Skocz do zawartości

Ranking polubień


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.03.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
    Moderatorami zostają: @Ersanek @Hezqu @Archez @nikdomi255 @Kappa Peridot (McKoxu) Redaktorami zostają: @Vin @XNT @VaporeonPL @Grzesiek11, @Etoo_, @Ewald, @Nelson Niedługo mogą zostać developerami CraftSite, ponieważ posiadają umiejętności techniczne, lecz z powodu nadmiaru moderacji i decyzji rady nie zostali przyjęci jako moderatorzy. Nadal można zgłaszać swoje kandydatury na stanowisko redaktora. Moderatorzy i redaktorzy niedługo otrzymają rangi i uprawnienia.
  2. 8 punktów
    Preludium: Epitafium: "sztukę umierania odziedziczył po matce, społeczność po ojcu, chęć do życia po Stanisławie Narutowiczu" Epilog Szanowni Panowie, miłe Panie i ty biedny myśliwcu, dumo brytyjskiego lotnictwa okresu drugiej wojny światowej. Dzisiaj opowiem Wam o czymś niezwykłym, pierwszym przypadku portalu internetowego posiadającego chromosomy, ba, nawet z ilością wskazującą upośledzenie w stopniu poważnym. O zmarnowanym potencjale, uciekaniu z tonącego okrętu i błędnym określaniu priorytetów, stawiając na nieodpowiednie ficzery. Będą to rozważania pełne goryczy, bowiem tylko w ten sposób taki smutny człowiek jak ja może się uzewnętrznić. Ⅰ Geneza forum, CE-PE, poprzednik, konkurencja Temat rzeka, który rozwlekany i przekręcany przez osoby kompletnie niezwiązane z tematem przerabiają na swoją korzyść. Polska scena Minecrafta lata swojej świetności ma już za sobą, w tym momencie w Internecie istnieje kilka for dyskusyjnych, których główną tematyką jest Minecraft: craftsite.pl, kłaftpołtał.pl, <nazwagry>.pl, mykraft.pl, czy <nazwagry>.org.pl, po drodze kilka blogów (w tym pisany przez użytkownika tego forum, będąc szczerym nie chce mi się szukać ale pozdrawiam - zawsze to błysk świeżości na tej smutnej scenie). W praktyce liczą się cztery: ten na którym jesteś, kłaftpołtał, emce.org.pl czy emce.pl. Trzeci i czwarty ma forum, ale to żart a nie forum (zerowa aktywność, udział w rynku w zasadzie dzięki głównej (emce.org.pl) lub doskonałej domenie (emce.pl)). Więc z prostej matematyki zostają nam dwa. Kłaftpołtał ma martwą główną... i forum - bez zarządzania, bez aktualizowania od kilku lat, bez jakiegokolwiek działania administracji, bez wprowadzania propozycji społeczności, która zmęczona hegemonią tegoż jest w stanie oddać wiele za promyk nadziei co do przyszłości polskiej sceny. Dla nowego forum, taka sytuacja jest trudna - to prawda, dominacja kilku dużych graczy jest problemem. Ależ my nie zaczynamy od zera - mamy wysławianego przez wielu gracza, mamy zaplecze w postaci szkripta, mamy fundusze na silnik, mamy społeczność zdolną zrobić dobrze za sprawnie działające forum i... co? Jajco, forum zostało zjedzone i wyplute przez portal, który nie zrobił kompletnie nic na myśl o rozwijającej się konkurencji. Jak to możliwe, zapytacie - to banalne: brak społeczności, złe zarządzanie, narracja rewolucji zamiast nowej jakości. I tutaj mógłbym skończyć, postrzelać w niebo i wyjść, bo i tak nic tu się nie zmieni. Ludzie nie wrócą od tak, administracja nadal będzie obojętna i pełna tych samych twarzy, których skądś już znam. Ⅱ Narracja rewolucji zamiast nowej jakości Wiecie co jest najbardziej męczące? Ta buntownicza bańka, w której żyli tutaj niemal wszyscy w pierwszych miesiącach istnienia forum. Śmieszny manifest, który w zasadzie jest odą do masturbowania się do posiadania domeny z pewną historią i prężeniem muskułów jak po pierwszym dniu siłowni będąc anorektykiem z długim stażem. Ten śmieszny temat zniechęcał i nakręcał spiralę nienawiści, brudnej konkurencji - forum stało się miejscem kojarzonym z cp, który jest żartem a nie portalem. To podstawowy błąd, i nie wiem kogo chcieliście przekonać do przyjścia tutaj, oprócz połowy skripta (czyli jakieś dziesięć osób) liczące na rangę od impełatoła, czy bardziej 3/4 ce-pe, czyli jakieś 15 osób. Jesteście (wy jako administracja) dorośli (no dobra, przesadziłem xDDDDDDDDDDDDDDD), a zachowywaliście się jak przedszkolaki, które dostają nową zabawkę, pokazują ją przyjaciołom, ale nie dają się pobawić. Bardziej zepsuć forum można było tylko biernie obserwować rajdy userów na konkurencję (o, poczekaj), czy opierać działanie forum na dodatkowym module wnioskowym, który później zostanie porzucony, później znaleziony, później zostawiony sam sobie (O, POCZEKAJ). Niech powadze klęski świadczy fakt, że główna głowa projektu REBELII zrezygnowała po kilku miesiącach xD! Stwierdzając, że to przez społeczność, a w rzeczywistości uciekając z tonącego okrętu, zostawiając jedynie sternika z ambicjami na admirała floty. Umówmy się, piszecie o pomysłach nawiązania współpracy z cp, mając manifest wylewający na nich pomyje w ogłoszeniach! XDD Ⅲ Społeczność Społeczność naszej gry jest trudna, nikt nie ma co do tego wątpliwości. Współcześnie w zasadzie mamy dwie grupy - dzieci, skupione wokół grupek na FB oraz my, POTĘŻNI WETERANI, którzy będąc w mniejszości, rozbici między fora trwają w uśpieniu. Nikt nie mówi, że pogodzenie tych grup będzie łatwe - przecież trolling (który sam swego czasu namiętnie uprawiałem, teraz trochę wyrosłem ale nadal czasem się zdarzy), shitpost to tylko niektóre mankmamenty naszej drużyny pierścienia. Ironią losu jest to, że miłośnik herbaty odszedł w niebyt z naszego powodu, skoro zarządza już pewnym portalem na s który ma społeczność złożoną z tych samych ludzi xD Ⅳ Błędy zarządzania Próbując rozchodzić patrzenie co tu się dzieje musiałbym zapewne kilka razy okrążyć kulę ziemską. Etymologii klęski forum w rozumieniu nie słowa, lecz tworu doszukuję się właśnie w zarządzaniu. Nawiązując do metafory okrętu, mam wrażenie, że wśród ekipy admirał bez mrugnięcia okiem skierował wszystkich na górę lodową. Swój statek napędzaliście paliwem nienawiści, czym przyciągneliście jedynie ciekawskich i osoby powiązane z pierwowzorem, bądz szkriptem. Nie ma tu nowej jakości, nie ma nowych twarzy - połowa ludzi jest mi znana bądź przynajmniej kojarzona, a druga połowa zapewne by była, gdybym siedział w społeczności regularnie i czynnie. Serio, największym waszym problemem jest to, że nie macie nic do zaoferowania. Cepe ma potężna, kilkuletnią bibliotekę wpisów i postów na forum, więc ma nad wami przewagę - co więc robicie, by zniwelować tą złą wróźbę? Tak, robicie system wniosków, tworzycie śmieszne grupy dla serwerów licząc, że partnerzy sami przyjdą do POTĘŻNEGO FORUM Z POZYCJĄ LIDERA... nie, to nie działa - w biznesie to wy musicie być krok do przodu, i radzi wam to nastolatek, który kontakt z biznesem ma jak gra w monopoly. System wniosków? Fajny bajer, naprawdę - wpiszcie to sobie do listy zalet na pierwszym miejscu, bo to najbardziej imponująca mechanika, która jednocześnie jest najbardziej useless ze wszystkich - wnioski wiszą, nikt nic z nimi nie robi, po głosowaniu chcąc przejrzeć dyskusję i tak przerzuca nas do wątku w nieuporządkowanym dziale. Jeśli ogromnym problemem jest nawet wysłuchanie społeczności w kwestii belek, które były ostre jak perspektywy rozwoju pod obecnym zarządem, twierdząc, że to była "wizja artystyczna" XD. Ekipa? OCZYWIŚCIE ŻE WIĘKSZA NIŻ ILOŚĆ AKTYWNYCH USERÓW. Przykro mi, ale nie widać żadnych efektów powołania rady - nie czuć powiewu świeżości, nie czuć nawet tej początkowej ekscytacji po objęciu nowego stanowiska, nie zmieniło się nic od kilku miesięcy, czym powoli doganiacie konkurencję. Forum nawet tło ma ze szkripta, ale na każdą wzmiankę o tym forum plujecie ogniem BO PSZECIESZ TO INNY PROJEKT - tak tak. Zamiast rozwijać forum, dodawać jakieś ficzery które wybiłyby was na scenie, odróżniły od pierwowzoru, wy tracicie czas na wojenki (czym kilku bojowników o wolność straciło konta na pierwowzorze, a sam właściciel kreował się na męczennika xD), skupiacie uwagę programistów systemie wniosków, który powinien się pojawić dopiero w momencie, gdy będzie potrzebny, czyli zapewne dopiero w poważnym poziomie rozwoju forum. Stworzyliście forum, które będzie świecić pustkami, daliście władzę kreatywnym ludziom (nie mnie oceniać ich umiejętności), ale skierowaliście ich w stronę zupełnie błędną. Dziwi mnie to zwłaszcza z tego powodu, że akurat po Libterze nie spodziewałbym się tak infaltylnego prowadzenia biznesu. Szczytem była sytuacja z wczoraj, która natchnęła mnie do "poplucia jadem" - może następcy się czegoś nauczą. Ⅴ Przyszłość Widzę w czarnych barwach, ale to nie tak, że nic nie da się zrobić. Kluczem jest tutaj właśnie słowo zrobić - trzeba działać, a tego coraz mniej wśród szumnych zapowiedzi o nowym początku. Jasne, wciąż czekamy na mowę headadmina o przyszłości forum, patrząc z zażenowaniem na rotacje kadrowe, które w zasadzie opierają się na dymaniu sposób zarządzania ze szkripta na wszystkie strony - bo sama rada również w jakiejś formie tam istniała, czy źle pamiętam? Co bym zrobił na waszym miejscu? Na pewno rozpoczął dyskusję z jakimś portalem o MC, problem w tym, że nie wiem czy kogoś zainteresuje oferta craftsite.pl - nie ma tu zbyt wielu perspektyw. W związku z tym, priorytetem powinno być jak najszybsze uzyskanie ruchu ze współpracowników, oferując cokolwiek zechcą, aczkolwiek w jakichkolwiek granicach rozsądku. Macie jakieś tam zaplecze redakcyjne, więc możecie zaoferować pracę redaktorów dla ichniejszego bloga czy coś - z pewnością potężna rada w skali nieporównywalnie większej co do potrzeby coś wymyśli. Później zoorganizowałbym programistów i wymyślał ficzery, rozwijając forum, dodając nowe gry, reklamując się gdzie się da, może jakiś duży serwer partnerski? Zaplecze jest ciekawym projektem, który mając wasze wsparcie mógłby wyewoluować w coś pięknego, a wam dając niezbędne oparcie bezpośrednio w grze, co jest konieczne. Ekipa? Do wymiany, wrzućcie osoby, którym zależy, a nie takie które będą was całować w pucowate policzki z radością akceptując jakąkolwiek decyzję góry, bez słów krytyki
  3. 6 punktów
    Uczestnicy najazdu: Obrońca: Punkty życia: 24♥ Atak łatwy: 7♥ Atak normalny: 13♥ Atak trudny: 13♥ Upuszcza: żelazną siekierkę lub szmaragd Punkty doświadczenia: 5 Rozbójnik: Punkty życia: 24♥ Atak łatwy: 4♥ Atak normalny: 4♥ Atak trudny: 5♥ Upuszcza: kusza lub szmaragd Doświadczenie: 5 Dręczyciel: Punkty życia: 14♥ Atak łatwy: 5♥ Atak normalny: 9♥ Atak trudny: 13♥ Punkty doświadczenia: 3 Przywoływacz: Punkty życia: 24♥ Atak: 6♥ Upuszcza: totem nieśmiertelności lub szmaragd Przywołuje: dręczyciel Wiedźma: Punkty życia: 26♥ Upuszcza: patyk, czerwony proszek, jasnopył, proch, oko pająka lub pustą butelkę Rzadko upuszcza: mikstura życia, mikstura szybkości, mikstura odporności na ogień lub mikstura oddychania pod wodą Atakuje: mikstura spowolnienia, mikstura trucizny lub szkody Po odebraniu życia wiedźma pije miksturę życia Gdy się pali wiedźma pije miksturę odporności na ogień Gdy znajduje się w wodzie pije miksturę oddychania pod wodą Doświadczenie: 5 Dewastator: Punkty życia: 100♥ Atak łatwy: 7♥ Atak normalny: 12♥ Atak trudny: 18♥ Ryk: do 6♥ Upuszcza: siodło Rozpoczęcie najazdu: Aby rozpocząć najazd należy znaleźć taki posterunek: Wokół niego będą się odradzały pillagerowie, ale to nie o nich nam tutaj chodzi. Naszym głównym celem jest Dowódca Rozbójników, który daje nam efekt Bad Omen, oczywiście po jego zabiciu. Wygląd dowódcy: (dowódca rozbójników jadący na bestii) Później wystarczy wejść z efektem do wioski. Pasek bossa po rozpoczęciu najazdu: Pasek bossa informujący o pozostałych wrogach: Fale najazdu: Poziom łatwy: 3 fale (bez wiedźm) Poziom normalny: 5 fal Poziom trudny: 7 fal (jeżeli efekt Bad Omen jest większy niż 1, to otrzymamy 8 falę (tylko na poziomie trudnym) Pierwsza fala: 4-5 pillagerów, 0-1 obrońca Druga fala: 3-4 pillagerów 2-3 obrońców Trzecia fala: 3-4 pillagerów, 0-1 obrońca, 1 wiedźma, 1 dewastator Czwarta fala: 4-5 pillagerów, 1-2 obrońców, 3 wiedźmy Piąta fala: 4-5 pillagerów, 4-5 obrońców, możliwa 1 wiedźma, 1 przywoływacz, 1 pillagers na dewastatorze Szósta fala: 4-5 pillagerów, 2-3 obrońców,, możliwa 1 wiedźma, 1 przywoływacz Siódma fala: 2-3 pillagerów, 5-6 obrońców, 1-2 wiedźmy, 2 przywoływacze, 1 obrońca na dewastatorze, 1 przywoływacz na dewastatorze Ósma fala: Taka sama jak siódma Efekt Bad Omen: Otrzymujemy go po zabiciu dowódcy rozbójników (można zwiększać jego stopnie zabijając następnych dowódców. Jego efekt możemy ściągnąć wypijając mleko lub odczekując 1:40h. Jeżeli efekt jest większy niż 1, to przy najeździe będziemy walczyć z ośmioma falami. Po udanym najeździe: Wieśniacy wystrzelą fajerwerki, dostaniemy efekt obrońcy wioski na dwa minecraftowe dni - będzie on silny na tyle co efekt bad omen. Efekt obrońcy daje wielkie zniżki u wieśniaków a niektórzy będą nam rzucali przedmioty które sprzedają. Po nieudanym najeździe: Nieudany jest wtedy, gdy pillagerowie zabiją wszystkich osadników lub zniszczą wszystkie drzwi. Zachowanie dewastatora: Bestia niszczy pola uprawne oraz wjeżdża w wieśniaków. Ciekawostki: Pierwotny wygląd pillagera: Pierwotny wygląd dewastatora: Na początku dewastator miał mieć z tyłu zamontowaną kuszę, którą atakowałby graczy oraz wieśniaków. W pierwszych fazach pomysłu pillagerowie mieli upuszczać lepsze przedmioty, m.in. szmaragdy, zbroje, zaklęte zbroje i zaklęte książki. W wersji 1.14 posterunki nie pojawiały się nie biomie zimowym. Zostało to naprawione w wersji 1.14.1. Zabicie dręczyciela nie zalicza się do liczby pozostałych atakujących. Gdy stworzymy iluzjonera, to ten dołącza do ataku na wioskę. Po przegranym najeździe pillagerzy i iluzjonerzy podskakują, a obrońcy podnoszą również ręce. Tylko w wersji Java Edition pllagerzy świętują zwycięstwo.
  4. 6 punktów
    Witam serdecznie wszystkich niedoszłych inżynierów! #00 - wstęp Dziś mam zaszczyt otworzyć blogową serię dot. gry Factorio Skupię się tu głównie na perypetiach i przygodach samozwańczego wyjadacza tej gry - mnie samego rzecz jasna. Pewnie nie zabraknie też sprawdzonych metod, ciekawostek i trików, które sam opatentowałem podczas [aktualnie] 127 godzinnej rozgrywki (jak na moją osobę, to w kąsacza dużo). Postaram się dokumentować moje zmagania w tym wymagającym świecie i przedstawiać najważniejsze wydarzenia właśnie w formie takiego bloga, dziękuję za uwagę. #01 - początki i PÓŁautomatyzacja Wersja: 0.17.41 - experimental A wiec tak to się wszystko zaczęło... Na potrzeby bloga rozpoczynam nową rozgrywkę na świeżo wydanym bugfixie do wersji 0.17.x z 17 maja A więc dziś tworzymy świat! Kilka ważniejszych ustawień, które zmieniłem z domyślnych w generatorze: Woda: skala - 150% Lubię jak woda tworzy większe jeziora, a nie kałuże Wilgotność: skala - 17%; zniekształcenie - ~0.50 Pustynia... czyli ja, surowce i robale, nic więcej Typ terenu: skala - 17%; zniekształcenie - ~0.15 Trochę poszarpania dla efektu.... Rozmiar obszaru startowego: 150% No dobra... przyznaję się, nigdy nie jestem na nich gotowy Ta da! - Oto nasz świat: A więc zaczynamy... ale od czego? dobrym krokiem będzie dobiegnięcie do najbliższej rudy żelaza, zbierając po drodze drewno oraz OGROMNE SKAŁY, które zawierają cenny na początku wyngiel (węgiel) Jak już mamy pod stopami niebieskie kamienie (ruda żelaza), to prędko stawiamy naszą maszynkę, która jest w ekwipunku, a zaraz przy jej wylocie piecyk. myk węgiel do środka pieca oraz maszynki i już mamy pół-automatyczną kopalnię żelaza oraz jego przetapianie Podczas gdy przepala się nasze żelazo, my możemy udać się na rozpoznanie terenu i pozbieranie kilku stosów kamieni oraz konarów drzew. Po powrocie powinny na nas czekać już żelazne płytki, z których prędkiem tworzymy najlepiej 2 kolejne wiertnice. Tym razem niesiemy nasze maszynki do złóż węgla Jeśli ustawimy je w taki sposób, to otrzymamy perpetuum mobile wydobywające węgiel. Niestety największą wadą tej metody jest to, że nadmiar węgla w pojemniku paliwa może się nagromadzić do maksymalnie 50 sztuk. Jednak na start to wystarczająco. To samo, co z żelazem, robimy z miedzią. Potrzeba jej jak najszybciej do zrobienia prądu, pierwszego laboratorium, a przede wszystkim potionów (no te czerwone pakiety badawcze) Tak robimy prąd: Najbardziej optymalne, z doświadczenia, wydaje się robienie 2 silników parowych na 1 boiler - wtedy para wykorzystywana jest w 100% Doprowadzamy słupami prąd do naszej "bazy" (ja zawsze rozkładam swoje klamoty obok kopalni żelaza) po czym budujemy laboratorium, do którego wkładamy nasze miksturki. Ja zawsze na start robię technologię wieżyczki obronne, a później automatyzacja Czas nieco rozwinąć wydobycie i przetwórstwo materiałów, idealnie do tego zadania nadadzą się elektryczne wiertnice górnicze, z których za pomocą taśmociągów przetransportujemy żelazo pod piece, a następnie zostanie ono w nich umieszczone dzięki tym łapkom śmiesznym, wiecie... no podajniki Tutaj nie ma co się rozpisywać - to nie poradnik Kolejnym problemem młodego inżyniera jest zapewne tworzenie przedmiotów "w ręku", które zaczyna powoli zajmować zbyt dużo czasu... aby ten czas właśnie zredukować, używamy stacji montażowych, które pobierają za pomocą łapki materiał ze skrzynki i oddają nam do drugiej skrzynki gotowiec, np. druty, zębatki i inne takie potrzebne do podstawowego craftingu Tutaj niezautomatyzowana automatyczna produkcja procesorów: Następnym krokiem jest podprowadzenie węgla do naszych piecyków, aby nie musieć tego robić ręcznie, no i oczywiście podprowadzenie węgla pod elektrownię - to chyba najważniejsze. Kolejne pół-automaty produkujące taśmociągi oraz podajniki, nadal jednak wymagają ręcznego wkładania surowców, dlatego... nastała era PÓŁautomatyzacji
  5. 6 punktów
    Mojang od wielu dni zapowiadał, że dzisiaj dostaniemy 2 niesamowite ogłoszenia i stało się! Pokemon Go to przeszłość! Teraz czas na MineCraft Earth, czyli jedno z tych ogłoszeń! Minecraft Earth to gra wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Co to oznacza? Możliwość budowania minecraftowych budowli w realnym świecie, zbieranie itemów i eksploracje minecraftowego świata w naszym . Minecraft Earth wymaga urządzenia mobilnego z systemem Android 7 lub nowszym bądź iOS 10 lub nowszym. Gra będzie dostępna tylko na urządzenia mobilne. Aby zagrać trzeba póki co zarejestrować się na https://earth.minecraft.net/sign-up . Nowa gra stanie się na pewno hitem, większym od Pokemon Go. Przejdźmy do drugiego ogłoszenia, a jest nim Minecon Live czyli transmisja na żywo z Mineconu! Transmisja z Minecon odbędzie się dnia 28 Września o godzinie 12:00 czasu EST czyli będzie to około godziny 18:00 polskiego czasu . Minecon Live będzie można obejrzeć na stronie minecraft.net https://www.minecraft.net/pl-pl/minecon oraz w serwisach Youtube i Twitch. Powrócą panele społeczności, podczas których będzie można pokazać swoje umiejętności lub przekazać porady na temat gry - Zgłoszenia do panelu można nadesłać na https://aka.ms/mineconpanels . I smuci w tym wszystkim jedynie fakt, że twórca tej gry Markus "Notch" Persson nie został zaproszony do udziału w tak ważnym wydarzeniu . Jak podobają wam się wszystkie zamieszczone tutaj informacje? Czy będziecie grać w Minecraft Earth?
  6. 6 punktów
    10 Lat minęło jak jeden dzień .... nasza ulubiona gra skończyła 10 lat! Podczas tych 10 lat doczekaliśmy się wiele poważnych zmian i nowości, które zmieniły sens nie tylko całej gry, ale także rozgrywki. Jak 10 lecie podsumowuje Mojang? Miejscami poważnie, a miejscami pozwolił sobie na śmieszkowanie . Zachowam oryginalną treść z ich strony przy okazji podsumowania ^^ 2009 - Notch tworzy grę zwaną Minecraftem . Docinek w stronę CS GO czy Fortnite zawsze spoko 2010 - Mine bez Craft? Tak, bo do 2010 nie istniało coś takiego jak craftowanie (?!) . Po raz pierwszy w grze pojawiają się wagonetki, lochy, cegły, szlam, kompas, kurczaki i płyty z muzyką! Okazuje się także,że Minecon na początku był MinecraftIconem, prawda że ta nowa nazwa jest dużo lepsza? . 2011 - Tu zaczęła się moja historia z Minecraftem, dokładnie w Lipcu 2011 roku, ale co tam o mnie, to nie ten wpis . iOS doczekał się w 2011 roku premiery Minecrafta, tymczasem w Las Vegas odbywa się drugi w historii MineCon! 2012 - Powstaje ostateczny projekt klocków Lego związanych z Minecraftem . Minecraft wychodzi na XBOX 360, a w aktualizacji Pretty Scare dochodzi dobrze Wam znany wither, wiedźmy, nietoperze, a także wieśniakowe zombie 2013 - Koniki! A jak radziliśmy sobie bez nich? Oczywiście, że świnka była idealna jako koń, ale koniem jednak nie była, ale co tam chciała tylko marchewkę za podwózkę . Premiera Minecrafta na PlayStation 3. Oprócz tego dochodzą nowe biomy i funkcje 2014 - Czy mało znany, to bym nie powiedział, ale ze szczególnym dystansem do siebie, to na pewno . Wychodzi Minecraft na PlayStation 4 i XBOX One, a także na PS Vita. W aktualizacji Bountiful wchodzi wiele nowości związanych ze światem i przetrwaniem 2015 - Wychodzi Minecraft na konsolę Wii U, premierę ma także Minecraft: Story Mode 2016 - Wychodzi Minecraft : Education Edition stworzony specjalnie pod szkoły, tak dobrze slyszycie i tu ciekawostka ... istnieją szkoły, które naukę prowadzą poprzez Minecrafta, a czy wy chcielibyście chodzić do takiej szkoły? Pewnie tak, bo kto z nas by nie chciał grać w klocki na lekcjach . Pojawiają się niedźwiedzie polarne oraz tułacze i posuchy! 2017 - W sumie jest to najważniejszy moment od przejęcia studia Mojang przez Microsoft. Dlaczego zapytacie? Otóż pierwszy raz w historii Minecrafta umożliwiono grę pomiędzy graczami XBOX One, PC, iOS i Android! Niestety java nie wspiera tej funkcji do dnia dzisiejszego i chyba nigdy się jej nie doczekamy . Poza tym Minecraft wychodzi na Nintendo Switch. Premierę ma także pierwsza książka osadzona w świecie Minecrafta! 2018 - Coraz bliżej końca podsumowania ... Aktualizacja Better Together wchodzi na Nintendo Switch. Umożliwiono zabawę na obu ekranach. Premierę miała także aktualizacja 1.13 zwana też aktualizacją wodną! 2019 - I tu dochodzimy do końca tego wszystkiego. Premierę miała kolejna najważniejsza aktualizacja gry zwana Village & Pillage wprowadzająca nowe bloki, nowe rodzaje craftingów, nowych wrogów, wędrownego handlarza, a także odświeżony wygląd wieśniaków odpowiedni do danego biomu 2029 - A jednak nie koniec? Mojang niczym Nostradamus przewiduje, że 10 lat później...Minecraft został opublikowany na marsie No i teraz to by było oficjalnie na tyle. Jakie są wasze odczucia po 10 latach istnienia naszej ulubionej gry? Jak dalej wyobrażacie sobie jej rozwój? Dajcie znać w komentarzach Mogłem to wszystko opisać tekstowo, ale wtedy zabrakłoby Wam śmieszkowania Mojangu, a trudno je pominąć
  7. 6 punktów
    Hej, użytkowniku! Przeglądając internet możliwe, że natknąłeś się na poradniki związane z pluginem Skript, ale są one nieaktualne z powodu uciekającego czasu i masy wprowadzonych aktualizacji w ową wtyczkę. Postanowiłam stworzyć serię poradników dotyczących tejże wtyczki i w tej części opiszę Ci jak stworzyć pierwszą komendę, jak nadać jej argumenty oraz dodać informację na temat wysyłającego polecenie. Skript - [LINK] Notepad++ - [LINK] 1. Pierwsza komenda command /craftsite: - ustalenie nazwy polecenia trigger: - spust, który daje informacje, że dalej będą tylko i wyłącznie zdarzenia send "..." - wiadomość wysyłana do gracza po wpisaniu komendy No dobra, ale chcemy na przykład, żeby polecenie miało specjalne uprawnienie oraz mogło być wykonywane tylko przez gracza: command /craftsite: permission: forum.craftsite - wymagane uprawnienie permissionmessage: Nie posiadasz specjalnych uprawnien - wiadomość wysyłana do gracza, gdy ten wpisuje komendę a nie ma uprawnień trigger: if sender is console: - jeżeli wysyłającym jest konsola... send "craftstie.pl" - to otrzymuje taką informacje if sender is player: - jeżeli wysyłającym jest gracz... send "Hello world" - to otrzymuje taką informacje Hmm, a co powiecie na to, żeby ta komenda miała parę argumentów? command /craftsite [<text>]: - [<text>] oznacza, że po komendzie /craftsite ma być argument trigger: if arg 1 is not set: - jeżeli pierwszy argument nie został wpisany.. send "/craftsite adres - wyswietla adres strony" - wiadomość wysyłana do gracza send "/craftsite owner - wyświetla właściciela storny" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "adres": - jeżeli pierwszy argument to "adres"... send "http://craftsite.pl/" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "owner": - jeżeli pierwszy argument to "owner"... send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" - wiadomość wysyłana do gracza Super, tylko jak to połączyć z tymi wszystkimi rzeczami, które pokazałam wcześniej? command /craftsite [<text>]: permission: forum.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: if sender is console: if arg 1 is not set: send "/craftsite adres - wyświetla adres strony" send "/craftsite owner - wyświetla informacje na temat właściciela" if arg 1 is "adres": send "http://craftsite.pl/" if arg 1 is "owner": send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" else: if arg 1 is not set: send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "adres": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "owner": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" Wszystkie linijki zostały wyjaśnione, ale może napiszemy mały skrypt na ogłoszenie? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" Wszystko fajnie, ale co oznaczają te nowe linijki? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" - wiadomość wysyłana do wszystkich graczy; tekstem jest zawartość w pierwszym argumencie Tak dla przypomnienia, to "send" różni się od "broadcast". Następny poradnik będzie dotyczył dodawanie efektów oraz zmiennych do skryptu Do zobaczenia! Pamiętaj, aby nie kopiować treści, tylko je przepisuj, ponieważ tak się szybciej nauczysz.
  8. 6 punktów
    Forum wiecznie żywe!
  9. 6 punktów
    Kradzione z Discord od @Archez
  10. 6 punktów
  11. 5 punktów
    Ogłaszam rekrutację do administracji poprzez publiczne podania w których każdy może się wypowiedzieć. Rekrutacja zakończy się po zapełnieniu wakatów. Stanowiska na które można kandydować: Moderator - obowiązki będą wynikały z zapotrzebowania, przykładowymi obowiązkami moderatora będą: zamykanie starych wątków po miesiącu nieaktywności i przerzucanie ich do Archiwum, pilnowanie przestrzegania regulaminu, udział w naradach Rady Forumowej. Redaktor - obowiązkiem redaktora będzie tworzenie artykułów, głównie w dziale Blog do którego zyska dostęp, wymagania : minimum 1 artykuł na 3 tyg. Wzór: Na jakie stanowisko kandydujesz Dyspozycyjność: w jakich godzinach możesz działać na forum oraz średnia ilość godzin jakie możesz poświęcić forum dziennie Umiejętności dodatkowe: tworzenie artykułów, doświadczenie z silnikiem IPS, programowanie, , itp., itd. Motywacja: dlaczego chcę zaangażować się w rozwój CraftSite Dział jaki chciałbyś mieć pod swoją opieką jako moderator, oraz tematyka artykułów jakie chciałbyś pisać jako redaktor
  12. 5 punktów
    Oto propozycja z mojej strony
  13. 5 punktów
    Chyba muszę sobie kupić okulary bo ten dirt trochę niewyraźny
  14. 5 punktów
    Pojebało was z tym motywem. Macie wy oczy?
  15. 4 punkty
    Użytkownik @Tosteł dodał nowy wniosek: Dodanie działu pornograficznego Witam. Jak wiadomo, każdy człowiek ogląda pornografię, dlatego postuluję o stworzenie działu pornograficznego na tym forum. Pornografia na pewno zwiększyłaby ruch na tym forum, a tego bardzo potrzebuje. Można będzie stworzyć do takiego działu różne poddziały, takie jak: Minecraft - Wiadomo, na forum o minecrafcie nie może zabraknąć pornografii o tematyce minecraftowej. Kamerki - Dodając możliwość streamowania striptease'u czy po prostu seksu na naszej stronie nie tylko by ją rozrosło, ale także można by było z tego zarabiać za pośrednictwem żetonów. Żetony mogłyby być kupowane za prawdziwe pieniądze, ale także za nadchodzące forumowe szmaragdy. Wzrosłaby aktywność, jak i dochody z forum. 18- - Połączenie forum o grze dla dzieci i pornografii dziecięcej byłoby rajem dla pedofilii. Mogliby oni zaspokoić swoje popędy seksualne i umawiać się na randki na tej samej stronie! Po tym jak forum rozrośnie się do astronomicznych rozmiarów, dzięki temu działowi, można będzie się przebranżowić na craftfuck.pl. Dzięki temu będziemy mogli realnie konkurować z takimi stronami jak pornhub. Mam nadzieje, że rozpatrzycie moją propozycję pozytywnie i wkrótce taki dział zostanie dodany OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  16. 4 punkty
    Paintuś.ru poleca serwer SMUHESCP Sianomotykowe wsparcie Hardcore Hiperłącze: supermediumultrahardeasysitecoreportal.ench.pl Co można tam robić? Porozmawiać o nowościach i klasykach ze wszechświata Painta (2D/3D), Kalkulatora, Notatnika oraz Logomocji/Logo i ich zestawieniu z innymi językami. Uzyskać pomoc w programowaniu linijek, ekierek i kątomierzy kodu. Uzyskać informacje związaną ze wszelkimi zastosowaniami wszechpotężnego formatu *.bmp. Otrzymać diaxy na MinecraftMapy.pl za dobrze napisany kod. Pomóc nowym w nauce programowania. Można dowiedzieć się informacji, które przydadzą się w przyszłym kodzeniu. I wiele, wiele innych, wielowych rzeczy - możliwości są bardziej nieograniczone niż w Kotlinie Czym jest środowisko kalkulacyjne Kalkulator? To środowisko kalkulacyjne dostępne we wszystkich systemach Windows stworzone przez Microsoft w 1985 roku, służy m.in. do wykonywania obliczeń na komputerze. W wersji na system Windows 7 Kalkulator został znacząco zmieniony i oferuje widok dla programistów oraz widok do obliczeń statystycznych. Kalkulator oferuje takie profesjonalne funkcje jak np. dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, zapisywanie do pamięci i odczytywanie, pokazywanie wyniku mnożenia jako wartość procentową, obliczanie pierwiastka kwadratowego, grupowanie cyfr, wyświetlanie oraz wprowadzanie liczb w notacji naukowej, funkcje trygonometryczne i hiperboliczne oraz funkcje do nich odwrotne, logarytmy, silnie, otrzymywanie części całkowitej, operacje logiczne, obliczenia statystyczne, wprowadzanie liczby π oraz wiele, wiele innych. 6 marca 2019 roku Microsoft opublikował kod źródłowy Kalkulatora w repozytorium GitHub. Czym jest Notatnik? To zawaansowany, rozbudowany edytor tekstu (i zamiennik Windows Write) dostępny we wszystkich systemach Windows przeznaczony przede wszystkim dla redaktorów CraftSite, stworzony przez Microsoft w 1985 roku. Notatnik nie umożliwia stosowania formatowania tekstu. Dane są kompilowane do *.txt (pliku tekstowego). Dzięki temu, że Notatnik nie dodaje specjalnych znaków formatujących, nadaje się on do edycji wielu rodzajów plików. Podświetla składnię na biało, bo czemu nie. Ciekawostka: Wpisując w pierwszej linii ".LOG" i zapisując plik, można w łatwy sposób utworzyć plik logu. Od tej pory przy każdym następnym otwarciu pliku na końcu tekstu pojawi się aktualna data. Czym jest Paint? To innowacyjne środowisko programistyczne stworzone przez Microsoft w 1985 roku, przeznaczone do tworzenia grafiki rastowej, obróbki oraz jej programowania. Potrafi zapisywać i odczytywać grafikę w formatach: *.bmp, *.jpeg, *.gif, *.tiff, *.ico oraz *.png. Posiada także artystyczne pędzle skomponowane z kilku odcieni danego koloru, z których niektóre są w pewnym stopniu transparentne, dzięki czemu dają realistyczny efekt. Żeby dodać jeszcze więcej realizmu, olejne i akwarelowe pędzle mogą pomalować tylko nieznaczną część obszaru roboczego, użytkownik musi ponownie kliknąć kolor (daje to iluzję jakoby na pędzlu skończyła się farba). O wiele bardziej realistyczne niż te wasze Mojetworzyć z szejderami! Paint ma także wygładzanie kształtów, których wielkości mogą być zmieniane dowolnie dopóki są zrasteryzowane. Czym jest język Logo wykorzystywany w Logomocji? To innowacyjny język programowania stworzony przez Seymoura Parapeta Paperta w 1967 roku. Pierwotnie bazowany na LISP, ale z zupełnie inną, lepszą składnią, a także dodający od siebie bardzo wiele ważnych funkcjonalności oraz co najważniejsze naszego ukochanego Bota Wnioskowego żółwika! Dzięki d y n a m i c z n e m u rozwojowi jest kompilowany do pliku EXE (pliku wykonywalnego Windows). Dodatkowo posiada biblioteki pozwalające na zapisanie w nim HTMLa oraz CSSa. Sama Logomocja (środowisko programistyczne wykorzystujące język Logo) powstała w 2001 roku. Jakie mają zastosowania? W przypadku tak P O T Ę Ż N Y C H języków oraz środowisk, możliwości są P O T Ę Ż N I E P O T Ę Ż N E, więc wymienię tylko jedne z ważniejszych: W podstawówce/gimnazjum bardzo przydaje się umiejętność pisania w Logomocji, bo tym głównie nauczyciele informatyki katują zajmują swoich uczniów oraz oceniają prace napisane właśnie w tym środowisku programistycznym. W niektórych szkołach można spotykać się również z Paintem. Dzięki Logomocji nawet całkowite zaprogramowanie Discord bota zajmie ci około 2 godzinki! Fullstack Premium+ czyli backend, frontend, bottomend, topend, backbeginning, frontbeginning, bottombeginning i topbeginning. Pluginy do Minecrafta (jako przykład można dać słynny sequel do FunnyGuilds napisany w Logomocji). Drobne programy, skripty i wiele, wiele innych. Nie przekonałeś mnie! Jak mogę cię zbanować? Przekonałeś mnie! Jak mogę dołączyć? Hiperłącze znajduje się na górze tematu. Dziękuję za uwagę i życzę jak najbardziej udanych serwerów Minecraft
  17. 4 punkty
    Witam, w ramach realizacji wniosku https://wnioski.craftsite.pl/liSwt9XV ogłaszam konkurs na nowe tło forum. Swoje propozycje umieszczajcie pod tym wpisem, a po tygodniu utworzy się ankietę w celu głosowania na nadesłane propozycje.
  18. 4 punkty
    Stanowisko: Moderator Dyspozycyjność: Ciężko mi aktualnie stwierdzić. Obecnie może to być i po kilka godzin dziennie o różnych porach. W gorszym scenariuszu na forum spędzałbym jedynie 10-20h. Umiejętności dodatkowe: Spędziłem bardzo dużo czasu na pierwotnym craftsite (czyli obecnym craftportalu) jako jeden z aktywniejszych moderatorów. Z MC mam prawie ciągłą styczność od wydania wersji 1.0 Posiadam doświadczenie w tworzeniu poradników, mapek. Znaczną część czasu poświęcałem na rozwiązywaniu problemów graczy i odpowiadaniu na pytania. Znam się na blokach poleceń, redstonie, ogólnie na MC i dość mocno na modyfikacjach. Motywacja: Jestem bardzo związany z Minecraftem. Brakuje mi przynależności do jego społeczności i możliwości uczestnictwa w jej rozwoju. Dział: Głównie o MC https://craftsite.pl/forum/23-gra-w-minecraft/ i dodatkowo Terraria oraz Factorio
  19. 4 punkty
    W wersji 1.14 mojang wprowadził wiele zmian w wioskach i wieśniakach. W najnowszej wersji wieśniacy inaczej się zachowują i nie potrzebują w pobliżu drzwi, aby mogli się rozmnażać. W tym poradniku nauczę was jak stworzyć wioskę, wspomnę o funkcji jaką pełni dzwon oraz przedstawię sposoby na zdobycie wieśniaków. Główną zaletą dla której gracze decydują się na założenie wioski jest chęć handlu z wieśniakami. Gracze mogą wykorzystać ich także do automatycznych farm pszenicy, buraków, ziemniaków czy marchewek. Aby stworzyć najprostszą wioskę potrzebujemy tylko jednego łóżka, tak łóżko, to ono decyduje m.in gdzie jest środek wioski, czy wieśniacy chcą się rozmnażać i przede wszystkim śpią w nim. Poniżej przedstawiam wam najprostszą wioskę. Warto zaznaczyć, że wioska wykrywana jest przez grę, dopiero gdy jest łóżko i nieopodal npc. W poprzednich wersjach nowy gracz jak i doświadczony często miał problemy z założeniem wioski i jej kontrolą, teraz można stworzyć wioski w każdym wymiarze, nawet pod ziemią, bez dostepu do światła słonecznego. Ważnym elementem wioski jest dzwon, który naturalnie występuje tylko w wioskach. Pomiędzy środkiem dnia a zachodem słońca osadnicy zbierają się przy nim (nie wszyscy w tym samym czasie, zależy od zawodu), natomiast jeśli postawimy kolejny dzwon, to zbiorą się również przy tym nowym, lecz większość i tak pójdzie do tego pierwszego. Wieśniacy wykorzystują też dzwon, aby ostrzec resztę towarzyszy przed najazdem, wtedy najbliższy npc idzie do dzwona i dzwoni (w bedrocku dzieje to się bez udziału npc), w wyniku czego wszyscy uciekają w pobliże swoich łóżek. Podczas, gdy osadnicy śpią, gracz może zadzwonić, przez co osadnicy wstaną. Zgromadzeni osadnicy przy dzwonie ^^^ Wracając do zakładania wioski - bardzo ważne jest stawienie łóżek tam, gdzie npc może być bezpieczny, tutaj mogę polecić zbudowanie zwykłego domu z drewnianymi drzwiami, wieśniacy nadal potrafią używać drzwi. Należy jednak uważać, niektóre moby chcąc zabić wieśniaka są zdolne do zniszczenia drzwi. Gracz może też wprowadzić npc do zamkniętego pomieszczenia, jednak nie zapewni mu to w 100% bezpieczeństwa. Niezbędne jest dobre oświetlenie. Wiecie jak stworzyć wioskę, lecz brakuje jeszcze wieśniaków, a sposobów na ich zdobycie jest kilka: Przeprowadzka Jedna z najprostszych i najpopularniejszych metod zdobycia npc, w tym celu przenosimy go z innej wioski, poleca się w tym celu skorzystać z wagonika albo łodzi. Należy zadbać, aby nocą wrogie moby nie zabiły osadników. Po oddaleniu się od wioski, a więc i od bloków funkcyjnych wieśniak traci zawód, chyba że nie był nowicjuszem. Wieśniaków można znaleźć również w igloo, lecz wyprowadzenie ich z piwnicy może być trudne. Osobiście nie korzystam z tej metody, gdyż jest czasochłonna a w przypadku transportu wagonem wymaga znacznej ilości żelaza, chyba że wioska znajduje się niedaleko. Uleczenie zombie npc Również popularna metoda, musimy posiadać miotane mikstury osłabienia i złote jabłka (refy). Szukamy zombie osadnika, następnie rzucamy w niego potką, a następnie dajemy złote jabłko, leczenie trwa zwykle około 5 minut, łóżka i kraty postawione obok przyspieszają ten proces. Po rozpoczęciu leczenia należy nie oddalać się od wieśniaka dalej niż na 32 bloki. Podczas leczenia należy zapewnić ochronę przed słońcem i wrogimi mobami. Jeśli wszystko się uda, to gracz zdobędzie osiągnięcie "doktor zombie". W biomach pustynnych zombie osadnik spawnuje się 5 razy rzadziej, co jest spowodane spawnowaniem się posuchów. Zombie npc różni się od normalnych zombie, ich wygląd zależy od biomy w ktorym się zrespiły i zawodu. Skoro już wieśniacy są w nowym miejscu, to należy ich rozmnożyć. W tym celu w wiosce musi być więcej łóżek, niż wieśniaków, dodatkowo potrzebują żywności. Na jedno łóżko przypada jeden npc, jeśli łóżko będzie znajdować się w wiosce, ale jednocześnie npc nie będzie mógł do niego dotrzeć, to owe łóżko w większości przypadków będzie i tak liczone do sumy łóżek w wiosce. Mieszkańcy wioski muszą posiadać w eq co najmniej 3 chleby, 12 marchewek lub 12 ziemniaków, aby przejść w tryb miłości, zaraz potem rozkochany osadnik zacznie szukać innego npc. Jeśli wszystko się uda, to ujrzymy małego osadnika, który będzie rósł przez 20 minut, radzę usunąć wszystkie dziury o wysokości jednego bloku w pobliżu, gdyż jeśli wieśniak będzie znajdował się w takiej dziurze i urośnie, to zacznie się dusić i umrze. Osadnicy będą przybierać różne zawody w zależności jakie występują w obrębie wioski bloki funkcyjne. Wraz z czasem, wioska będzie coraz większa, najazdy będą zagrażać niemal od poczatku, natomiast zombie oblężenia dopiero, kiedy w wiosce będzie przynajmnej 20 osadników. Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego poradnika, założenie wioski nie będzie dla nikogo problemem.
  20. 4 punkty
    Na jakie stanowisko kandydujesz: Redaktor Dyspozycyjność: Około 1.5h w dni powszednie oraz 6h w weekend. Umiejętności: Niestety miałam przyjemność działać z silnikiem forum tylko na stanowisku moderatora, jednak myślę, że jako redaktor nie znajdę większych problemów oraz ograniczników. Co do programowania, to w przyszłości jestem w stanie tworzyć tematy związane z tą dziedziną, ponieważ aktualnie uczęszczam do technikum o profilu informatycznym, więc takową wiedzę przyswajam. Dodatkowo posiadam ponadprzeciętny zarys ogólnie przyjętych zasad ortografii, interpunkcji oraz gramatyki, co pomoże mi w tworzeniu przejrzystych i poprawnych treści. Moim dobrym plusem jest również ogromne doświadczenie w świecie minecrafta przez co jeszcze łatwiej będzie mi dotrzeć zarówno do młodych, jak i dojrzałych graczy. Motywacja: Moim zdaniem, to forum ma wielkie możliwości, jednak, jeżeli chcemy obalić konkurencję musimy zrobić wielkie kroki w przód nie oglądając się za siebie. Chcę pomóc w rozwoju, dorzucić swoją cegiełkę i pokazać sobie, że potrafię. Inspiracją można również określić chęć pomagania innym oraz możliwość rozwoju, który może mi dać praca w grupie lub działanie na rzecz społeczności. Tematyka moich wątków będzie się obracać w świecie gier, lecz nie zabraknie także newsów bądź poradników związanych z użytkowaniem forum.
  21. 4 punkty
    Chciałeś kiedyś, aby w Minecraft dałoby się łowić ryby na Netherze? Czy chciałbyś łowić nowe gatunki ryb, na niższych wersjach od 1.13? Tak, to jest możliwe! Dziś wam opowiem więcej o modzie, który dodaje więcej ryb do gry jak i nową wędkę, dzięki której możemy łowić w Netherze. Mod dokładniej nazywa się Advanced Fishing. Na czym polega modyfikacja Advanced Fishing? Modyfikacja Advanced Fishing dodaje nam do gry ponad 26 różnych rodzai ryb, które możemy wyłowić. Zależnie od biomu możemy wyłowić każdą rybę, jaką dodaje modyfikacja. Pewnie większość z was w tym momencie powie "Ale w 1.13 są nowe ryby!", to ja odpowiem, że modyfikacja jest przeznaczona na wersję 1.12.2, nie na 1.13. Ale wracając do podpunktu - możemy wyłowić ryby nawet z innych światów. Jak to możliwe? Dostajemy wraz z modyfikacją nową wędkę, która przypomina netherową i tak jest - dzięki niej możemy łowić ryby w Netherze, co nie było to możliwe w ogóle w Minecraft'cie! Ciekawie się zapowiada, co nie? A to jeszcze nie koniec niespodzianek. Wygląd wędki oraz łowienia ryb w Netherze. Wytwarzanie przedmiotów z nowych ryb Wraz z modyfikacją dochodzi nam około 17 nowych receptur do wytworzenia. Wszystkie opierają się na jednym - wytwarzaniu z ryb. Zależnie od wyglądu/położenia na świecie danej ryby możemy z niej wytworzyć dany przedmiot. Niestety, nie wszystkie ryby akurat mają receptury. Jedynie mają te, które przypominają dany przedmiot. Możemy wytworzyć między innymi: Bloki - Obsydian, piasek, piasek dusz, gąbka, netherrack, kamień kresu oraz lód. Przedmioty - glina, proch, magmowy krem, perła kresu, płomienna różdżka (zwana przez graczy "Pałką Blaze"), jasnopył, kwarc, śnieżka oraz torbiel z atramentem. Receptury są różne, dlatego wszystkie można zobaczyć na załączonych poniżej obrazkach: Ta modyfikacja jest jednym z lepszych moim zdaniem ułatwień, ponieważ za pomocą łowienia ryb możemy zdobyć przedmioty, do których potrzebujemy trochę sił i czasu. Jeżeli miałbym grać survivala na modach, to bym wybrał właśnie ten mod. Dodatkowe informacje o modyfikacji: Wymagana wersja gry - 1.12.2 Do pobrania z: https://www.minecraftmods.com/advanced-fishing/ UWAGA! Do modyfikacji wymagany jest Forge o wersji 1.12.2! Jak zainstalować i wgrać modyfikację? Najpierw należy pobrać modyfikację z tej strony: https://www.minecraftmods.com/advanced-fishing/ Otwieramy %appdata% w wyszukiwarce komputerowej (gdy wejdziemy do jakiegoś folderu, jest na górze), następnie wejść w .minecraft i wpakować moda do folderu mods. Cieszymy się grą na dodanej modyfikacji!
  22. 4 punkty
    Możecie sobie strajkować, by skasować ten system wniosków, ale Bota oszczędźcie!
  23. 4 punkty
    Sam fakt pojawienia się tych "żali" świadczy o fakcie, że są użytkownicy których nadal interesuje sytuacja na forum i chcą coś zaradzić. Co do twojego "brania spraw w swoje ręce" to nie jest to takie proste, tym bardziej jak dołączasz do ekipy która jest okropnie słabo zorganizowana. Tutaj potrzebna jest interwencja Właściciela, tego co może decydować o wszystkim i tylko on tak naprawdę może popchnąć wszystko w dobrą stronę. Pomimo faktu iż należę do rady forum, to muszę przyznać rację @PanCake. Obecnie wszystko to jeden wielki burdel, a ja pomimo dołączenia do "Rady" nie odczuwam żadnych obowiązków ze strony administracji, gdyż takich nie otrzymałem. Byłem świadkiem bardzo nieprofesjonalnego zachowania, z którego mam nadzieje pewne osoby wyniosły lekcję, jednak nadal nie jestem zadowolony z zakończenia całej sprawy (nie będę mówił dokładnie o co chodzi, szanuję tutaj decyzje pewnych osób, mam nadzieje że same się na ten temat wypowiedzą). Jak wszyscy mogą odczuć, nadal nic nie ruszyło w poprawnym kierunku. Nadal brzydzę się manifestem rewolucyjnym. Już raz tutaj wspominałem, że trzeba tutaj działać jako coś nowego, oferować coś dla społeczności, a nie się żalić jak to pewna społeczność miała źle i nadal ma źle. Od założenia tego forum spodziewałem się powstania nowej społeczności, a sama rewolucja przypomina mi kolejny temat na CP. Nie będę wypowiadał się na temat tego co tutaj zmienić, poprawić, gdyż PanCake tutaj dobrze ilustruje sytuację, więc nie ma co tutaj się powtarzać. Chciałbym jednak, aby wypowiedziały się tutaj inne osoby z ekipy, a przede wszystkim @JanekJaran. Dziwi mnie fakt, że nadal tutaj takich nie ma, a powinny. Tutaj nie ma co uciekać od problemu, trzeba stawić mu czoła, przemyśleć 3 razy sprawy, które zostały tutaj poruszone, przyznać się do błędu i zacząć działać. Brak odpowiedzi ze strony szanownej rady uznam za całkowitą bierność, wtedy niestety ani ja nic nie poradzę, ani wy.
  24. 4 punkty
    Titanic - Historia Prawdziwa Był 6 Grudnia 2018 roku Libter wypływa w rejs dookoła świata. Wśród załogi znajdują się Ewald, JanekJaran i Vylence, w trakcie rejsu załoga zmieniła się parę razy. Nikt tak naprawdę nie wie do czego tam doszło. Po drodze nie wszystko szło po myśli kapitana i gdy tylko nadarzyła się okazja rzucił klątwę wiecznej żeglugi na JankaJarana, a sam skierował statek na górę lodową i uciekł szalupą z tonącego okrętu. Od tego dnia JanekJaran kieruje przerażajacym okrętem widmo pełnym nieumarłych sługusów. Legenda głosi, że kiedyś odwróci klątwę, a inna legenda że każdy zapomni, że kiedykolwiek był jakikolwiek plan na to wszystko.
  25. 4 punkty
    Nie wiem czy tak ciężko zrozumieć, że Minecraft zdycha nie tyle co przez samo Community co Microsoft, który próbuje wypompować z tej marki najwięcej jak się da. Dwa nawet chłopaki z Mojangu pracują pod butem, już wg. nich nie jest to ta "fajna gra", nad którą pracowali wiele lat temu. Co do społeczności, nie ma co się dziwić, że społeczności forumowe umierają, stawiając DISCORDy nie pomagacie forom tylko je zabijacie. Drugim faktem potwierdzającym obumieranie społeczności jest brak hype-u na Minecrafta. Tak samo było z CS:GO, był hype to i fora CS-owe przeżywały swoją młodość, hype się skończył i fora CS-owe padają. Trzecią sprawą upadku Minecrafta w Polsce to opinia, która zaczyna się przypinać do Minecrafta, że to gra dla Dzieci. Czwarta sprawa to mega słabej jakości serwery tworzone przez społeczność, które nie raz powtarzają jeden i ten sam schemat, ile można? Jeszcze dochodzi kwestia updateów, które wprowadzają wiele nieciekawych rzeczy, albo rozwijają koncepty, które już dawno powinny być rozwinięte. Naprawdę uważam, że nie ma co tutaj szukać winy upadku Minecrafta w samej społeczności, co spojrzeć na same fundament, które od samego początku zdradzały, że był to kolos na glinianych nogach. Szczerze mówiąc, jest to moja personalna opinia ale tworzenie kolejnego forum o Minecraftcie w zasadzie nic nie da, jak większość starych wyjadaczy i osób, które serio chciały coś robić dla sceny Minecrafta w Polsce już dawno się wykruszyła. Zostały świeżaki, którzy Minecrafta znają tyle co od wersji finalnej. Z pozdrowieniami od osoby która siedzi przy Minecraftcie od początków jego powstania czyli Czerwca 2009. PS. Bardzo proszę o nie mienie bólu tylnej dolnej części ciała o to, że wyrażam swoją opinię i swój pogląd na całą sytuację.
  26. 4 punkty
    @Somka @Ersanek Prosiłbym was abyście nie przelewali swoich wywodów wględem siebie tutaj w temacie. Dzięki
  27. 4 punkty
    Komuś chyba focus nie załapał
  28. 4 punkty
  29. 3 punkty
    Utrzymanie forum kosztuje. I to nie mało, na CraftSite wydałem już 4 cyfrową kwotę, a ponieważ zbliża się półrocze forum, musiałbym sporo wydać na hosting, licencje i wtyczki. Myślę, że zgodzicie się ze mną, że reklamy są uciążliwe i niefajne. Dlatego przygotowałem program dobrowolnych donacji. Każda osoba, która wspomoże forum kwotą przynajmniej 10 PLN zyska dodatkowe korzyści w postaci specjalnej rangi na forum i discordzie, będzie mogła odświeżać tematy na forum co 12 godzin (2 razy częściej), zyska dostęp do specjalnego kanału, złoty nick na forum i discordzie, oraz będzie miała możliwość załączania plików na forum, jak i mogła mieć większy awatar na jeden miesiąc. Przekazując kwotę większą niż 10 PLN otrzymasz rangę na odpowiednio dłuższy okres. Niezależnie od kwoty każdy ofiarodawca, jeśli tylko tego zechce znajdzie się na liście niżej. Dodatkowo istnieje możliwość wyróżnienia twojego serwera na forum, np. na pasku bocznym lub w inny sposób (proszę o kontakt). Aby przekazać donację należy się ze mną skontaktować za pomocą wiadomości na forum lub na discordzie. Krótkie zasady donacji: Donacje są bezzwrotne Przekazanie donacji nie chroni przed otrzymaniem ostrzeżenia lub bana. Donacje nie chronią przed zamknięciem forum, choć na chwilę obecną mogę się zadeklarować, że forum na pewno będzie przez najbliższe pół roku. Donatorzy: @pandax @Kappa Peridot (McKoxu)
  30. 3 punkty
    Wtf, jak wy to liczycie xD
  31. 3 punkty
    Jeden z użytkowników forum wpadł na pomysł połączenia Craftchatu z Discord. Proponuję zrobić specjalnego bota, który będzie przekazywał wiadomości z CraftChatu na Discord i z Discord do CraftChatu.
  32. 3 punkty
    Z pierwszego wpisu wiecie już co do czego służy i jak skonfigurować wstępnie serwer! Teraz przejdźmy do komend i ustawień. W dzisiejszym temacie poruszymy sprawę pluginu Essentials - Jego komend i konfiguracji. Jak ktoś jeszcze nie czytał poprzedniego tematu niech to nadrobi teraz Zacznijmy od komend, które mogą być przydatne dla administracji /setspawn - Ustawiamy miejsce spawnu czyli lokalizacji, w której gracz znajduje się po pierwszym wejściu na serwer lub po wpisaniu /spawn. /i id lub /item id - Komenda ta pozwala przywołać wybrany przez nas item. W miejsce "id" podstawiamy identyfikator przedmiotu. Identyfikatory przedmiotów znajdziemy np. na tej stronie https://minecraft-ids.grahamedgecombe.com/ /ban nick powód - Komenda ta pozwala zbanować niegrzecznego bana na wieczność, dopóki sami go nie odbanujemy . W miejsce "nick" podstawiamy oczywiście nick gracza, którego chcemy zbanować, a w miejsce "powód" wpisujemy powód bana. /banip IP_Gracza - Jeśli dany gracz po zbanowaniu stworzy drugie konto, możesz mu nadać ban na IP. W miejsce "IP Gracza" podstawiamy IP gracza, teraz pewnie spytacie skąd je macie wziąć? Powoli powoli, za chwile dostaniecie informacje jak /seen nick_lub_ip - Komenda ta pozwala podejrzeć IP gracza, a także przy wpisaniu IP zamiast nicku umożliwia sprawdzenie ile kont ma dany użytkownik. W miejsce "nick_lub_ip" podstawiamy nick gracza, którego IP chcemy podejrzeć lub jeśli znamy te IP wpisać je i sprawdzić ile kont powstało na jedno IP /whois nick - Podaje dokładne statystyki danego gracza takie jak - Głód, zarobek, poziom doświadczenia i wiele innych. W miejsce "nick" podstawiamy oczywiście nick gracza. /unban nick - Komenda pozwala odbanować danego gracza. W miejsce "nick" podstawiamy nick gracza, którego chcemy odbanować! /tempban nick czas - Komenda ta pozwala czasowo zbanować danego gracza. W miejsce "nick" wpisujemy nick danego gracza, a w miejsce czas wpisujemy np. 10s co da komuś bana na 10 sekund. Równie dobrze jako czas pomożemy wpisać 10h , 10d, /broadcast treść lub /bc treść - Komenda ta pozwala wystosować ogłoszenie do graczy grających na serwerze, jest to essentialsowy odpowiednik komendy /say, która służy w tym samym celu, ale jest inaczej wyświetlana na serwerze z prefixem [Server] zamiast [Ogłoszenie]. /clearinventory - Usuwa cały ekwipunek nasz lub danego gracza (wystarczy wpisać /clearinventory nick by tego dokonać) /compass - Ustala kierunek geograficzny w jakim jesteśmy obróceni /setwarp nazwa - Ustawia w danym miejscu warp, czyli miejsce gdzie może teleportować się dany gracz poprzez użycie /warp nazwa /setjail nazwa_więzienia - Ustawia w danym miejscu więzienie, do którego możemy wsadzić danego gracza. Idealne rozwiązanie do serwerów typu Prison. W miejsce "nazwa_więzienia" określamy nazwę wiezienia, będzie nam to potrzebne do wsadzania graczy do niego /jail nick nazwa_więzienia czas - Wtrąca danego gracza do więzienia. W miejsce "nick" wstawiamy nick gracza, którego chcemy wtrącić do więzienia, w miejsce "nazwa_więzienia" podstawiamy nazwę więzienia jakie wcześniej stworzyliśmy, a w miejsce czas najlepiej wpisać czas w sekundach, gdyż wtedy będzie dokładniejszy, czyli wpisujemy np. 10s i wsadzamy kogoś na 10 sekund do więzienia. Równie dobrze jako czas pomożemy wpisać 10h , 10d, /eco give nick kwota - Komenda ta umożliwia dodanie danemu graczowi określoną przez Nas ilość gotówki . W miejsce "nick" podstawiamy nick danego gracza, a w miejsce "kwota" wpisujemy kwotę jako chcemy przyznać /eco set nick kwota - Komenda ta ustawia danemu graczowi określoną przez nas ilość gotówki . W miejsce "nick" podstawiamy nick danego gracza, a w miejsce "kwota" wpisujemy kwotę jako chcemy ustawić /eco take nick kwota - Komenda ta umożliwia zabranie danemu graczowi określoną przez nas ilość gotówki . W miejsce "nick" podstawiamy nick danego gracza, a w miejsce "kwota" wpisujemy kwotę jako chcemy zabrać /gm 0/1|2|3 - Komenda ta umożliwia ustawienie wybranego przez Nas Gamemode, czyli trybu gry. Zero to Survival - Czyli standardowy tryb na jakim grasz od początku. Jedynka to tryb kreatywny - dostęp do wielu bloków, pozwalających stworzyć niesamowite budowle. Dwójka to tryb przygodowy - możemy tylko chodzić, ale nie możemy budować, zaś trójka, to tryb obserwacji (Możemy na tym trybie obserwować gracza) będąc przez Niego niezauważonym. /v lub /vanish - Niewidoczność dla innych graczy /fly - Pozwala tobie na latanie bez trybu kreatywnego. /spawnmob nazwa_moba ilość - Przydatna komenda do organizacji eventów z mobami. Wystarczy wpisać np. /spawnmob spider 10 by zespawnować 10 pająków /mute nick czas - Wycisza gracza na czacie na określony przez nas czas. Przez ten czas gracz nie może pisać na czacie. W miejsce "nick" wpisujemy standardowo nick gracza, którego chcemy wyciszyć. W miejsce czas możemy wpisać czas w sekundach, godzinach, dniach np. 1s, 1h, 1d. /kick nick powód - Wyrzuca danego gracza z serwera . W miejsce "nick" wpisujemy standardowo nick gracza, którego chcemy wyciszyć, zaś w miejsce "powód" podajemy powód wyrzucenia. Myślę, że to jedne z tych komend administratorsko-moderatorskich, które mogą faktycznie Wam się przydać! Teraz przejdźmy do komend, które mogą przydać się graczom. /spawn - Pozwala graczowi na teleportacje w miejsce ustawione przez ciebie. /sethome - Pozwala graczowi na ustawienie domu. Jeśli ustawisz więcej niż jeden dom dla gracza, to wystarczy by gracz dopisał po prostu nazwę domu np. /sethome nazwa /home - Pozwala graczowi na powrót do swojego domu /warp - Pozwala graczowi na podejrzenie listy warpów . Po dopisaniu nazwy warpu np. /warp nazwa teleportuje gracza do warpu o nazwie nazwa /pay nick kwota - Pozwala graczowi przelać określoną przez niego ilość gotówki. W miejsce nick gracz musi wpisać nick drugiego gracza, któremu chce przelać wirtualną gotówkę, w miejsce "kwota" gracz ma oczywiście wpisać kwotę jaką chce przekazać danemu graczowi ze swojego konta serwerowego. /ignore nick - Pozwala graczowi ignorować wiadomości innego gracza na czacie. W miejsce "nick" gracz musi wpisać nick gracza, którego chce ignorować. /kit - Lista ekwipunków, które przygotujesz dla gracza /kit nazwa - Pozwala odebrać dany ekwipunek przez gracza Jeśli czegoś ważnego Waszym zdaniem zabrakło w komendach i chcecie by to dodać wystarczy napisać odpowiedź do tego wpisu i zgłosić brak takowej komendy Czas na konfigurację, nie będę tutaj wrzucał całego gotowego configu, a pomogę wam dojść która linijka za co odpowiada! ops-name-color: 'none' - Tutaj określamy kolor dla operatora serwera, czyli osoby, która ma pelne prawa omijające w większości przypadków plugin LuckPerms. Opcja zbyteczna, jeśli określiłeś w rubryce groups-format lub w pluginie Essentials kolory rang. nickname-prefix: 'tu wstawiamy prefix jeśli chcemy' - W sumie nic specjalnego. Po prostu jak umożliwisz danemu graczowi korzystanie z komendy /nick, to będzie on mógł zmienić swój nick. W tym wypadku linijka ta służy określeniu czy po zmianie nicku ma się znajdować przed nowym nickiem jakiś prefix pozwalający stwierdzić, że dany gracz zmienił nick. Przeważnie większość serwerów pozostawia max-nick-length: 15 - Tutaj ustawiasz maxymalną ilość liter w nicku gracza, w tym wypadku jest ona ustawiona na 15 liter. ignore-colors-in-max-nick-length: false - Tutaj ustawiasz ignorowanie koloru jako długość nicku, czyli jak ktoś dodając kolor do nicku przekroczy tym samym 15 znaków, które są ustawione na maximum nie będzie mógł ustawić danego nicku. Możesz tutaj zmienić false na true jeśli nie chcesz by kolor był liczony jako kolejny znak w nicku change-displayname: true - Pozwolenie na wyświetlanie zmienionego nicku. teleport-safety: true - Tzw. bezpieczny teleport na wypadek, gdyby nasz dom został zniszczony, lub ktoś uszkodził miejsce teleportacji i teleport byłby szkodliwy dla zdrowia gracza. force-disable-teleport-safety: false - Wymuszenie wyłączenia bezpiecznej teleportacji teleport-cooldown: 5 - Ustawia 5 sekund opóźnienia pomiędzy użyciem komend /home , /tp itd. Możemy oczywiście wpisać tam wybrany przez siebie czas w sekundach. teleport-delay: 5 - Ustawia 5 sekund do teleportacji gracza, który użyje /home, /tp, /warp itd. , w tym momencie gracz nie może się ruszyć, gdyż teleportacja zostanie anulowana. teleport-invulnerability: 2 - Opóźnienie w sekundach, podczas których gracz nie może nikogo atakować, zanim się nie przeteleportuje. Zapobiega to atakom gracza, na innych graczy podczas teleportacji. W przedstawionym przypadku są to 2 sekundy. Czas ustawiamy w sekundach. teleport-to-center: true - Zostawiamy ten element domyślnie jak jest i nic w tym nie zmieniamy. Jest to ustawienie teleportacji na środek bloku. heal-cooldown: 60 - Odstępy w sekundach podczas, których można użyć komendy /heal. item-spawn-blacklist - tutaj dodajemy bloki zablokowane przez np. /give . Nie polecam w ogóle tego przestawiać, ani umożliwiać graczowi wpisanie komend /give i /i gdyż wtedy serwer straci sens rozgrywki. spawnmob-limit: 10 - Limit Mobów spawnowanych na raz komendą /spawnmob warn-on-smite: true - Powiadomienie o korzystaniu z komendy /lightning. W sumie niezbyt potrzebna komenda, chyba że chcesz w kogoś rzucić piorunem niczym zeus per-warp-permission: false - Jeśli każdy warp ma posiadać osobne uprawnienie wpisz true zamiast false, może to być przydatne w przypadku stworzenia tzw. /warp vip locale - tu wpisujemy po dwukropku "pl" auto-afk: 300 - Włącza tryb AFK po 300 sekundach. auto-afk-kick: -1 - Jeśli ustawimy "-1" wyłączymy automatyczne wyrzucenie podczas AFK. Jeśli ustawimy "5" , to po 5 sekundach od włączenia trybu AFK gracz zostanie wyrzucony z serwera z powodu braku aktywności. death-messages: true - Pozwala włączyć lub usunąć wiadomości o śmierci. Jeśli chcemy je wyłączyć wystarczy zmienić true na false. Tą część akurat przekleję celem pokazania jak można posortować graczy na /list list: nazwa_rangi: nazwa_rangi_w_luck_perms O co w tym chodzi? Możemy wpisać wybraną przez siebie nazwę rangi i nie koniecznie jeśli mamy właściciela w LuckPerms, to tak musi być on wyświetlany na /list. Ponadto ta rubryka umożliwi nam posortowanie, która ranga ma być wyświetlona jako pierwsza. Możemy przydzielić dwie i więcej rang do jednej grupy wpisując jedna obok drugiej, przykładowo: list: nazwa_rangi: nazwa_rangi_w_luck_perms nazwa_drugiej_rangi_w_luck_perms nazwa_trzeciej_rangi_w_luck_perms custom-join-message: "&6{PLAYER} &edołączył(a) do gry!" - Własny komunikat o dołączeniu gracza na serwer. custom-quit-message: "&6{PLAYER} &eopuścił(a) grę!" - Własny komunikat o opuszczeniu serwera przez gracza Możecie oba powyższe komunikaty ustawić tak jak podałem, bo zawsze to jakaś różnica w stosunku do czystego EssentialsX i możecie w ten sposób wyróżnić swój serwer. allow-silent-join-quit: true - Tzw. ciche wejście. Co to oznacza? Moderator/Admin może wejść nie informując o tym gracza . Należy w tym przypadku pamiętać o odpowiednich uprawnieniach dla moderatora/admina. Przejdźmy do tworzenia możliwości tworzenia kilku /sethome , to jest prościzna sethome-multiple: default: 2 - Domyślna liczba domów dla gracza, czyli gracz może stworzyć dwa domy # essentials.sethome.multiple.vip vip: 1 - Dodatkowa liczba domów dla użytkownika VIP, czyli VIP może stworzyć jeden dom więcej niż gracz # essentials.sethome.multiple.staff nazwa: 5 - Możemy także stworzyć kolejne uprawnienia dla innych rang według przykładu. Teraz określamy jak rangi mają wyglądać na czacie serwera group-formats: nazwa_rangi: ' &f{DISPLAYNAME}&f:&b {MESSAGE}' - W tym wypadku ustawiliśmy by gracz z rangą "nazwa_rangi" miał biały nick i pisał na kolor błękitny Jeśli prefixy rang ustawiliśmy w pluginie LuckPerms, to nie ustawiamy ich ponownie w Essentials. O tym jak stworzyć rangi i ich prefixy dowiecie się w poradniku zamieszczonym przez @xYundy A jak ustawić komunikat o wejściu nowego gracza na serwer? Wystarczy w configu essentials odnaleźć "newbies" i edytować announce-formt wedle swojego uznania newbies: # Should we announce to the server when someone logs in for the first time? # If so, use this format, replacing {DISPLAYNAME} with the player name. # If not, set to '' #announce-format: '' announce-format: '&fWitaj &6{DISPLAYNAME} &fna serwerze &eTutajNazwaSerwera!' Poniżej tej sekcji znajdziemy spawnpoint: newbies - tu możemy ustawić punkt spawnowania nowych graczy, wystarczy stworzyć np. /setspawn vip i zamiast newbies wpisać "vip" wtedy nowy gracz trafi do spawnu "vip" kit: 'nazwa_ekwipunku" - Tutaj określamy nazwę zestawu jaki gracz otrzymuje na początek. Teraz przechodzimy do najważniejszej części dla serwerów typu EasyHC czyli jak stworzyć ekwipunek W nowej wersji EssentialsX (Tak w tej z Iksem) ekwipunki tworzymy w pliku kits.yml Dla serwerów 1.12.2 i wcześniejszych ekwipunek powinien wyglądać następująco : kits: Start: delay: 31536000 items: - 272 1 - 273 1 - 274 1 - 275 1 - 266 15 - 364 15 W tym wypadku mamy utworzony ekwipunek o nazwie start, którego można uzyskać co 31536000 sekund czyli w tym wypadku oznacza to co rok. Co rok każdy gracz będzie mógł wpisać /kit start by go uzyskać. Możemy dać delay na -1 by zrobić jednorazowy ekwipunek specjalny np. z okazji wygrania eventu 272, 273 i reszta to id przedmiotu w Minecraftcie, a te liczby obok oznaczają ilość danych przedmiotów jakie ma otrzymać gracz. Ekwipunek dla serwerów 1.13 wzwyż wygląda następująco: kits: vip: delay: 36000 items: - stone_sword 1 - stone_shovel 1 - stone_pickaxe 1 - stone_axe 1 - gold_ingot 15 - cooked_beef 15 W przypadku tych wersji nazwy itemów muszą być podane w wersji tekstowej, a nie cyfrowej. Możemy jeszcze robić różne cuda w tym pliku, czyli przykładowo dodawać opis itemu oraz enchant! kits: vip: delay: 36000 items: - diamond_sword 1 sharpness:5 unbreaking:2 FIREASPECT:2 name:jakaś_nazwa lore:opis - diamond_pickaxe 1 efficiency:5 unbreaking:2 fortune:2 Podany wyżej przykład zapewne jest mocno P2W, także nie stosujcie go na serwerach, jest to tylko możliwy przykład wykorzystania tego . P2W jest łamaniem EULA i może grozić zamknięciem serwera przez Mojang. Dzięki za uwagę i dotarcie do końca! Mam nadzieję, że temat wyjaśnił wam wiele niejasności podczas konfigurowania tego pluginu
  33. 3 punkty
    Na jakie stanowisko kandydujesz: moderator Dyspozycyjność: 6-22 mogę wejść na forum i coś zrobić. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie z MCP, ACP, programowanie w php, Motywacja: bo lubię ludzi, craftsite i jestem dobrym moderatorem Dział jaki chciałbyś mieć pod swoją opieką jako moderator: wszystkie
  34. 3 punkty
    Ersan nadaje się na co najmniej właściciela. Moderator jest dla niego moim zdaniem posadą uwłaczającą.
  35. 3 punkty
    Każdy może dodać wątek Blogu, który musi zostać zaakceptowany. Wpisy redaktorów nie wymagają zatwierdzenia.
  36. 3 punkty
    Nareszcie oryginalny artykuł dobrej jakości. Mod na pewno nada się do mojego nowego modpacka
  37. 3 punkty
    Nagrodą jest szacunek i uznanie wśród forumowiczów.
  38. 3 punkty
    Tak jak wspomniał @Ersanek, cała problematyka systemu została ukazana tu w krzywym zwierciadle. Usunięcie go nie sprawi, że administracja zacznie inaczej postrzegać wnioski. System jest najzwyczajniej w świecie bezużyteczny. Znacznie lepiej i łatwiej jest założyć temat w formie wniosku, zamiast logować się do zewnętrznego portalu. Forum jest znacznie lepiej napisane, bogatsze we wszelkie funkcje i uboższe w błędy. System wniosków nie ma żadnych zalet, jest jedynie utrudnieniem, którego kurczowo trzyma się zarząd. Nie każdy ficzer jest dobry.
  39. 3 punkty
    Smutne, a jednak prawdziwe. Pamiętam, jak sam liczyłem na to, że ta "rewolucja" coś zmieni, ba, byłem pierwszym userem-nieadminem i założyłem temat "Rewolucja cośtam". Naiwny, młody ja. Jednak im dalej to szło, tym bardziej przestawałem wierzyć że ta metoda ma jakiś sens. Mam nikłą nadzieję że coś się zmieni, na razie jedyne co mogę zrobić to minimalna aktywność. PS: Lubię takie długie teksty, naprawdę :')
  40. 3 punkty
    Walka z botem wygrana!
  41. 3 punkty
    Rewolucja umarła XD Teraz róbcie zmartwychwstanie XD
  42. 3 punkty
    @JanekJaran Plan naprawczy? To da się to naprawić?
  43. 3 punkty
    Przypominam, że aktualnie redakcja nie istnieje, a wyłączając pierwsze tygodniki, tamtejsze wpisy to sam chłam.
  44. 3 punkty
  45. 3 punkty
    Można podkraść ze skripta
  46. 3 punkty
    Celowy zabieg artystyczny XDDDDDDDD
  47. 3 punkty
  48. 3 punkty
    Bałbym się dziecko zostawić osobie, która jest autorem tego motywu, ze strachu, że też się zrobi zielone.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...