Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'crafting' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Publikacje
    • Nowości
    • Blog Minecraft
    • Blog Factorio, Terraria, Hytale i inne gry
  • Gra w Minecraft
    • Dyskusje i pytania
    • Strefa Youtube
    • Twórczość
  • Serwery Minecraft
    • Prezentacje serwerów
    • Serwery - pomoc
    • Giełda
  • Biblioteka
    • Aktualizacje i poradniki
    • Pluginy
    • Modyfikacje
  • Forum Partnerskie
    • MCBlog
    • mc.gry-skyware.pl
  • Forum
    • Forumowe sprawy
    • Wnioski
  • Offtopic
    • Projekty użytkowników
    • Informatyka
    • Galeria
  • Pogaduszki
    • Przywitaj się
    • Gry forumowe
    • Hyde Park
  • Archiwa
    • Archiwum
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


O mnie


Nick z Minecraft


E-mail


Discord

Znaleziono 1 wynik

  1. CIT - Custom item texture Co to właściwie znaczy? Jak tego używać? Na co to komu? To właśnie pytanie zadają sobie pewnie niektóre osoby... W tym poradniku będę starał jak najprościej wytłumaczyć co to CIT, jak uruchomić nowe przedmioty (A raczej ich tekturki) oraz jak je wykonać i jakich programów używać. W poradniku będę się opierać o 1.13.2 Na sam początek będą nam potrzebne: 1. OptiFine 1.13.2 HD U E5 2. Pomysł na wygląd nowego przedmiotu (Aby wykonać prostą texture wymagane są wręcz minimalne umiejętności) 3. Zastosowanie dla naszego przedmiotu i ewentualne pluginy 4. Chęci Pozwólcie że będę opisywać każdy krok z osobna. 1. Wchodzimy na stronę Optifine (https://optifine.net/downloads) i pobieramy wersję E5 2. Decydujemy się na muszkiet 3. Muszkiet powinien dobrze wyglądać aby teoretyczny strzelec nie powstydził się go używać 4. To już sprawa każdego z osobna. Po zainstalowaniu Optifine wybieramy się do pliku głównego minecrafta (Klikamy start wpisujemy %appdata%, poszukujemy pliku .minecraft) Musimy znaleźć plik resourcepacks w którym będzie się znajdować nasz teoretyczny plik tekstur. Do samych testów możemy wykorzystać już gotowy plik tekstur chociaż ja polecam bawić się na teksturach vanilli (np. ten http://www.9minecraft.net/vanilla-basics-resource-pack/) po ściągnięciu tekstur wypakowujemy je w aktualnym folderze i otwieramy wszystkie pliki aż natrafimy na plik miedzy innymi "textures" czy "particle" i obok nich tworzymy folder o nazwie "optifine" a w nim tworzymy plik "cit" (Co to jest plik ctm? Opisze to w innym poradniku) Tutaj tworzymy plik który będzie podpisany "test" (nazwa jest akurat najmniej ważna, Najważniejsze aby nazwa zaczynała się z małej litery!) co dalej? W samym pliku powinny się znajdować dwa pliki: 1. Nasz plik wyglądu przedmiotu (.png) 2. "Instrukcja" dla klienta (.properties) Należy pamiętać że obszar roboczy podczas tworzenia skórki przedmiotu (.png) powinien mieć wielkość 16x16, 32x32, 64,64 itp Tworzymy samą skórkę dla przedmiotu i wrzucamy ją do folderu test (Nazwa nie może zawierać dużych liter!) Po zakończeniu prac i wrzuceniu skórki do naszego pliku tworzymy instrukcję dla klienta. Tworzymy nowy dokument z rozszerzeniem w/w (.properties), otwieramy go i kierujemy się screenem poniżej : Type - W jaki sposób ma być wyświetlony nasz przedmiot : Item - Jest to prosta podmiana tekstury danego przedmiotu na ten który stworzyliśmy Armor - Zmiana wyglądu zbroi, Dotyczy również wyglądu na graczu, mobach Elytra - Zmiana wyglądu Elytry w/w matchItems - ID przedmiotu pod który podmienimy przedmiot (Jako że od 1.13 nie ma już ID przedmiotów to używamy ich nazw np "Diamond_sword") textures - Odsyłamy klienta do textury na którą ma podmienić wygląd (W tym przypadku muszkiet.png jednak rozszerzenie nie jest wymagane) nbt.display.Name=ipattern: - Nazwa jaką będzie nosić nasz nowy przedmiot (Gdy nazwiemy odpowiednio przedmiot o odpowiednim ID będzie posiadał on nasza teksture) PAMIETAJ!!! Nazwy obu plików oraz wszystkich folderów które stworzysz (W których są zawierane dane pliki) MUSZĄ być nazwane z małej litery!. Po pomyślnym zapisaniu pliku uruchamiamy grę za pomocą optifine Po wejściu do gry nazywamy przedmiot o odpowiednim ID na naszą nazwę (Opcjonalnie można to zrobić na kowadle) Cieszymy się nową bronią! Co do nowych efektów, statystyk i zastosowań dla nowych przedmiotów polecam parę pluginów (I sam ich używam) Bardzo dziękuje za przeczytanie tego oto poradnika. Z tego co widziałem to jedyny taki poradnik całkowicie po polsku (Nie uwzględniając mojego poradnika na innym forum) Tak więc mam nadzieje że troche osób się nim zainteresuję. W razie jakichkolwiek pytań, pomocy odnośnie nie działających txt itp można pisać pod tematem lub bezpośrednio do mnie na priv na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...