Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'minecraft' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Publikacje
    • Nowości
    • Blog Minecraft
    • Blog Factorio, Terraria, Hytale i inne gry
  • Gra w Minecraft
    • Dyskusje i pytania
    • Strefa Youtube
    • Twórczość
  • Serwery Minecraft
    • Prezentacje serwerów
    • Serwery - pomoc
    • Giełda
  • Biblioteka
    • Aktualizacje i poradniki
    • Pluginy
    • Modyfikacje
  • Forum Partnerskie
    • MCBlog
    • mc.gry-skyware.pl
  • Forum
    • Forumowe sprawy
    • Wnioski
  • Offtopic
    • Projekty użytkowników
    • Informatyka
    • Galeria
  • Pogaduszki
    • Przywitaj się
    • Gry forumowe
    • Hyde Park
  • Archiwa
    • Archiwum
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


O mnie


Nick z Minecraft


E-mail


Discord

Znaleziono 27 wyników

  1. Poszukujemy kompetentnego głównego administratora do serwera CRAFTER 1.14.4 Stałe stanowisko! Dane kontaktowe: https://crafter.ovh/ Discord: https://discord.gg/tnZdm7q Nasz serwer jest świeżym projektem. Konfiguracja silnika (Spigot 1.14.4), pluginów niezbędnych i dodatkowych została stworzona. Crafter jest obecnie serwerem z trybem Survival lecz zamierzamy rozszerzyć go o dodatkowy tryb Skyblock. Kogo, czego potrzebujemy i co zamierzamy Administratora na stałe stanowisko z doświadczeniem przy pracy z serwerami Minecraft (Spigot + pluginy) Poważne podejście do pracy przy rozwoju serwera Uczciwość wobec ekipy serwera i graczy Następnym krokiem będzie udoskonalenie projektu o dodatkowy tryb gry Skyblock. Do testów mamy przeznaczoną dodatkową maszynę na której będziesz mógł testować różne konfiguracje. Wymagany komunikator Discord Mile widziana wiedza o systemach unixowych w tym umiejętność pracy z bashem przez SSH Co oferujemy Masz wolną rękę przy pracach administratora a serwerem zarządzasz jak własnym Wdrażanie własnych pomysłów wedle uznania Wprowadzanie nowych graczy na wybrane stanowiska w ekipie serwera Zarządzanie grupą Miłą atmosferę TYLKO POWAŻNE PROPOZYCJE!
  2. Pytanie mam takie. Czy da się jakoś podpiąć regiony stworzone w World guard do prac z Jobs reborn? Np. Gracz który ma prace Drwal może wszędzie ścinać drzewa, ale otrzymuje pieniądze tylko w jednym miejscu (Na jednym regionie) Pilnie proszę o pomoc.
  3. ... a po prezentacji zapraszamy na wieczorne wydanie LastStation News! Pełna wersja: IP: laststation.pl Wersja: 1.14.4 Właściciel: YouHaveTrouble Start: 11.11.2019
  4. Serwer Hardcore - Wojny Gildii EUHC.PL Serwer został stworzony na wersje Minecraft 1.8.8 (polecamy zainstalować blazingpacka). Serwer działa stosunkowo niedługo, ponieważ start odbył się 20.08.2019 roku. Serwer powstał z myślą o prawdziwym serwerze Hardcore. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnego serwera EasyHC na ubitej mocno ścieżce Pay2Win. Tutaj zamysł był inny. Stworzyć miejsce, gdzie gracze, którzy uwielbiają rywalizacje, mogli faktycznie poczuć prawdziwy klimat trybu HARDCORE. Nie pozostało nam nic innego jak tylko zaprosić właśnie Ciebie do naszego świata Hardcore! Czego możesz spodziewać się na serwerze: - 1000 slotów (na sam początek to nawet za dużo :D) - Ban na 7 dni po śmierci (możliwość od banowania na stronie euhc.pl) - Plugin na gildie (plugin daje możliwość podbijania gildii, powiększania terenu cuboida, zawierania sojuszy itp) - Drop ze stone! (EXP oraz minerały wypadają ze stona) - AutoLogowanie kont premium oraz system logowania kont NON-premium! - System AntyCheat który mocno utrudni życie cziterom FanPage: https://www.facebook.com/euhcpl/ Grupa Steam: https://steamcommunity.com/groups/EUHCPL strona WWW: http://www.euhc.pl/ IP: euhc.pl Do zobaczenia na serwerze
  5. Siemka, jaki polecacie hosting serverów do minecrafta? Oraz kolejne pytanie czy na paczce modów huśbox4 można zainstalować spongeforge? Ponieważ próbowałem zainstalować go na moim komputerze lecz server nawet się nie włączał ;c
  6. Witam. Robię pewną mapkę i chciałbym aby w miejscu gdzie stoi jakiś mob (np. owca) wkleić np. drzewo. Mapę robię na 1.14. W Minecraft 1.13 trochę namieszało się w komendach i nie działa standardowo /execute @e[type=sheep] ~ ~ ~ /clone x y z x y z x y z. Znalazłem komendę, która wkleja gdy owca jest na świecie, ale wkleja ona obiekt w miejscu gdzie jest commandblock, a chodzi o to, żeby wkleiła tam gdzie jest ta owca. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  7. Ostatnim czasem zauważyłem że bardzo duża ilość popularnych oraz tych mniej znanych pluginów na spigocie zostaję dosłownie sprzedawana a ceny sięgają nawet 100 złotych. Uważam że pewnego dnia większość serwerów "Free" (które nie mają opcji kupna VIP, nie chcą wyciągać od graczy jakiejkolwiek sumy) po prostu upadnie właśnie ze względu na niedostępność pluginów na nowej wersji. Teoretycznie jest to "Złoty wiek" dla ludzi którzy potrafią cokolwiek napisać w javie jednak większe, bardziej rozbudowane pluginy są raczej nie możliwe do napisania w pojedynkę (Lub sam proces jest bardzo czasochłonny) Wszystko to skumuluję się do tego stopnia że z tych wszystkich "easyhc - for kids, survival jak kiedyś, roleplay dla max 10 osób, Serwer dla funu" pozostanie garstka serwerów lub przestaną w ogóle powstawać a jeżeli już to będą to serwery Pay2win, będziemy kupować tickety (Czytaj sloty) aby wejść na serwer... Czy Minecraft się kończy? Minecraft od pewnego czasu nabrał dużego rozpędu, rozwija się w bardzo szybkim tempie. To raczej społeczność zakończy powstawanie serwerów, rozwinie pewnego rodzaju "Brak dostępności" dla randomowych twórców serwerów. Społeczność rozpoczęła tworzenie serwerów mc i społeczność to zakończy... Zapraszam do dyskusji.
  8. Mc.CSowicze.pl | Sieć inna niż inne! Tworzymy serwer z pasji, nie dla pieniędzy, dobrze przygotowane pluginy i stabilna maszyna zapewnia brak lagów. W planach jest dodanie innych trybów oraz wiele różnych eventów/konkursów. » Adres: Mc.CSowicze.pl » Wersja: 1.8 » Typ: Survival + Cuboidy » Whitelista: Nie » Autoryzacja: non-Premium Na naszym serwerze Administracja ma minimum 16 lat oraz pełne doświadczenie. Właściciele: NinjaX Amaznii
  9. Witam. Jestem Filip, mam 14 lat. Interesuję się informatyką, lubię grać w gry komputerowe, m. in. w Minecraft oraz The Sims 4. Jako iż ostatnio nie mam zbyt dużo do roboty, chciałbym przedstawić swoją ofertę budowlaną. Można śmiało składać zamówienia w wiadomości prywatnej na forum lub we wiadomości prywatnej na discordzie (Filiq343#6591). Przejdę do rzeczy. No więc tak... Cena moich usług zależy od wielkości budynku. Cenę ustalam przy składaniu zamówienia przez klienta. Jedyną formą płatności jaką przyjmuję jest obecnie PSC oraz PayPal. Poniżej można znaleźć moje małe portfolio. https://imgur.com/a/Z8zXJj4 Dodatkowo chciałbym zaznaczyć, że mam już wieloletnie doświadczenie na trzech serwerach, gdzie pełniłem funkcję budowniczego oraz na jednym z nich nadal pełnię jego rolę. Dodatkowe informacje na mój temat można zdobyć pisząc do mnie we wcześniej wspomnianych miejscach - na forum oraz na discordzie. Zapraszam do korzystania z oferty!
  10. vCrafting.pl Witam mam na imię Sebastian. Tryb: Survival-Gildie Poszukuję osób na serwer Minecraft w rolach są dostępne: > Administrator < > Moderator < > Pomocnik < > Technik < Administrator Rola Administrator jest to bardzo odpowiedzialne stanowisko, przyjmę osoby które posiadają doświadczenie. Główne zadania, pilnowanie serwera oraz całej Administracji. Ważne: - Osoba która skończyła 16 lat, posiada Mikrofon oraz nie jest wstydliwa. Cechy: (Rozważna, Cierpliwa, Miła). Moderator Rola Moderator osoby które potrafią się starać oraz mają doświadczenie w grze Minecraft. Pilnowanie czatu oraz graczy. (Umiejętność sprawdzania graczy, czy nie używają cheatów). Ważne: Osoba która skończyła 16 lat, posiada Mikrofon oraz nie jest wstydliwa. Cechy: (Rozważna, Cierpliwa, Miła). Pomocnik Jest to rola odpowiedzialna za pomaganie Moderatorowi. (Pilnowanie czatu). Testowanie dodanych nowych rzeczy, poszukiwanie bugów. Ważne: Osoba która skończyła 14 lat, posiada Mikrofon oraz nie jest wstydliwa. Technik Rola Technika osoba która potrafi konfigurować, posiada znajomość języka Angielskiego. Posiadanie doświadczenia w tworzeniu serwerów. Ważne: Osoba która skończyła 18 lat.
  11. Cześć wszystkim! Startuję z działalnością także tutaj! Jeśli mnie nie znacie, zachęcam do zasubskrybowania mojego kanału na YT! : https://www.youtube.com/channel/UCHOlE90pzl9kzmcVRPc_-_w?view_as=subscriber A tu najnowszy filmik na kanale :
  12. Zapraszamy do serwera CRAFTER 1.14.4 crafter.ovh DANE DO LOGOWANIA Adres serwera: crafter.ovh Port: 25565 (domyślny) Tryb gry: Survival Wersja: 1.14.4 Strona Craftera: https://crafter.ovh Serwer Discord: https://discord.gg/tnZdm7q e-mail: [email protected] Zapraszamy na Survival! Gramy 4fun – dobra zabawa to podstawa! Crafter jest nowym serwerem, mamy nadzieję że wszyscy zainteresowani dobrą grą 4fun będą uczestniczyli w jego rozwoju. Zostały wykorzystane pluginy ważne dla graczy, które mają za zadanie zwiększać atrakcyjność rozgrywki. Jakie możliwości? Tryb PvP jest możliwy jedynie na Arenie. W SPAWNie znajduje się sklep dla graczy w którym za walutą serwerową, można zakupić wiele przydatnych itemów. Kolejnym przydatnym obiektem na SPAWNie jest targowisko dla graczy! Gracz może założyć tam własny sklep i sprzedawać swoje towary. Za zarobione pieniądze, można również zakupić rangę VIP. Tryb PvE Jednym z najważniejszych rzeczy na Crafterze jest możliwość tworzenia prywatnych działek przez graczy. Cuboida zakładasz kładąc blok diamentu. Działka ma rozmiar 40 x 40 Każdy nowy gracz dostaje na początek jeden blok diamentu i ma możliwość założenia trzech prywatnych działek! Dodatkowo na dobry początek survivalu dostajesz jeszcze kilka narzędzi. Lista pluginów, którymi możecie być zainteresowani: Precious Stones QuickShop AreaShop Advance Particle ParticleHats Custom Heads Jukebox KiloDungeons Orecrops Seasons
  13. W wersji 1.14 mojang wprowadził wiele zmian w wioskach i wieśniakach. W najnowszej wersji wieśniacy inaczej się zachowują i nie potrzebują w pobliżu drzwi, aby mogli się rozmnażać. W tym poradniku nauczę was jak stworzyć wioskę, wspomnę o funkcji jaką pełni dzwon oraz przedstawię sposoby na zdobycie wieśniaków. Główną zaletą dla której gracze decydują się na założenie wioski jest chęć handlu z wieśniakami. Gracze mogą wykorzystać ich także do automatycznych farm pszenicy, buraków, ziemniaków czy marchewek. Aby stworzyć najprostszą wioskę potrzebujemy tylko jednego łóżka, tak łóżko, to ono decyduje m.in gdzie jest środek wioski, czy wieśniacy chcą się rozmnażać i przede wszystkim śpią w nim. Poniżej przedstawiam wam najprostszą wioskę. Warto zaznaczyć, że wioska wykrywana jest przez grę, dopiero gdy jest łóżko i nieopodal npc. W poprzednich wersjach nowy gracz jak i doświadczony często miał problemy z założeniem wioski i jej kontrolą, teraz można stworzyć wioski w każdym wymiarze, nawet pod ziemią, bez dostepu do światła słonecznego. Ważnym elementem wioski jest dzwon, który naturalnie występuje tylko w wioskach. Pomiędzy środkiem dnia a zachodem słońca osadnicy zbierają się przy nim (nie wszyscy w tym samym czasie, zależy od zawodu), natomiast jeśli postawimy kolejny dzwon, to zbiorą się również przy tym nowym, lecz większość i tak pójdzie do tego pierwszego. Wieśniacy wykorzystują też dzwon, aby ostrzec resztę towarzyszy przed najazdem, wtedy najbliższy npc idzie do dzwona i dzwoni (w bedrocku dzieje to się bez udziału npc), w wyniku czego wszyscy uciekają w pobliże swoich łóżek. Podczas, gdy osadnicy śpią, gracz może zadzwonić, przez co osadnicy wstaną. Zgromadzeni osadnicy przy dzwonie ^^^ Wracając do zakładania wioski - bardzo ważne jest stawienie łóżek tam, gdzie npc może być bezpieczny, tutaj mogę polecić zbudowanie zwykłego domu z drewnianymi drzwiami, wieśniacy nadal potrafią używać drzwi. Należy jednak uważać, niektóre moby chcąc zabić wieśniaka są zdolne do zniszczenia drzwi. Gracz może też wprowadzić npc do zamkniętego pomieszczenia, jednak nie zapewni mu to w 100% bezpieczeństwa. Niezbędne jest dobre oświetlenie. Wiecie jak stworzyć wioskę, lecz brakuje jeszcze wieśniaków, a sposobów na ich zdobycie jest kilka: Przeprowadzka Jedna z najprostszych i najpopularniejszych metod zdobycia npc, w tym celu przenosimy go z innej wioski, poleca się w tym celu skorzystać z wagonika albo łodzi. Należy zadbać, aby nocą wrogie moby nie zabiły osadników. Po oddaleniu się od wioski, a więc i od bloków funkcyjnych wieśniak traci zawód, chyba że nie był nowicjuszem. Wieśniaków można znaleźć również w igloo, lecz wyprowadzenie ich z piwnicy może być trudne. Osobiście nie korzystam z tej metody, gdyż jest czasochłonna a w przypadku transportu wagonem wymaga znacznej ilości żelaza, chyba że wioska znajduje się niedaleko. Uleczenie zombie npc Również popularna metoda, musimy posiadać miotane mikstury osłabienia i złote jabłka (refy). Szukamy zombie osadnika, następnie rzucamy w niego potką, a następnie dajemy złote jabłko, leczenie trwa zwykle około 5 minut, łóżka i kraty postawione obok przyspieszają ten proces. Po rozpoczęciu leczenia należy nie oddalać się od wieśniaka dalej niż na 32 bloki. Podczas leczenia należy zapewnić ochronę przed słońcem i wrogimi mobami. Jeśli wszystko się uda, to gracz zdobędzie osiągnięcie "doktor zombie". W biomach pustynnych zombie osadnik spawnuje się 5 razy rzadziej, co jest spowodane spawnowaniem się posuchów. Zombie npc różni się od normalnych zombie, ich wygląd zależy od biomy w ktorym się zrespiły i zawodu. Skoro już wieśniacy są w nowym miejscu, to należy ich rozmnożyć. W tym celu w wiosce musi być więcej łóżek, niż wieśniaków, dodatkowo potrzebują żywności. Na jedno łóżko przypada jeden npc, jeśli łóżko będzie znajdować się w wiosce, ale jednocześnie npc nie będzie mógł do niego dotrzeć, to owe łóżko w większości przypadków będzie i tak liczone do sumy łóżek w wiosce. Mieszkańcy wioski muszą posiadać w eq co najmniej 3 chleby, 12 marchewek lub 12 ziemniaków, aby przejść w tryb miłości, zaraz potem rozkochany osadnik zacznie szukać innego npc. Jeśli wszystko się uda, to ujrzymy małego osadnika, który będzie rósł przez 20 minut, radzę usunąć wszystkie dziury o wysokości jednego bloku w pobliżu, gdyż jeśli wieśniak będzie znajdował się w takiej dziurze i urośnie, to zacznie się dusić i umrze. Osadnicy będą przybierać różne zawody w zależności jakie występują w obrębie wioski bloki funkcyjne. Wraz z czasem, wioska będzie coraz większa, najazdy będą zagrażać niemal od poczatku, natomiast zombie oblężenia dopiero, kiedy w wiosce będzie przynajmnej 20 osadników. Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego poradnika, założenie wioski nie będzie dla nikogo problemem.
  14. Hej, użytkowniku! Przeglądając internet możliwe, że natknąłeś się na poradniki związane z pluginem Skript, ale są one nieaktualne z powodu uciekającego czasu i masy wprowadzonych aktualizacji w ową wtyczkę. Postanowiłam stworzyć serię poradników dotyczących tejże wtyczki i w tej części opiszę Ci jak stworzyć pierwszą komendę, jak nadać jej argumenty oraz dodać informację na temat wysyłającego polecenie. Skript - [LINK] Notepad++ - [LINK] 1. Pierwsza komenda command /craftsite: - ustalenie nazwy polecenia trigger: - spust, który daje informacje, że dalej będą tylko i wyłącznie zdarzenia send "..." - wiadomość wysyłana do gracza po wpisaniu komendy No dobra, ale chcemy na przykład, żeby polecenie miało specjalne uprawnienie oraz mogło być wykonywane tylko przez gracza: command /craftsite: permission: forum.craftsite - wymagane uprawnienie permissionmessage: Nie posiadasz specjalnych uprawnien - wiadomość wysyłana do gracza, gdy ten wpisuje komendę a nie ma uprawnień trigger: if sender is console: - jeżeli wysyłającym jest konsola... send "craftstie.pl" - to otrzymuje taką informacje if sender is player: - jeżeli wysyłającym jest gracz... send "Hello world" - to otrzymuje taką informacje Hmm, a co powiecie na to, żeby ta komenda miała parę argumentów? command /craftsite [<text>]: - [<text>] oznacza, że po komendzie /craftsite ma być argument trigger: if arg 1 is not set: - jeżeli pierwszy argument nie został wpisany.. send "/craftsite adres - wyswietla adres strony" - wiadomość wysyłana do gracza send "/craftsite owner - wyświetla właściciela storny" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "adres": - jeżeli pierwszy argument to "adres"... send "http://craftsite.pl/" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "owner": - jeżeli pierwszy argument to "owner"... send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" - wiadomość wysyłana do gracza Super, tylko jak to połączyć z tymi wszystkimi rzeczami, które pokazałam wcześniej? command /craftsite [<text>]: permission: forum.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: if sender is console: if arg 1 is not set: send "/craftsite adres - wyświetla adres strony" send "/craftsite owner - wyświetla informacje na temat właściciela" if arg 1 is "adres": send "http://craftsite.pl/" if arg 1 is "owner": send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" else: if arg 1 is not set: send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "adres": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "owner": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" Wszystkie linijki zostały wyjaśnione, ale może napiszemy mały skrypt na ogłoszenie? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" Wszystko fajnie, ale co oznaczają te nowe linijki? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" - wiadomość wysyłana do wszystkich graczy; tekstem jest zawartość w pierwszym argumencie Tak dla przypomnienia, to "send" różni się od "broadcast". Następny poradnik będzie dotyczył dodawanie efektów oraz zmiennych do skryptu Do zobaczenia! Pamiętaj, aby nie kopiować treści, tylko je przepisuj, ponieważ tak się szybciej nauczysz.
  15. Strona internetowa: https://lsmc.pl Najczęstsze pytania odnośnie listy serwerów można znaleźć w FAQ na stronie. Na resztę pytań chętnie odpowiem na naszym serwerze Discord lub w tym temacie. Zalety listy serwerów: wsparcie rekordu SRV przy dodawaniu serwera do listy serwerów weryfikowanie serwerów przy użyciu: dodanie rekordu TXT do DNSów domeny (zalecane) - weryfikowanie serwera odbywa się bez potrzeby edytowania serwera oraz jego wyłączania chwilowa zmiana MOTD serwera - zalecane tylko i wyłącznie kiedy nie masz dostępu do rekordów DNS wsparcie pluginów Votifier i NuVotifier, które przy odpowiedniej konfiguracji pozwalają dawać nagrody graczom za głosowanie na Twój serwer (zalecane jest użycie pluginu NuVotifier z wyłączeniem starego protokołu) możliwość ustawienia opisu serwera przy użyciu Markdown dodanie reCaptcha v2, która uniemożliwia stworzenie bota dającego fałszywe głosy serwerowi głos na serwer można oddać raz dziennie statystyki oraz motd w profilu serwera super emotikonki w stylu panda WŁAŚCICIEL ROBI DOBRE BURGERY Wymagania stawiane liście: pomoc serwerom w zdobywaniu graczy pomoc techniczna serwerom, aby były bardziej odporne na wszelkie ataki pomoc serwerom w szybkim starcie REALIZOWAĆ WSZYSTKIE WYMAGANIA
  16. Wersja 1.14 Village & Pillage została wypuszczona 23 kwietnia 2019 Sama aktualizacja jest głównie skupiona na ulepszenie wiosek Villagerów jednak również z nimi zostało dodanych wiele nowych schodków, płytek czy murków. Ponad to została wprowadzona aktualizacja biomu Tajgi Aktualizacja dodaje ponad 16 wariantów schodków oraz 14 wariantów dla pół płytek miedzy innymi: - Diorytu i wypolerowanego diorytu - Andezytu i wypolerowanego andezytu - Granitu i wypolerowanego granitu - Cegieł - Piaskowca - Zamszonych kamiennych cegieł i 6 innych i 3 innych Dodane zostało 12 wariantów dla murków. Między innymi: - Diorytu i wypolerowanego diorytu - Andezytu i wypolerowanego andezytu - Granitu i wypolerowanego granitu - Cegieł - Piaskowca - Zamszonych kamiennych cegieł - Netherowych cegieł - Czerwonych netherowych cegieł i 4 innych Zostało dodanych 14 nowych bloków użytkowych, każdy z nich pełni funkcje które wcześniej wykonywaliśmy w stole rzemieślniczym (Crafting table) lub w piecu (Furnace) Same wioski otrzymały całkowicie nowe budowle, pola uprawne, od teraz można spotkać je na ośnieżona tajga. Każdy wygląd budynku jest zależny od biomu na jakim się znajduje Aktualizacja dodaje do gry nowe stworzenia takie jak: Występują naturalnie w tajdze Występują naturalnie w dżungli, w lasach bambusowych Jedzą leżące bambusy i ciasta Czasami robią fikołki lub siedzą istnieje 6 odmian pand - Mob podobny do osadnika - Pojawia się losowo na świecie - Ma 6 ofert handlu, nie są one zależne od biomu, w którym się pojawił - Pojawia się z dwoma lamami noszącymi specjalny dywan - Unika złosadników i Zombie - Trzecia frakcja osadników - Używają kusz - Napadają na osadników Odświeżenie skórek Skórki zależne od profesji osadnika i biomu, na którym występuje dodano wygląd wieśniaka z bagien Odświeżenie systemu handlu Aktualizacja 1.14 dodaje również do naszego świata 4 nowe rośliny: Ich krzak występuję naturalnie na tajdze. Gdy urośnie można z niego zebrać słodkie jagody. Chaber Można go spotkać w równinach Konwalia Może zostać znaleziona w lasach Witherowa róża Zostaje zasadzona lub upuszona przez moba/gracza zabitego przez withera. Nadaje jednosekundowy efekt obumierania każdemu mobowi i graczowi, który na nią nadepnie. To chyba tyle z ważniejszych rzeczy jakie zostały dodane w aktualizacji 1.14 po szczegółowe informacje odsyłam na wiki https://minecraft-pl.gamepedia.com/1.14
  17. Pierwszym opisywanym przeze mnie silnikiem będzie Vanilla. Ten silnik jest stworzony przez twórców minecrafta. Nie pozwala on na wgrywanie dodatków oraz modyfikacji. Gra na serwerze typu Vanilla nie różni się od zwykłego trybu przetrwania. Owy silnik jest bardzo rzadko używany, a jego zaletom jest łatwość konfiguracji. Link do pobrania: [KLIK] Silnik posiada paczkę modyfikacji ale można również wgrywać do niego tradycyjne pluginy. Dla dociekliwych można to nazywać paczką modyfikacji. Aczkolwiek, żeby połączyć się z takim serwerem trzeba używać specjalnego launchera dostępnego na stronie podanej niżej. Silnik ma dobrą opinię wśród społeczności graczy za m.in. szybki czas instalacji oraz łatwość w obsłudze. Link do pobrania: [KLIK] Launcher: [KLIK] Silnik cieszący się największą popularnością. Nie różni się on prawie od Bukkita prócz tego, że to właśnie Spigot wygryzł silnik Bukkit dzięki swojej wydajności i kompatybilności z serwerem. Niestety, ale Bukkit był strasznie powolnym silnikiem i potrafił się ociągać na najlepszej maszynie. Na serwer ze Spigotem możemy wgrywać pluginy przeznaczone dla Bukkita lecz nie wszystkie (ale większość) będzie zgodna. Ze Spigota korzystają największe serwerownie m.in. dlatego, że można go łączyć z BungeeCordem. Link do pobrania: [KLIK] Pluginy: [KLIK] Łącznik zdobywający coraz to większą popularność. Można się z nim spotkać na wszelkiego rodzajach sieciach serwerowych. Tak naprawdę to nie jest silnik lecz jak już wcześniej napisałem nazywa się go łącznikiem. Dzięki niemu możemy połączyć parę serwerów Spigot w jedną wielką sieć. Dalej nie wiesz o co chodzi? To przypomnij sobie jak na różnych serwerach wybierał tryb dzięki kompasowi i cię teleportowało na inny serwer, to właśnie BungeeCord. Jest on łatwy w obsłudze. Link do pobrania: [KLIK] Ostatnim opisywanym przeze mnie silnikiem jest Forge. Działa ona na takiej samej zasadzie co Spigot lecz nie możemy wgrywać tam pluginów tylko mody lub paczki modów. Aby inny gracz mógł wejść na nasz serwer może posiadać zwykły launcher, ale musi mieć zainstalowane takie same mody co są na serwerze. Jest niełatwy w obsłudze lecz dla chcącego nic trudnego. Link do pobrania: [KLIK]
  18. Temat służy do dyskusji o najnowszych snapchotach i wersji 1.14, informacje będą aktualizowane. Obecnie wyszły snapshoty: 18w43a 18w43b 18w43c 18w44a 18w45 18w46a 18w47a 18w47b 18w48a 18w48b 18w49a Co sądzicie o tych zmianach? Jakie macie wrażenie po grze? Zapraszam do nabijania postów dyskusji Źródło: minecraft.net
  19. OpenDATA to ogólnodostępna baza danych statystycznych. Tworzymy dane dla stron internetowych i serwerów Minecraft. Serwerom Minecraft jest potrzebna usługa OpenDATA Dane twórcom rozwiniętych serwerów Minecraft nie są jeszcze znane. Jest to całkowita nowość. Twórcy często zmagają się z trudnymi decyzjami. Często badają, czy na przykład zaimplementowana przez nich nowa funkcja, czy usługa na sprzedaż jest opłacalna. OpenDATA w całości rozwiązuje wszystkie problemy twórców. Dzięki tej usłudze możemy tworzyć nowe usługi i zarządzać serwerem tak, aby były atrakcyjne dla gracza. Wejdź na naszą stronę: https://opendatastats.eu/ Obecnie statystyk jest mało. Obiecujemy, że wkrótce to się zmieni. Kolejne badania już teraz są przeprowadzane na serwerach Minecraft. Doceniamy Twoją cierpliwość.
  20. CIT - Custom item texture Co to właściwie znaczy? Jak tego używać? Na co to komu? To właśnie pytanie zadają sobie pewnie niektóre osoby... W tym poradniku będę starał jak najprościej wytłumaczyć co to CIT, jak uruchomić nowe przedmioty (A raczej ich tekturki) oraz jak je wykonać i jakich programów używać. W poradniku będę się opierać o 1.13.2 Na sam początek będą nam potrzebne: 1. OptiFine 1.13.2 HD U E5 2. Pomysł na wygląd nowego przedmiotu (Aby wykonać prostą texture wymagane są wręcz minimalne umiejętności) 3. Zastosowanie dla naszego przedmiotu i ewentualne pluginy 4. Chęci Pozwólcie że będę opisywać każdy krok z osobna. 1. Wchodzimy na stronę Optifine (https://optifine.net/downloads) i pobieramy wersję E5 2. Decydujemy się na muszkiet 3. Muszkiet powinien dobrze wyglądać aby teoretyczny strzelec nie powstydził się go używać 4. To już sprawa każdego z osobna. Po zainstalowaniu Optifine wybieramy się do pliku głównego minecrafta (Klikamy start wpisujemy %appdata%, poszukujemy pliku .minecraft) Musimy znaleźć plik resourcepacks w którym będzie się znajdować nasz teoretyczny plik tekstur. Do samych testów możemy wykorzystać już gotowy plik tekstur chociaż ja polecam bawić się na teksturach vanilli (np. ten http://www.9minecraft.net/vanilla-basics-resource-pack/) po ściągnięciu tekstur wypakowujemy je w aktualnym folderze i otwieramy wszystkie pliki aż natrafimy na plik miedzy innymi "textures" czy "particle" i obok nich tworzymy folder o nazwie "optifine" a w nim tworzymy plik "cit" (Co to jest plik ctm? Opisze to w innym poradniku) Tutaj tworzymy plik który będzie podpisany "test" (nazwa jest akurat najmniej ważna, Najważniejsze aby nazwa zaczynała się z małej litery!) co dalej? W samym pliku powinny się znajdować dwa pliki: 1. Nasz plik wyglądu przedmiotu (.png) 2. "Instrukcja" dla klienta (.properties) Należy pamiętać że obszar roboczy podczas tworzenia skórki przedmiotu (.png) powinien mieć wielkość 16x16, 32x32, 64,64 itp Tworzymy samą skórkę dla przedmiotu i wrzucamy ją do folderu test (Nazwa nie może zawierać dużych liter!) Po zakończeniu prac i wrzuceniu skórki do naszego pliku tworzymy instrukcję dla klienta. Tworzymy nowy dokument z rozszerzeniem w/w (.properties), otwieramy go i kierujemy się screenem poniżej : Type - W jaki sposób ma być wyświetlony nasz przedmiot : Item - Jest to prosta podmiana tekstury danego przedmiotu na ten który stworzyliśmy Armor - Zmiana wyglądu zbroi, Dotyczy również wyglądu na graczu, mobach Elytra - Zmiana wyglądu Elytry w/w matchItems - ID przedmiotu pod który podmienimy przedmiot (Jako że od 1.13 nie ma już ID przedmiotów to używamy ich nazw np "Diamond_sword") textures - Odsyłamy klienta do textury na którą ma podmienić wygląd (W tym przypadku muszkiet.png jednak rozszerzenie nie jest wymagane) nbt.display.Name=ipattern: - Nazwa jaką będzie nosić nasz nowy przedmiot (Gdy nazwiemy odpowiednio przedmiot o odpowiednim ID będzie posiadał on nasza teksture) PAMIETAJ!!! Nazwy obu plików oraz wszystkich folderów które stworzysz (W których są zawierane dane pliki) MUSZĄ być nazwane z małej litery!. Po pomyślnym zapisaniu pliku uruchamiamy grę za pomocą optifine Po wejściu do gry nazywamy przedmiot o odpowiednim ID na naszą nazwę (Opcjonalnie można to zrobić na kowadle) Cieszymy się nową bronią! Co do nowych efektów, statystyk i zastosowań dla nowych przedmiotów polecam parę pluginów (I sam ich używam) Bardzo dziękuje za przeczytanie tego oto poradnika. Z tego co widziałem to jedyny taki poradnik całkowicie po polsku (Nie uwzględniając mojego poradnika na innym forum) Tak więc mam nadzieje że troche osób się nim zainteresuję. W razie jakichkolwiek pytań, pomocy odnośnie nie działających txt itp można pisać pod tematem lub bezpośrednio do mnie na priv na forum
  21. Sygnalizacja dymna - poradnik eksperta NeoDymowego! W erze EasyHC, kiedy diamenty lecą nawet z deszczem, a gra stała się nudna i mozolna, Mojang w końcu pomyślał o prawdziwych surwejwalowcach i dodał świetną rzecz - ogniska! Poza tym, że wyglądają nie najlepiej i że można na nich smażyć jedzenie, posiadają świetną funkcję, którą jest wysyłanie sygnałów dymnych. Dzisiaj przyjrzymy się tej możliwości i nauczymy jak efektywnie ją wykorzystywać. Zgodnie z informacjami z angielskiej wiki ognisko wysyła sygnały dymne na jakieś 10 bloków w górę, jednak jeśli położymy pod nim blok siana, wysokość wzrasta do 25. To bardzo duża odległość pozwalająca już na komunikację między graczami. Poza zwiększeniem zasięgu dymu możemy też manipulować jego intensywnością, stawiając powyżej ogniska półbloki lub trapdoory (przynajmniej tak podaje wiki). Poniżej kilka screenów: Jak widać powyżej, po ustawieniu półpłytki/włazu na górnej części trzeciego bloku (licząc od dołu), sygnał nie jest wysyłany (ściślej mówiąc - wysyłane są niewielkie dymki, które znikają tak szybko, że nie ma co sobie nimi zawracać głowy). Fakt ten możemy wykorzystać tworząc mniej lub bardziej zaawansowane stacje nadawania sygnałów. Oto jedna z propozycji: Sygnały mogą być oczywiście szyfrowane; możemy ustalić stałą częstotliwość wysyłania sygnału (i utrzymać ją odpowiednim zegarem redstonowym), a nawet użyć alfabetu Morse'a. Można też umówić się na konkretną intensywność, np. uzyskaną w takiej konfiguracji: Powstały sygnał będzie rzadki, ale ze względu na użycie bloku siana dość widoczny. Możliwości jest cała masa. Jeśli jesteś administratorem serwera rozważ, czy nie mógłbyś z u p e ł n i e zablokować swoim graczom opcji komunikacji na duże odległości przez czat. Po pierwsze primo jest to bardziej realistyczne, a po drugie primo gra staje się trudniejsza, a więc daje więcej satysfakcji. Tak jak wspominałem na wstępie, warto trochę podnieść poprzeczkę i zadbać o rozwój osób przebywających na serwerze (wysyłanie i odbieranie sygnałów wymaga cierpliwości, precyzji, uczy też współpracy). Dziękuję za uwagę i zapraszam do komentowania!
  22. Witam sprzedam minecraft premium + pelerynke dowód posiadania minecraft'a premium : https://scr.hu/djjeB27 dowód posiadania pelerynki : https://scr.hu/7OOlaJP Cena wstępna za wszystko 50 zł psc lub konto w lolu EUNE NIE DAJE PIERWSZY (WZGLĘDY BEZPIECZEŃSTWA) Możliwa wymiana przy adminie. CENA DO NEGOCJACJI. CHĘTNYCH ZAPRASZAM NA PRIV LUB ZOSTAWCIE KOMENTARZ A ODEZWĘ SIĘ!
  23. Poradnik w budowie. Powinienem go dziś skończyć LuckPerms - z czym to się je? Poradnik instalacji, konfiguracji i obsługi wtyczki LuckPerms Wprowadzenie Poradnik ten powstał z myślą o wszystkich, którzy jeszcze nigdy nie korzystali z wtyczki LuckPerms oraz dla tych, którym jej konfiguracja i użytkowanie sprawia trudności lub stała się złem wcielonym. Mam nadzieję, że dzięki temu poradnikowi zrozumiesz jak możesz wykorzystać wtyczkę LuckPerms na swoim serwerze, dlaczego jest ona godnym zastępcą PEX'a (potrafiącym chociażby równie łatwo nadawać rangi tymczasowo) oraz dowiesz się jakie dodatkowe narzędzia związane z zarządzaniem uprawnieniami są udostępniane wraz z nią. W celu łatwiejszej nawigacji poradnik został podzielony na kilka sekcji. Odnośniki do nich znajdziesz w spisie treści znajdującym się poniżej. W miarę swoich możliwości będę starać się aktualizować poradnik na bieżąco, ale nawet jeśli poradnik nie będzie sprawdzony z najnowszą wersją wtyczki powinien wciąż być aktualny - z dnia na dzień nie zmienią przecież wszystkich komend Spis treści Dlaczego warto zainteresować się LuckPerms? Pobranie i instalacja wtyczki LuckPerms Konfiguracja wtyczki LuckPerms Podstawowe pojęcia w LuckPerms Drzewko permisji - czyli jak szybko sprawdzić istniejące uprawnienia? Grupa domyślna - z czym to się je? Tworzenie grup oraz prefiksy i sufiksy Nadawanie permisji użytkownikom i grupom Dodawanie użytkowników do grupy oraz wagi i dziedziczenie "Tracks" - czyli jak nie pogubić się w hierarchii grup Lista aktualizacji poradnika: Jeśli mój poradnik Ci pomógł, zostaw łapkę w górę albo serce - to zmotywuje mnie do działania i tworzenia większej liczby poradników!
  24. ☁ SkySurvival.pl ☁ Z dniem 12.01.2019 otwieramy nabór na posadę Budowniczego! ⚒ Naszym jedyny wymogiem dla Budowniczego jest umiejętność budowy oraz znajomość pluginów (ew. programów) oraz komunikatywność. Co my, jako serwer jesteśmy Tobie zaoferować? • Prywatny serwer Minecraft do wykonywania projektów indywidualnych jak i grupowych • Profesjonalne zaplecze graficzne ( darmowe rendery Twoich budowli wykonywane przez naszego grafika ) • Prywatny serwer Discord do komunikowania się wraz z całym personelem budowniczych naszego serwera • Specjalną rangę w obrębie całej sieci SkySurvival.pl • Promocję SocialMedii w ramach owocnej współpracy ✉ Formularz: https://skysurvival.pl/nabor Zapraszamy również na naszego discorda: - https://discordapp.com/invite/zYbmMRk Oraz do polubienia naszego fanpage: - https://fb.com/skysvpl Nasza strona - https://skysurvival.pl/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...