sender is console: - jeżeli wysyłającym jest konsola... send "craftstie.pl" - to otrzymuje taką informacje if sender is player: - jeżeli wysyłającym jest gracz... send "Hello world" - to otrzymuje taką informacje Hmm, a co powiecie na to, żeby ta komenda miała parę argumentów? command /craftsite [<text>]: - [<text>] oznacza, że po komendzie /craftsite ma być argument trigger: if arg 1 is not set: - jeżeli pierwszy argument nie został wpisany.. send "/craftsite adres - wyswietla adres strony" - wiadomość wysyłana do gracza send "/craftsite owner - wyświetla właściciela storny" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "adres": - jeżeli pierwszy argument to "adres"... send "http://craftsite.pl/" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "owner": - jeżeli pierwszy argument to "owner"... send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" - wiadomość wysyłana do gracza Super, tylko jak to połączyć z tymi wszystkimi rzeczami, które pokazałam wcześniej? command /craftsite [<text>]: permission: forum.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: if sender is console: if arg 1 is not set: send "/craftsite adres - wyświetla adres strony" send "/craftsite owner - wyświetla informacje na temat właściciela" if arg 1 is "adres": send "http://craftsite.pl/" if arg 1 is "owner": send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" else: if arg 1 is not set: send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "adres": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "owner": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" Wszystkie linijki zostały wyjaśnione, ale może napiszemy mały skrypt na ogłoszenie? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" Wszystko fajnie, ale co oznaczają te nowe linijki? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" - wiadomość wysyłana do wszystkich graczy; tekstem jest zawartość w pierwszym argumencie Tak dla przypomnienia, to "send" różni się od "broadcast". Następny poradnik będzie dotyczył dodawanie efektów oraz zmiennych do skryptu Do zobaczenia! Pamiętaj, aby nie kopiować treści, tylko je przepisuj, ponieważ tak się szybciej nauczysz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...