Skocz do zawartości

Ranking polubień


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.05.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Witam, zgłaszam się do użytkowników tego zacnego forum po poradę i może ocenę miejsca na rynku dla serwera, który mam do zaprezentowania, jest to świeżo powstający projekt hobbistyczny nakierowany na grę zarówno kooperacyjną, jak i solową, dlatego każdy powinien znaleźć w nim coś dla siebie. Projekt ten jest nieograniczony czasowo i powstaje w sposób niezależny, co powinno zapewnić dopracowany i stabilny start. Tyle słowem wstępu, skoro podstawy mamy za sobą, to teraz zobrazuje, co mamy do zaoferowania: Uwaga: prezentacja może być nieczytelna na forum, dlatego prosiłbym o otwieranie jej w pełnych wymiarach. *Pragnę dodać, że wątek będzie aktualizowany, obecnie pokazaliśmy tylko kilka podstawowych rzeczy - więcej już wkrótce* *O powstaniu w tym dziale wątku z zapowiedzią została poinformowana administracja forum*
  2. 3 punkty
    Jeden z użytkowników forum wpadł na pomysł połączenia Craftchatu z Discord. Proponuję zrobić specjalnego bota, który będzie przekazywał wiadomości z CraftChatu na Discord i z Discord do CraftChatu.
  3. 3 punkty
  4. 3 punkty
  5. 2 punkty
    To nie ma sensu. Na żadne inne stanowisko ten bot wtedy nie będzie pasował... To jest tylko sztuczna inteligencja, a nie użytkownik... Skończcie już na prawdę te drame z tym botem bo już aż płakać się chce jak się czyta jak próbujecie zrobić wszystko z botem - nawet nadać mu cechy ludzkie...
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
  10. 1 punkt
    Ciekawe jak miałbym mieć dostęp do oficjalnego konta Bota na YouTube, skoro nawet do jego konta na CraftSite nie mam. Tylko Libter, JanekJaran oraz sam Bot znają hasło, które umożliwia dostęp. chociaż zawsze można spróbować Kali Linuxem xd Jeśli nie chcesz na niego patrzeć, to zawsze możesz nie odwiedzać tego działu, ponieważ za niedługo ma być możliwość składania wniosków bez uczestniczenia Bota, do którego chwilowo nie mam zastrzeżeń, ale ten "tylko" Bot też chciałby być dalej na forum na innym stanowisku. To po co go obrażasz? Otóż może, co wyjaśniałem wcześniej. Widać, jak czytasz ze zrozumieniem... bo w tym przyznałem ci rację. Cóż, skoro Bot korzysta z forum jak normalny użytkownik (piszę statusy, tematy, posty itp.), to dlaczego nie mógłby mieć roli i uprawnień jakie ma zwykły użytkownik? Ja potrafię nawet w Paincie kodzić (czego zgaduję pewnie nie umiesz), lecz jestem dopiero na 120 levelu, więc jeszcze nie mogę takich rzeczy programować.
  11. 1 punkt
    Dodanie {HideFlags:1} 1 ukrywa enchant w opisie przedmiotu np. /give @p minecraft:bow{Enchantments:[{id:"minecraft:infinity",lvl:1}],HideFlags:1} 1 Nie wiem czy da się usunąć animację enchantu. @edit Może można to w małym stopniu obejść. Niech gracz posiada w ekwipunku przedmioty tylko ze zmienioną nazwą. Bloki poleceń niech sprawdzają jaki przedmiot gracz nosi aktualnie w ręce. Jeśli będzie to ten specjalny to niech podmieniają go na ten z enchantem. Gdy będzie używał innego to pozostałe będą zastępowane kopiami przedmiotów bez enchantów. W ten sposób cały pasek eq nie będzie świecić, a jedynie aktualnie używany przedmiot. Wiem, że nie tego oczekiwałeś, ale nie mam innego pomysłu. Nie śledziłem nowości w blokach poleceń i nie jest całkowicie pewien czy to właściwie jest możliwe do zrealizowania w ten sposób. Przynajmniej mi się wydaje, że już od dłuższego czasu możliwe jest sprawdzanie jaki przedmiot gracz aktualnie ma w eq i ogólne zarządzanie jego ekwipunkiem przy pomocy poleceń.
  12. 1 punkt
    Zakończenie dyskusji w sprawie bota to zły pomysł. Bot i dyskusje wokół niego przez znaczny czas wytwarzały istotną aktywność na forum. I nadal mają zauważalny udział. Nowa zawartość związana z botem wnioskowym jest lepsza od braku tej nowej aktywności. Sama koncepcja zabraniania dyskusji na jakikolwiek temat mi się nie podoba.
  13. 1 punkt
    Może i bot jest sztuczny, ale jest częścią historii tego portalu i szkoda go po prostu wyrzucić na śmietnik.
  14. 1 punkt
    #STOPbotofobii #NowaRobotaDlaBota
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
  17. 1 punkt
    https://wnioski.craftsite.pl/w0F6Gtfz
  18. 1 punkt
    A po co ktoś miałby się na nie włamywać (nie licząc kont administratorów/moderatorów)?
  19. 1 punkt
    Z pierwszego wpisu wiecie już co do czego służy i jak skonfigurować wstępnie serwer! Teraz przejdźmy do komend i ustawień. W dzisiejszym temacie poruszymy sprawę pluginu Essentials - Jego komend i konfiguracji. Jak ktoś jeszcze nie czytał poprzedniego tematu niech to nadrobi teraz Zacznijmy od komend, które mogą być przydatne dla administracji /setspawn - Ustawiamy miejsce spawnu czyli lokalizacji, w której gracz znajduje się po pierwszym wejściu na serwer lub po wpisaniu /spawn. /i id lub /item id - Komenda ta pozwala przywołać wybrany przez nas item. W miejsce "id" podstawiamy identyfikator przedmiotu. Identyfikatory przedmiotów znajdziemy np. na tej stronie https://minecraft-ids.grahamedgecombe.com/ /ban nick powód - Komenda ta pozwala zbanować niegrzecznego bana na wieczność, dopóki sami go nie odbanujemy . W miejsce "nick" podstawiamy oczywiście nick gracza, którego chcemy zbanować, a w miejsce "powód" wpisujemy powód bana. /banip IP_Gracza - Jeśli dany gracz po zbanowaniu stworzy drugie konto, możesz mu nadać ban na IP. W miejsce "IP Gracza" podstawiamy IP gracza, teraz pewnie spytacie skąd je macie wziąć? Powoli powoli, za chwile dostaniecie informacje jak /seen nick_lub_ip - Komenda ta pozwala podejrzeć IP gracza, a także przy wpisaniu IP zamiast nicku umożliwia sprawdzenie ile kont ma dany użytkownik. W miejsce "nick_lub_ip" podstawiamy nick gracza, którego IP chcemy podejrzeć lub jeśli znamy te IP wpisać je i sprawdzić ile kont powstało na jedno IP /whois nick - Podaje dokładne statystyki danego gracza takie jak - Głód, zarobek, poziom doświadczenia i wiele innych. W miejsce "nick" podstawiamy oczywiście nick gracza. /unban nick - Komenda pozwala odbanować danego gracza. W miejsce "nick" podstawiamy nick gracza, którego chcemy odbanować! /tempban nick czas - Komenda ta pozwala czasowo zbanować danego gracza. W miejsce "nick" wpisujemy nick danego gracza, a w miejsce czas wpisujemy np. 10s co da komuś bana na 10 sekund. Równie dobrze jako czas pomożemy wpisać 10h , 10d, /broadcast treść lub /bc treść - Komenda ta pozwala wystosować ogłoszenie do graczy grających na serwerze, jest to essentialsowy odpowiednik komendy /say, która służy w tym samym celu, ale jest inaczej wyświetlana na serwerze z prefixem [Server] zamiast [Ogłoszenie]. /clearinventory - Usuwa cały ekwipunek nasz lub danego gracza (wystarczy wpisać /clearinventory nick by tego dokonać) /compass - Ustala kierunek geograficzny w jakim jesteśmy obróceni /setwarp nazwa - Ustawia w danym miejscu warp, czyli miejsce gdzie może teleportować się dany gracz poprzez użycie /warp nazwa /setjail nazwa_więzienia - Ustawia w danym miejscu więzienie, do którego możemy wsadzić danego gracza. Idealne rozwiązanie do serwerów typu Prison. W miejsce "nazwa_więzienia" określamy nazwę wiezienia, będzie nam to potrzebne do wsadzania graczy do niego /jail nick nazwa_więzienia czas - Wtrąca danego gracza do więzienia. W miejsce "nick" wstawiamy nick gracza, którego chcemy wtrącić do więzienia, w miejsce "nazwa_więzienia" podstawiamy nazwę więzienia jakie wcześniej stworzyliśmy, a w miejsce czas najlepiej wpisać czas w sekundach, gdyż wtedy będzie dokładniejszy, czyli wpisujemy np. 10s i wsadzamy kogoś na 10 sekund do więzienia. Równie dobrze jako czas pomożemy wpisać 10h , 10d, /eco give nick kwota - Komenda ta umożliwia dodanie danemu graczowi określoną przez Nas ilość gotówki . W miejsce "nick" podstawiamy nick danego gracza, a w miejsce "kwota" wpisujemy kwotę jako chcemy przyznać /eco set nick kwota - Komenda ta ustawia danemu graczowi określoną przez nas ilość gotówki . W miejsce "nick" podstawiamy nick danego gracza, a w miejsce "kwota" wpisujemy kwotę jako chcemy ustawić /eco take nick kwota - Komenda ta umożliwia zabranie danemu graczowi określoną przez nas ilość gotówki . W miejsce "nick" podstawiamy nick danego gracza, a w miejsce "kwota" wpisujemy kwotę jako chcemy zabrać /gm 0/1|2|3 - Komenda ta umożliwia ustawienie wybranego przez Nas Gamemode, czyli trybu gry. Zero to Survival - Czyli standardowy tryb na jakim grasz od początku. Jedynka to tryb kreatywny - dostęp do wielu bloków, pozwalających stworzyć niesamowite budowle. Dwójka to tryb przygodowy - możemy tylko chodzić, ale nie możemy budować, zaś trójka, to tryb obserwacji (Możemy na tym trybie obserwować gracza) będąc przez Niego niezauważonym. /v lub /vanish - Niewidoczność dla innych graczy /fly - Pozwala tobie na latanie bez trybu kreatywnego. /spawnmob nazwa_moba ilość - Przydatna komenda do organizacji eventów z mobami. Wystarczy wpisać np. /spawnmob spider 10 by zespawnować 10 pająków /mute nick czas - Wycisza gracza na czacie na określony przez nas czas. Przez ten czas gracz nie może pisać na czacie. W miejsce "nick" wpisujemy standardowo nick gracza, którego chcemy wyciszyć. W miejsce czas możemy wpisać czas w sekundach, godzinach, dniach np. 1s, 1h, 1d. /kick nick powód - Wyrzuca danego gracza z serwera . W miejsce "nick" wpisujemy standardowo nick gracza, którego chcemy wyciszyć, zaś w miejsce "powód" podajemy powód wyrzucenia. Myślę, że to jedne z tych komend administratorsko-moderatorskich, które mogą faktycznie Wam się przydać! Teraz przejdźmy do komend, które mogą przydać się graczom. /spawn - Pozwala graczowi na teleportacje w miejsce ustawione przez ciebie. /sethome - Pozwala graczowi na ustawienie domu. Jeśli ustawisz więcej niż jeden dom dla gracza, to wystarczy by gracz dopisał po prostu nazwę domu np. /sethome nazwa /home - Pozwala graczowi na powrót do swojego domu /warp - Pozwala graczowi na podejrzenie listy warpów . Po dopisaniu nazwy warpu np. /warp nazwa teleportuje gracza do warpu o nazwie nazwa /pay nick kwota - Pozwala graczowi przelać określoną przez niego ilość gotówki. W miejsce nick gracz musi wpisać nick drugiego gracza, któremu chce przelać wirtualną gotówkę, w miejsce "kwota" gracz ma oczywiście wpisać kwotę jaką chce przekazać danemu graczowi ze swojego konta serwerowego. /ignore nick - Pozwala graczowi ignorować wiadomości innego gracza na czacie. W miejsce "nick" gracz musi wpisać nick gracza, którego chce ignorować. /kit - Lista ekwipunków, które przygotujesz dla gracza /kit nazwa - Pozwala odebrać dany ekwipunek przez gracza Jeśli czegoś ważnego Waszym zdaniem zabrakło w komendach i chcecie by to dodać wystarczy napisać odpowiedź do tego wpisu i zgłosić brak takowej komendy Czas na konfigurację, nie będę tutaj wrzucał całego gotowego configu, a pomogę wam dojść która linijka za co odpowiada! ops-name-color: 'none' - Tutaj określamy kolor dla operatora serwera, czyli osoby, która ma pelne prawa omijające w większości przypadków plugin LuckPerms. Opcja zbyteczna, jeśli określiłeś w rubryce groups-format lub w pluginie Essentials kolory rang. nickname-prefix: 'tu wstawiamy prefix jeśli chcemy' - W sumie nic specjalnego. Po prostu jak umożliwisz danemu graczowi korzystanie z komendy /nick, to będzie on mógł zmienić swój nick. W tym wypadku linijka ta służy określeniu czy po zmianie nicku ma się znajdować przed nowym nickiem jakiś prefix pozwalający stwierdzić, że dany gracz zmienił nick. Przeważnie większość serwerów pozostawia max-nick-length: 15 - Tutaj ustawiasz maxymalną ilość liter w nicku gracza, w tym wypadku jest ona ustawiona na 15 liter. ignore-colors-in-max-nick-length: false - Tutaj ustawiasz ignorowanie koloru jako długość nicku, czyli jak ktoś dodając kolor do nicku przekroczy tym samym 15 znaków, które są ustawione na maximum nie będzie mógł ustawić danego nicku. Możesz tutaj zmienić false na true jeśli nie chcesz by kolor był liczony jako kolejny znak w nicku change-displayname: true - Pozwolenie na wyświetlanie zmienionego nicku. teleport-safety: true - Tzw. bezpieczny teleport na wypadek, gdyby nasz dom został zniszczony, lub ktoś uszkodził miejsce teleportacji i teleport byłby szkodliwy dla zdrowia gracza. force-disable-teleport-safety: false - Wymuszenie wyłączenia bezpiecznej teleportacji teleport-cooldown: 5 - Ustawia 5 sekund opóźnienia pomiędzy użyciem komend /home , /tp itd. Możemy oczywiście wpisać tam wybrany przez siebie czas w sekundach. teleport-delay: 5 - Ustawia 5 sekund do teleportacji gracza, który użyje /home, /tp, /warp itd. , w tym momencie gracz nie może się ruszyć, gdyż teleportacja zostanie anulowana. teleport-invulnerability: 2 - Opóźnienie w sekundach, podczas których gracz nie może nikogo atakować, zanim się nie przeteleportuje. Zapobiega to atakom gracza, na innych graczy podczas teleportacji. W przedstawionym przypadku są to 2 sekundy. Czas ustawiamy w sekundach. teleport-to-center: true - Zostawiamy ten element domyślnie jak jest i nic w tym nie zmieniamy. Jest to ustawienie teleportacji na środek bloku. heal-cooldown: 60 - Odstępy w sekundach podczas, których można użyć komendy /heal. item-spawn-blacklist - tutaj dodajemy bloki zablokowane przez np. /give . Nie polecam w ogóle tego przestawiać, ani umożliwiać graczowi wpisanie komend /give i /i gdyż wtedy serwer straci sens rozgrywki. spawnmob-limit: 10 - Limit Mobów spawnowanych na raz komendą /spawnmob warn-on-smite: true - Powiadomienie o korzystaniu z komendy /lightning. W sumie niezbyt potrzebna komenda, chyba że chcesz w kogoś rzucić piorunem niczym zeus per-warp-permission: false - Jeśli każdy warp ma posiadać osobne uprawnienie wpisz true zamiast false, może to być przydatne w przypadku stworzenia tzw. /warp vip locale - tu wpisujemy po dwukropku "pl" auto-afk: 300 - Włącza tryb AFK po 300 sekundach. auto-afk-kick: -1 - Jeśli ustawimy "-1" wyłączymy automatyczne wyrzucenie podczas AFK. Jeśli ustawimy "5" , to po 5 sekundach od włączenia trybu AFK gracz zostanie wyrzucony z serwera z powodu braku aktywności. death-messages: true - Pozwala włączyć lub usunąć wiadomości o śmierci. Jeśli chcemy je wyłączyć wystarczy zmienić true na false. Tą część akurat przekleję celem pokazania jak można posortować graczy na /list list: nazwa_rangi: nazwa_rangi_w_luck_perms O co w tym chodzi? Możemy wpisać wybraną przez siebie nazwę rangi i nie koniecznie jeśli mamy właściciela w LuckPerms, to tak musi być on wyświetlany na /list. Ponadto ta rubryka umożliwi nam posortowanie, która ranga ma być wyświetlona jako pierwsza. Możemy przydzielić dwie i więcej rang do jednej grupy wpisując jedna obok drugiej, przykładowo: list: nazwa_rangi: nazwa_rangi_w_luck_perms nazwa_drugiej_rangi_w_luck_perms nazwa_trzeciej_rangi_w_luck_perms custom-join-message: "&6{PLAYER} &edołączył(a) do gry!" - Własny komunikat o dołączeniu gracza na serwer. custom-quit-message: "&6{PLAYER} &eopuścił(a) grę!" - Własny komunikat o opuszczeniu serwera przez gracza Możecie oba powyższe komunikaty ustawić tak jak podałem, bo zawsze to jakaś różnica w stosunku do czystego EssentialsX i możecie w ten sposób wyróżnić swój serwer. allow-silent-join-quit: true - Tzw. ciche wejście. Co to oznacza? Moderator/Admin może wejść nie informując o tym gracza . Należy w tym przypadku pamiętać o odpowiednich uprawnieniach dla moderatora/admina. Przejdźmy do tworzenia możliwości tworzenia kilku /sethome , to jest prościzna sethome-multiple: default: 2 - Domyślna liczba domów dla gracza, czyli gracz może stworzyć dwa domy # essentials.sethome.multiple.vip vip: 1 - Dodatkowa liczba domów dla użytkownika VIP, czyli VIP może stworzyć jeden dom więcej niż gracz # essentials.sethome.multiple.staff nazwa: 5 - Możemy także stworzyć kolejne uprawnienia dla innych rang według przykładu. Teraz określamy jak rangi mają wyglądać na czacie serwera group-formats: nazwa_rangi: ' &f{DISPLAYNAME}&f:&b {MESSAGE}' - W tym wypadku ustawiliśmy by gracz z rangą "nazwa_rangi" miał biały nick i pisał na kolor błękitny Jeśli prefixy rang ustawiliśmy w pluginie LuckPerms, to nie ustawiamy ich ponownie w Essentials. O tym jak stworzyć rangi i ich prefixy dowiecie się w poradniku zamieszczonym przez @xYundy A jak ustawić komunikat o wejściu nowego gracza na serwer? Wystarczy w configu essentials odnaleźć "newbies" i edytować announce-formt wedle swojego uznania newbies: # Should we announce to the server when someone logs in for the first time? # If so, use this format, replacing {DISPLAYNAME} with the player name. # If not, set to '' #announce-format: '' announce-format: '&fWitaj &6{DISPLAYNAME} &fna serwerze &eTutajNazwaSerwera!' Poniżej tej sekcji znajdziemy spawnpoint: newbies - tu możemy ustawić punkt spawnowania nowych graczy, wystarczy stworzyć np. /setspawn vip i zamiast newbies wpisać "vip" wtedy nowy gracz trafi do spawnu "vip" kit: 'nazwa_ekwipunku" - Tutaj określamy nazwę zestawu jaki gracz otrzymuje na początek. Teraz przechodzimy do najważniejszej części dla serwerów typu EasyHC czyli jak stworzyć ekwipunek W nowej wersji EssentialsX (Tak w tej z Iksem) ekwipunki tworzymy w pliku kits.yml Dla serwerów 1.12.2 i wcześniejszych ekwipunek powinien wyglądać następująco : kits: Start: delay: 31536000 items: - 272 1 - 273 1 - 274 1 - 275 1 - 266 15 - 364 15 W tym wypadku mamy utworzony ekwipunek o nazwie start, którego można uzyskać co 31536000 sekund czyli w tym wypadku oznacza to co rok. Co rok każdy gracz będzie mógł wpisać /kit start by go uzyskać. Możemy dać delay na -1 by zrobić jednorazowy ekwipunek specjalny np. z okazji wygrania eventu 272, 273 i reszta to id przedmiotu w Minecraftcie, a te liczby obok oznaczają ilość danych przedmiotów jakie ma otrzymać gracz. Ekwipunek dla serwerów 1.13 wzwyż wygląda następująco: kits: vip: delay: 36000 items: - stone_sword 1 - stone_shovel 1 - stone_pickaxe 1 - stone_axe 1 - gold_ingot 15 - cooked_beef 15 W przypadku tych wersji nazwy itemów muszą być podane w wersji tekstowej, a nie cyfrowej. Możemy jeszcze robić różne cuda w tym pliku, czyli przykładowo dodawać opis itemu oraz enchant! kits: vip: delay: 36000 items: - diamond_sword 1 sharpness:5 unbreaking:2 FIREASPECT:2 name:jakaś_nazwa lore:opis - diamond_pickaxe 1 efficiency:5 unbreaking:2 fortune:2 Podany wyżej przykład zapewne jest mocno P2W, także nie stosujcie go na serwerach, jest to tylko możliwy przykład wykorzystania tego . P2W jest łamaniem EULA i może grozić zamknięciem serwera przez Mojang. Kolejny poradnik tego typu pojawi się w następnym tygodniu Dzięki za uwagę i dotarcie do końca! Mam nadzieję, że temat wyjaśnił wam wiele niejasności podczas konfigurowania tego pluginu
  20. 1 punkt
    Kto zna łapka w górę #GimbyNieZnajo?
  21. 1 punkt
    W wersji 1.14 mojang wprowadził wiele zmian w wioskach i wieśniakach. W najnowszej wersji wieśniacy inaczej się zachowują i nie potrzebują w pobliżu drzwi, aby mogli się rozmnażać. W tym poradniku nauczę was jak stworzyć wioskę, wspomnę o funkcji jaką pełni dzwon oraz przedstawię sposoby na zdobycie wieśniaków. Główną zaletą dla której gracze decydują się na założenie wioski jest chęć handlu z wieśniakami. Gracze mogą wykorzystać ich także do automatycznych farm pszenicy, buraków, ziemniaków czy marchewek. Aby stworzyć najprostszą wioskę potrzebujemy tylko jednego łóżka, tak łóżko, to ono decyduje m.in gdzie jest środek wioski, czy wieśniacy chcą się rozmnażać i przede wszystkim śpią w nim. Poniżej przedstawiam wam najprostszą wioskę. Warto zaznaczyć, że wioska wykrywana jest przez grę, dopiero gdy jest łóżko i nieopodal npc. W poprzednich wersjach nowy gracz jak i doświadczony często miał problemy z założeniem wioski i jej kontrolą, teraz można stworzyć wioski w każdym wymiarze, nawet pod ziemią, bez dostepu do światła słonecznego. Ważnym elementem wioski jest dzwon, który naturalnie występuje tylko w wioskach. Pomiędzy środkiem dnia a zachodem słońca osadnicy zbierają się przy nim (nie wszyscy w tym samym czasie, zależy od zawodu), natomiast jeśli postawimy kolejny dzwon, to zbiorą się również przy tym nowym, lecz większość i tak pójdzie do tego pierwszego. Wieśniacy wykorzystują też dzwon, aby ostrzec resztę towarzyszy przed najazdem, wtedy najbliższy npc idzie do dzwona i dzwoni (w bedrocku dzieje to się bez udziału npc), w wyniku czego wszyscy uciekają w pobliże swoich łóżek. Podczas, gdy osadnicy śpią, gracz może zadzwonić, przez co osadnicy wstaną. Zgromadzeni osadnicy przy dzwonie ^^^ Wracając do zakładania wioski - bardzo ważne jest stawienie łóżek tam, gdzie npc może być bezpieczny, tutaj mogę polecić zbudowanie zwykłego domu z drewnianymi drzwiami, wieśniacy nadal potrafią używać drzwi. Należy jednak uważać, niektóre moby chcąc zabić wieśniaka są zdolne do zniszczenia drzwi. Gracz może też wprowadzić npc do zamkniętego pomieszczenia, jednak nie zapewni mu to w 100% bezpieczeństwa. Niezbędne jest dobre oświetlenie. Wiecie jak stworzyć wioskę, lecz brakuje jeszcze wieśniaków, a sposobów na ich zdobycie jest kilka: Przeprowadzka Jedna z najprostszych i najpopularniejszych metod zdobycia npc, w tym celu przenosimy go z innej wioski, poleca się w tym celu skorzystać z wagonika albo łodzi. Należy zadbać, aby nocą wrogie moby nie zabiły osadników. Po oddaleniu się od wioski, a więc i od bloków funkcyjnych wieśniak traci zawód, chyba że nie był nowicjuszem. Wieśniaków można znaleźć również w igloo, lecz wyprowadzenie ich z piwnicy może być trudne. Osobiście nie korzystam z tej metody, gdyż jest czasochłonna a w przypadku transportu wagonem wymaga znacznej ilości żelaza, chyba że wioska znajduje się niedaleko. Uleczenie zombie npc Również popularna metoda, musimy posiadać miotane mikstury osłabienia i złote jabłka (refy). Szukamy zombie osadnika, następnie rzucamy w niego potką, a następnie dajemy złote jabłko, leczenie trwa zwykle około 5 minut, łóżka i kraty postawione obok przyspieszają ten proces. Po rozpoczęciu leczenia należy nie oddalać się od wieśniaka dalej niż na 32 bloki. Podczas leczenia należy zapewnić ochronę przed słońcem i wrogimi mobami. Jeśli wszystko się uda, to gracz zdobędzie osiągnięcie "doktor zombie". W biomach pustynnych zombie osadnik spawnuje się 5 razy rzadziej, co jest spowodane spawnowaniem się posuchów. Zombie npc różni się od normalnych zombie, ich wygląd zależy od biomy w ktorym się zrespiły i zawodu. Skoro już wieśniacy są w nowym miejscu, to należy ich rozmnożyć. W tym celu w wiosce musi być więcej łóżek, niż wieśniaków, dodatkowo potrzebują żywności. Na jedno łóżko przypada jeden npc, jeśli łóżko będzie znajdować się w wiosce, ale jednocześnie npc nie będzie mógł do niego dotrzeć, to owe łóżko w większości przypadków będzie i tak liczone do sumy łóżek w wiosce. Mieszkańcy wioski muszą posiadać w eq co najmniej 3 chleby, 12 marchewek lub 12 ziemniaków, aby przejść w tryb miłości, zaraz potem rozkochany osadnik zacznie szukać innego npc. Jeśli wszystko się uda, to ujrzymy małego osadnika, który będzie rósł przez 20 minut, radzę usunąć wszystkie dziury o wysokości jednego bloku w pobliżu, gdyż jeśli wieśniak będzie znajdował się w takiej dziurze i urośnie, to zacznie się dusić i umrze. Osadnicy będą przybierać różne zawody w zależności jakie występują w obrębie wioski bloki funkcyjne. Wraz z czasem, wioska będzie coraz większa, najazdy będą zagrażać niemal od poczatku, natomiast zombie oblężenia dopiero, kiedy w wiosce będzie przynajmnej 20 osadników. Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego poradnika, założenie wioski nie będzie dla nikogo problemem.
  22. 1 punkt
    Większość ss-ów jest bez shaderów, z napisami, albo tabelkami, niestety sporo screenshotów robiłem dla siebie tylko. Jak tylko znajdę czas postaram się odnaleźć albo zamazać np. adresy serwerów lub nicki. To tylko mały procent budowli, potem może dostawię kolejne zrzuty ekranu. Budowa spawnu Budowa do dziś istniejącego Lobby na pewnym serwerze: Budowa portu na survivalu: Budowa zamku Szybko budowany - 3,5 h (co trochę widać) spawn:
  23. 1 punkt
    Problem z zatwierdzaniem wniosków jest problemem administracji, nie bota. Nie jestem za . Kolejna pseudo przepychanka o nic. System wniosków jest dobry, tylko źle respektowany przez zarządców (i skonfigurowany). Bot robi świetną robotę,niech zostanie. #niepopieram
  24. 0 punktów
    ---------------------------------------------------------- IP: mc.mpspot.pl Wersja: 1.13.2 Strona: mc.mpspot.pl Discord: mc.mpspot.pl/discord
  25. 0 punktów
    Bot przestaje oficjalnie istnieć. Strajk zakończony.
  26. 0 punktów
    XD Windows działać - działa, ale jest zamkniętym, zbloatowanym, szpiegującym oraz niebezpiecznym systemem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...