Skocz do zawartości

Ranking polubień


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/20/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    IP: Zaplecze.org Wersja: 1.14.2 Tryb: Towny + survival Discord: https://discord.gg/hJeaJk6 Bardzo serdecznie zapraszamy
  2. 2 punkty
    Kotem W Chlebek Jednak Szynki Brak Mu
  3. 2 punkty
    Jedni zaczną wakacje inni pójdą jak co tydzień do roboty. Także życzę udanych wakacji i lekkiej roboty w nadchodzącym tygodniu.
  4. 1 punkt
    @Nelson Cześć! Jutro startuje zaplecze.org - serwer Towny łączący w sobie m.in elementy Freebuilda+Roleplay'u. Same Towny jak i serwer kładzie nacisk na współpracę i handel z innymi graczami. Wpadnij jutro o 18, może ci się spodoba Jak coś więcej informacji masz tu:
  5. 1 punkt
    Cześć! Jako iż ostatnio zrobił się szał na datapacki do minecraft'a postanowiłem zrobić poradnik jak je zainstalować. Zanim jednak przejdziemy do rzeczy, czym jest datapack? Datapack to taka trochę minecraftowa modyfikacja, działająca jednakże na znacznie mniejszą skalę niż mod z krwi i kości. Do instalacji takiej paczki nie potrzebny jest nam żadny Forge, a samą paczkę instaluję się podobnie jak paczki tekstur. Minusem datapacków jest to, iż każda paczka działa na jednym świecie, przez co trzeba do każdego save'a kopiować tą samą paczkę danych. Jak się instaluje Datapacki? Zainstalowanie Datapack''a - jak już wcześniej wspomniałem jest rzeczą zwyczajnie prostą. Do instalacji potrzebujesz jedynie launchera minecrafta, i w sumie... to wszystko. Przejdźmy zatem do szczegółów: 1. Włącz launcher minecrafta i włącz 1.14.2 Każdy launcher będzie włączał datapacki 2.Stwórz świat 3.Gdy świat się wczyta, wyjdź z niego i otwórz folder .minecraft 4.Wejdź w folder saves, a następnie wybierz interesujący cie świat. 5.Otwórz folder "datapacks" (jeżeli jakimś cudem nie masz takiego folderu po prostu stwórz go) 6.Włóż do tego folderu pobraną paczkę danych (nie rozpakowywujemy jej) 7.Włącz świat do którego włożyłeś datapack, a następnie ciesz się grą! Jakby co powyżej jest datapack Timber - taki treecapitor na 1.14.2 Skąd można pobrać datapacki? https://www.planetminecraft.com/resources/mods/data-pack/ - Stare dobre planetminecraft http://www.9minecraft.net/category/minecraft-data-packs/ - 9minecraft.net Z góry przepraszam, że do większości punktów nie ma ss, ale mój komputer odmówił mi posłuszeństwa
  6. 1 punkt
    stworzyłem nową tablicę wyników. Nazwałem ją 1, a kryterium zmieniania wybrałem dummy (czyli możliwe jest zmiana wartości tej tablicy jedynie przy pomocy komend). Taki blok poleceń stworzyłem Komenda w tym przypadku nakazuje każdemu graczowi (@a) do wyniku o nazwie "1" (możesz ustawić inną) dodawać jeden punkt. Ustawienie Repeat powoduje automatyczne powtarzanie tej komendy. Needs Redstone sprawia, że blok poleceń będzie funkcjonował tylko gdy będzie zasilony (czyli w tym przypadku musisz go zasilić). /scoreboard players set @a[scores={1=100..999}] 1 0 ta komenda każdemu graczowi (@a) z wynikiem o nazwie 1 o wartości minimalnej 100, a maksymalnej 999 zmienia wartość wyniku o nazwie 1 na 0 wsadź to do bloku poleceń i ustaw by była ta komenda cały czas powtarzana. Efekt jest taki, że każdemu graczowi bardzo szybko dodawany jest po jeden pkt do tablicy wyników o nazwie 1. Gdy uzbiera się ich 100 to wynik jest resetowany do 0 Jeśli teraz przykładowo do innego bloku poleceń wpiszesz /execute if entity @a[scores={1=10..15}] run setblock ~ ~2 ~ minecraft:acacia_wood replace to będzie on sprawdzał czy istnieje gracz z wynikiem o nazwie 1 w przedziale 10-15. Jeśli tak to dwa bloki nad blokiem poleceń powstaje drewno. Możesz tak dla każdej wartości wyniku o nazwie "1" ustawić inny efekt. Czyli np. przy przedziale 2-3 będzie powstał diax blok, a przy 30-70 stone. Wpisz sobie później /gamerule commandBlockOutput false by czat nie był zapełniony wiadomościami od bloku poleceń. @edit Jeśli nowy blok ma się pojawiać dopiero po zniszczeniu poprzedniego to musisz poprawić komendę na: /execute if entity @a[scores={1=10..15}] if block ~ ~2 ~ air run setblock ~ ~2 ~ minecraft:acacia_wood replace dodałem tutaj jedynie w środku if block ~ ~2 ~ air dzięki czemu oprócz sprawdzania wartości wyników blok poleceń upewnia się czy w tym miejscu jest blok powietrza (czyli nic) i dopiero wtedy zastępuje go innym blokiem. Od paru lat nie dotykałem bloków poleceń, więc niekoniecznie zrobiłem to najlepiej. Jak coś to śmiało wołaj. @edit2 Może warto rozważyć zmianę @a na @p bo mogą być problemy i nazwać wynik inaczej niż 1 bo przez mi się myliło. Świat na którym to zrobiłem: https://www.dropbox.com/s/buwjo7kn6ta2gob/2019-06-19_23-33-51_New World [1].zip?dl=0
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
    W Hytale wygląd i właściwości potworów mają zależeć głównie od strefy i biomu w jakim się znajdą. Tak ma wyglądać szkielet łucznik w strefie pierwszej: A tak wyglądają inne typy szkieletów w grze: A tak z kolei wygląda szkielet-wojownik w strefie drugiej: Kolejnymi zaprezentowanymi mobami, są lubiące ciemność Crawlers lurk: Do potwora Void eyes zaprezentowano krótką animację (postaram się dodać później ) . Jedną z jego umiejętności ma być przyzywanie na pomoc dodatkowych potworów. Potwór Void Spawn, ponoć jeden z silniejszych w grze: Potwór Trork czyli jak się idzie domyśleć ,,hybryda'' orka i trolla: No i pająki, których typy także różnią się w zależności od strefy, biomu: To tyle jeśli chodzi o agresywne moby, sami twórcy przyznają że wypuszczając zapowiedź nie spodziewali się aż takiego hype'u na grę. Z jednej strony to super, z drugiej hype jak powstał tak się wypalił, zwłaszcza iż sami twórcy prawie nie udostępniają informacji o grze. Z rzadka prezentując coś na oficjalnym blogu. Miejmy nadzieję że skończą betę do świąt, a przynajmniej na wiosnę 2020.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...