Skocz do zawartości

Ranking polubień


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.12.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
    Manifest rewolucyjny CraftSite.pl My, użytkownicy dawnego forum craftsite.pl i innych społeczności z zaniepokojeniem obserwujemy powolny upadek polskiego Minecrafta. Upadek ten można tłumaczyć na wiele sposobów, jednak ciężko zaprzeczyć iż jedną z jego głównych przyczyn jest powolny rozkład niegdyś najaktywniejszych społeczności jak minecraft.pl, craftportal.pl czy bukkit.pl. Kipiące życiem serwisy przez brak zainteresowania ich właścicieli stały się mało aktywne, wymarłe lub trwale zniknęły ze sceny polskiego Minecrafta. W szczególności kieruję te słowa w kierunku craftportalu, który pomimo rozbudowanej społeczności i wielu inicjatyw z jej strony był przez lata i nadal jest powoli duszony przez agresywne i niezrozumiałe działania administracyjne lub ich całkowity brak. Dlatego kilka lat temu zakupiłem opcję na domenę craftsite.pl, wiedząc że prędzej czy później nie zostanie ona przedłużona i gdy tylko tak się stało uruchomiłem pod nią "Discord Miłośników Marki CraftSite" co przypłaciłem utratą konta na craftportalu. Dokładnie tak - konto, z którego przez lata odbywała się zarówno pomoc użytkownikom jak i wsparcie moderacyjne zostało zablokowane i wyczyszczone bez ostrzeżenia za sam fakt utworzenia Discorda znanej i lubianej marki... Był to ostateczny sygnał, że jako resztki społeczności nie możemy dalej pozwolić na takie traktowanie i rewolucja błyskawicznie rozpoczęła się! W ciągu doby pod domeną craftsite.pl zostało otwarte nowe forum, oparte na czterech filarach: Rozwój - nie stoimy w miejscu i cały czas wdrażamy nowe pomysły od społeczności. Inicjatywa - doceniamy każdą inicjatywę i współpracujemy z osobami, które ją wykazują. Dialog - wolimy rozmawiać niż banować za każdy cień sprzeciwu i doceniamy konstruktywną krytykę. Łagodność - staramy się prowadzić łagodne działania moderacyjne i edukować zamiast karać. Z pewnością będą pojawiać się pytania - co dalej? Czy rewolucja upadnie jak wszystkie poprzednie? Nie wiadomo. Na razie bądźmy jednak dobrej myśli. Jeśli się uda mamy szansę uratować społeczność Minecrafta w Polsce, a jeśli nie... no cóż - przyspieszy to tylko nieuniknione. Podpisano: @Libter, @Somka, @Ewald, @Spitfire, @Archez, @stefanik11, @Chińska Cebulka (McKoxu), @xVendrome, @JanekJaran, @LloydPL, @Evoken, @HelloDoggo, @XNT, @Wayneern, @Haskell, @Hevbis, @Cubixor, @Grzesiek11, @Reedzev_, @Ksenik, @BrixNW, @zrdzn, @Michuuu, @sopher, @Egzequtor, @fullfun, @Nelson, <miejsce na Twój podpis - napisz posta pod tematem jeśli popierasz>
  2. 12 punktów
    Cześć! Cieszymy się, że tutaj wpadłeś. To nowy projekt realizowany przez redaktorów CraftSite.pl! Znajdziesz tutaj ciekawe artykuły dotyczące gry Minecraft, najważniejsze zmiany zaistniałe na forum w ubiegłym tygodniu oraz wiele różnych ciekawostek i konkursów organizowanych dla naszych użytkowników. Wszystko to, co tydzień w piątek na CraftSite.pl! Głównym celem, który przyświeca serwisowi CraftSite.pl jest tworzenie zgranej, miłej społeczności, która może mieć wpływ na to, co się pojawia na forum. Nasza administracja przygotowała dla swoich użytkowników przydatne usprawnienie, dzięki któremu możesz zaproponować zmianę, która według Ciebie powinna być wdrożona w naszym serwisie. To proste! Wystarczy wejść na https://wnioski.craftsite.pl/, wypełnić odpowiedni formularz i gotowe! Teraz wystarczy poczekać na reakcje naszych użytkowników, którzy zadecydują czy dana propozycja jest godna wdrożenia na CraftSite.pl. Do dzieła! Zwykły Minecraft może się szybko znudzić graczom, którzy obcują z nim już dobrych pare lat. Czemu sobie nie uatrakcyjnić trochę rozgrywki wgrywając mody? "Modny Minecraft" to dział przeznaczony do zaproponowania naszym użytkownikom ciekawej modyfikacji przez naszą grupę redakcyjną. W tym tygodniu jest to modyfikacja o nazwie "Mekanism". Mekanism jest niezależnym modem technicznym, który wprowadza do Minecrafta mechanizmy niskiego, średniego i wysokiego poziomu. Mod nie ma określonego celu, a zrozumiesz to, gdy zobaczysz całą zawartość, którą zawiera Mekanism, od odrzutowców po balony. Można jednak zapewnić, że zauważysz, że cała zawartość jest powiązana ze sobą, gdy lepiej poznasz tę modyfikację. Jak już będziesz używał tej modyfikacji jakiś czas, będziesz miał prawie niezniszczalny kombinezon z obsydianu, otrzymasz cztery sztabki za każdą rudę, którą wykopiesz, otrzymasz możliwość latania w dowolnym miejscu dzięki plecakom odrzutowym napędzanym wodorem i będziesz mieć przy sobie ślicznego robotycznego przyjaciela, który podąża za Tobą, podczas gdy Ty będziesz zajęty wydobywaniem surowców. Jeden z naszych użytkowników stworzył krótki poradnik dotyczący tej modyfikacji. Możesz zechcesz się z nim zapoznać i zanurzyć się w świat elektroniki i kabli? Kliknij tutaj! Do ekipy redakcyjnej dołączyli: @Damian oraz @Somka Został dodany dział "Redakcja" oraz zmodyfikowano wygląd innych działów - dział Minecraft został podzielony na części Do sieci klubów dołączyły serwery: ClassicSurv.eu, KryngTeam oraz minebottle.pl Wyrusz w podróż przygodową i kreatywną! Hytale łączy cechy produkcji sandbox z głębią gry RPG, zanurz się w proceduralnie generowanym świecie, w którym wieże i głębokie lochy oferująbogate nagrody. Zaprojektowany z myślą o kreatywnych graczach, silnik Hytale obsługuje wszystko, od budowania zamku przez pisanie skryptów i dowolne dostosowanie świata za pomocą łatwych w użyciu i potężnych narzędzi. Przemierzając każdy wygenerowany krajobraz, będziesz dzielić historię świata poprzez scenki zręcznościowo-przygodowe. Możesz napotkać wieżę maga wypełnioną potworami, zejść do podziemnej pieczary lub wziąć na siebie kolosalnego bossa. Przy wielu różnych scenariuszach dostępnych na starcie żadne dwie przygody nie będą takie same. Czy Hytale to przyszłość gier podobnych do Minecraft? Jego możliwości eksploracji i modyfikowania świata zapowiadane przez twórców, brzmią obiecująco. Jakie pokrycie będą miały zapowiedzi do finalnego produktu? Tego powinniśmy się dowiedzieć w nadchodzących miesiącach. Na CraftSite.pl znajdziesz specjalnie przygotowany dział dla tej gry, którego planujemy duży rozwój Kliknij tutaj! Minecraft Classic to jedna z najstarszych wersji gry Minecraft. Oferowała tryby: przetrwanie oraz kreatywny. Wykorzystywana głównie do budowania budowli na serwerach z innymi graczami. Cechowała się dość dobrą stabilnością działania i bardzo prostym interfejsem. W wersji Classic nie zastosowano żadnych dodatkowych mechanizmów pozwalających na wytwarzanie lub przepalanie surowców. Ostatnia wersja Classic była dostępna za darmo na stronie internetowej Minecrafta. Gra nie była już aktualizowana i była przechowywana wyłącznie w celach archiwalnych. Wykorzystując przeglądarkę mieliśmy okazje zagrać w Minecrafta w wariancie dla jednego gracza, jak i dla wielu graczy. Gracze często stosowali różne modyfikacje, dzięki czemu rozgrywka była bardziej zróżnicowana. Zostały także stworzone specjalne specjalne tryby gry, takie jak Capture the Flag, Lava Survival, TNT Wars czy Zombies. Aktualnie w Minecraft Classic możesz pograć również ze swoimi znajomymi, dzięki projektowi ClassiCube! To niestandardowy klient Minecrafta Classic napisany w języku C#, który działa w systemach Windows, Linux i OSX. Oczywiście, nie jest w żaden sposób powiązany z (lub obsługiwany przez) Mojang AB, Minecraft lub Microsoft. Więcej informacji o tym projekcie znajdziesz tutaj: https://www.classicube.net/ Wystarczy się zarejestrować oraz pobrać odpowiedni launcher pozwalający dołączyć do gry. BoA, Bane of Arthropods (Zmora stawonogów) zwiększa obrażenia zadawane stadom stawonogów, takie jak pająki, pająki jaskiniowe, endermity i rybiki srebrzyste. Zaklęcie spowoduje również, że "stawonogi" będą miały efekt "Spowolnienie IV" po ich uderzeniu. Czas trwania efektu jest wartością losową i wynosi od 1 do 1,5 sekundy na poziomie I, z każdym wyższym poziomem zwiększa się on o 0,5 sekundy. Na poziomie V czas trwania tego efektu wynosi aż 3,5 sekundy. Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na grzybową krowę miską daje zupę grzybową! Obsydian jest jednym z najtrudniejszych bloków do zniszczenia w Minecrafcie. W rzeczywistości obsydian ma strukturę szklistą i jest dość delikatny. Zwykły blok prismarine jest bardzo ciekawy, ponieważ posiada wyjątkową, animowaną teksturę! Widoczne pęknięcia w tym obiekcie powoli zmieniają swoje kolory, przechodząc między morskim, zielonym, fioletowym i indygo. Pełna animacja tekstury prismarine zmienia kolor aż 22 razy w nieregularnej sekwencji. Powtórzenie całej animacji zajmuje 5 minut i 30 sekund.
  3. 4 punkty
    Użytkownik @Hevbis dodał nowy wniosek: Zmiany w motywie strony. Aktualnie wszystkie elementy składające się na motyw strony są białe, brakuje im kontrastu np. main zlewa się z wszelkimi zakładkami lub wpisami na forum a oddziela je jedynie cienka, szara linia. Fajnie jakby znalazły się tu jakieś minecraftowe elementy np. tekstura kamienia lub wełny w tle tytułów zakładek. Może trochę więcej kolorów? OTWÓRZ WNIOSEK Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  4. 4 punkty
    Hej, poniższy tekst został niegdyś zamieszczony przeze mnie na oryginalnym Craftsite'cie (https://craftportal.pl/forum/index.php?/topic/103667-czy-zakładanie-serwerów-nadal-jest-opłacalne/) i wielu użytkowników nadal może go kojarzyć. Opracowałem go na nowo, poprawiłem kilka błędów itd. Nie traktowałbym tego wątku jako poradnika, a raczej wskazówkę, moją podważalną opinię oraz pretekst do przeprowadzenia dyskusji na ten temat. Czy zakładanie serwerów nadal jest opłacalne? Wiele osób chcących zaistnieć w świecie swojej ulubionej gry, decyduje się na założenie własnego serwera Minecraft. Niewielkie koszty utrzymania oraz korzystne oferty hostingów zachęcają potencjalnych właścicieli. Natomiast liczne poradniki umożliwiają szybkie i łatwe urzeczywistnianie wymarzonych projektów. Liczba nowych tworów nadal rośnie, jednakże jedynie garstka z nich, dociera do szerszej grupy graczy. Dlaczego małe serwery świecą pustkami? Czy zakładanie ich nadal jest opłacalne? Dlaczego nowe serwery stoją kompletnie puste? Większość nowo powstałych konceptów trzyma niski lub przeciętny poziom. Niepoprawnie skonfigurowane pluginy, mapa pobrana z internetu lub zbędne i odpychające dodatki, to tylko niewielki procent błędów popełnianych przez raczkujące serwery oraz ich niedoświadczonych twórców. Opieka nad projektem to nie tylko ciężka praca, ale również, no cóż, zabawa. Dla niektórych jednak priorytetem nie jest zadbanie o wysoką jakość wykonania. Dla niektórych pojęcia "obowiązek" i "odpowiedzialność" są kompletnie obce, albo przynajmniej nie stoją w parze z prowadzeniem serwera Minecraft. Na wysokie stanowiska często wybierane są nieodpowiednie osoby, z których działalności więcej szkody, niż pożytku. Skutecznie utrudniają lub nawet uniemożliwiają grę. Niejednokrotnie są to sami właściciele. Nie tylko sprawy techniczne są powodem niewielkiej populacji ów serwerów. Kluczowa jest dobra reklama, mająca na celu zainteresowanie pomysłem. Przecież gracz nie będzie w stanie wydać werdyktu na temat serwera, jeżeli nigdy go nie ujrzy! W internecie można znaleźć całą masę list codziennie zalewanych ogromną ilością dopiero startujących poczwarek. To samo zjawisko zachodzi na forach poświęconych grze lub YouTube. Dlatego szybko toną w oceanie podobnych sobie pomysłów, zanim zostaną zauważone. Jak zdobyć graczy? Być może odpowiedź na to pytanie jest dla ciebie oczywista - "Zrób serwer i promuj go, gdzie tylko popadnie". Po części właśnie tak jest, jednak trudno policzyć ilu poślizgnęło się na tym prostym twierdzeniu. Pomiędzy "zrób", a "serwer" należałoby dodatkowo umieścić słowo "dobry", a to znacznie komplikuje sytuację. Konkurencja jest ogromna i trudno się przez nią przebić. Twój projekt nie może być zrobionym w kilka godzin mierniakiem, postawionym na najtańszej możliwej maszynie. Skrupulatnie konfiguruj każdy plugin i odrzuć wszelkie gotowe elementy na tyle, na ile jest to możliwe, takie jak chociażby mapy czy paczki serwerowe, jeśli jesteś w stanie, spróbuj także zaimplementować własne, autorskie skrypty czy pluginy. Unikaj kompromisów, jeśli negatywnie wpłynie to na jakość twojej pracy. Nie rozdawaj istotnych uprawnień obcym ci personom. Trudno zweryfikować kto jest materiałem na administratora, a kto nim nie jest. Uważnie obserwuj poczynania nowych rekrutów. Kolega z klasy nie zawsze jest dobrym wyborem. Jak już zdążyłem wspomnieć, niezwykle ważną rolę odgrywa prezentacja. Postaraj się, by była ona estetyczna i zawierała wszystkie informacje, które chciałbyś przekazać odwiedzającym cię osobom. Włóż w nią tyle samo wysiłku, co w sam serwer! Przecież to ona, będzie wizytówką, kreującą wizerunek twojego dzieła. Przede wszystkim, pamiętaj o czasie — całym mnóstwie czasu, który minie, zanim stworzony przez ciebie pomysł osiągnie sukces. Nie stanie się on popularny w kilka dni. Pośpiech nie jest niczyim sprzymierzeńcem!
  5. 4 punkty
    "Wątp, czy gwiazdy lśnią na niebie; Wątp o tym, czy słońce wschodzi; Wątp, czy prawdy blask nie zwodzi; Lecz nie wątp, że kocham ciebie." ~Wiliam Szekspir o twórczości Lion's cavity Witajcie, członkowie potężnej społeczności Minecraft w Polsce. Chciałbym wam opowiedzieć historię o zespole, choć szczerze mógłbym wspominać tutaj niemal o rodzinie, pasjonatów gry, twórców, i właściwie już artystów. Kreatywność to cecha wysoce pożądana, polscy budowniczowie są cenieni w Europie jako profesjonalni i pełni zaangażowania ludzie. Jahumen stworzył drużynę, która może popchnąć polską scenę Minecrafta do przodu. Zastanówmy się, co przyciąga uwagę, gdy odwiedzicie serwer Minecrafta po raz pierwszy? Mnie z pewnością zawsze intryguje mapa, ten zbiór sześcianów, z pozoru niemal banalny do stworzenia, jest w rzeczywistości efektem często nawet wielomiesięcznej pracy budowniczych. Lion's cavity to z pewnością nowa jakość na rynku, jesteśmy zgraną ekipą, której nie straszne żadne wyzwanie. Tworzymy właściwie wszystko: od zachwycających spawnów do struktur z ogromną ilością detali - bez sztampy, ale z pazurem. Członkowie Lion's cavity budują dla największych serwerów za granicą, a pracę naszych ludzi doceniane są nawet przez twórców gry, o czym może świadczyć ten artykuł na minecraft.net. Korzystając z naszych usług, możesz liczć na profesjonalne traktowanie - słynne powiedzenie mówi, że klient nasz pan. Zawsze służmy radą, tworząc unikalne dzieła dostosowane do twojego projektu. Mapa to wizytówka serwera, dobrze wykonana często zatrzymuje gracza, bo świadczy o dopracowaniu serwera. Nigdy nie jest łatwo - zwłaszcza teraz, gdy polska społeczność nie jest już tak imponujących rozmiarów, jak było to jeszcze kilka lat temu. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, mogę jedynie wskazać, że podstawą sukcesu projektu, i tego "magicznego" wybicia się na rynku serwerów w Polsce jest właśnie genialnie wybudowana mapa - i my ci ją dostarczymy. Poniżej zamieszczam urywek naszego portfolio, więcej zdjęć (limit rozmiaru plików nie pozwala mi na wrzucenie więcej obrazków w przyzwoitej jakości) znajdziecie na naszej stronie - http://lionscavity.pro/. Jeśli chcesz zamówić mapę, wypełnij formularz - kliknij tutaj.
  6. 4 punkty
    A tutaj też się pochwalę moją machinimą z minecrafta. Może zrobię machinimę na temat rewolucji craftsajtowej
  7. 4 punkty
    Cześć wszystkim! (^>^) Postawienie forum kosztuje, a obowiązki z nim związane mogą być problemem nawet dla najbardziej zaawansowanych twórców. Nie chodzi tu tylko o kwestie techniczne, bo prowadzenie forum również wiąże się z poświęceniem godzin, dni a nawet miesięcy, i stałym dbaniem o nie. Toteż, na pomoc śpieszymy my. Jak wiecie, powoli stawiamy następne, pewne kroki ku rozwojowi forum, co wymaga od nas dużego nakładu pracy, jak i samego czasu. Cała ekipa pracuje w pocie czoła, by dostarczyć użytkownikom najlepsze wrażenia. Nasi użytkownicy, skład administracji i moderacji wprowadzają na forum codziennie coraz to ciekawsze i niesamowite treści, począwszy od zabaw i integracji, idąc przez poradniki i konkursy, a kończąc... tam gdzie tylko wyobraźnia zapragnie! Z dzisiejszym dniem, również Ty, możesz pomóc budować społeczność CraftSite, rozwijając swoją. Wystarczy samo to, że prowadzisz mały lub duży serwer, albo znasz osobę która takim serwerem zarządza. > Ale nie wychodź! Poniżej przedstawię wszystkie najciekawsze aspekty współpracy, mam nadzieję, że odpowiedzą one na wszystkie nurtujące Was pytania. Okej, czemu to forum? Nasza społeczność, jak już miałem okazję wspomnieć, stale rośnie w kreatywność ale i w osoby. W przeciwieństwie do niektórych for, my dołożymy starań by używanie forum było jak najprzyjemniejszym przeżyciem, dla każdego użytkownika, egzekwując regulamin i zasady netykiety, nie gwałcąc przy tym prywatności Waszej, i Waszych graczy. O stabilność i płynność serwisu nie macie się co martwić, to raczej oczywiste; społeczność prowadzisz według własnego pomysłu, póki nie naginasz zasad tu panujących (bez obaw, to lektura na maksymalnie 5 minut). Na czym miałoby to polegać? (Zgodnie z nazwą tematu, otrzymasz klub bądź dział) Udostępnimy Waszemu projektowi własny klub, bądź w przypadku większej aktywności i napływie użytkowników, śmiało przekształcimy to w poddział na stronie głównej. Coś jeszcze dostaniemy? (Pewnie!) Poza wykwalifikowaną ekipą moderacyjną i administracyjną dbającą o ład na forum, dostosujemy dział/klub do Twoich potrzeb i zapewnimy Tobie, jak i Twojej administracji uprawnienia do zarządzania nim na czas trwania współpracy. Nie musicie się też martwić o nic związanego z aktualizacją czy jego poprawnym działaniem forum, gdyż oczywistym jest, że wraz z czasem wszystko jest wprowadzane i pilnowane na bieżąco. A co najważniejsze, przyjemną atmosferę i (o ile Twój serwer zaciekawi innych) potencjalnych graczy! Hm, są jakieś wymagania? (Tak) Zaangażowanie, aktywność, profesjonalizm, więcej niż zerowy ruch, a także pomysł na swój projekt. Tego też wymagamy od Was... w sumie, to tylko tego. Jeśli mamy rozmawiać o liczbach, to na pewno wysuniemy w Twoją stronę pomocną rękę niezależnie, od tego czy gra na nim 10 osób czy 100. Nadal jednak apelujemy o zgłoszenia zdecydowane, adekwatne do podanych tu wymogów. Poszukujemy przynajmniej raczkującej społeczności z małą ilością graczy, niestety - na serwery dwuslotowe działu przeznaczać nie ma sensu, nie oszukujmy się. Przekonałeś mnie! Gdzie składać podanie o współpracę? (Discordem) Nie stosujemy sztywnych wzorów, ani nie przykładamy Ci pistoletu do skroni. Na spokojnie usiądź, i popijając ulubiony napój, opisz swój projekt jak tylko można - przekonaj nas, że właśnie Twój projekt będzie odpowiedni! Pamiętaj jednak, by uwzględnić takie informacje jak: średni ruch; kompleksowy opis projektu; pełny skład administracji (wszystkie osoby które miałyby otrzymać uprawnienia do działu) w formie listy; opcjonalne uwagi, pytania. Zgłoszenia kierujcie do mnie przez Discorda (Vylence#0001), lub używając prywatnej wiadomości na forum. Jeśli nie odpowiedzieliśmy na jakieś z Waszych pytań, śmiało zadajcie je pod tym tematem. Natomiast, jeśli przekonaliśmy Cię i już nie możesz się doczekać by napisać swoje zgłoszenie, skontaktuj się z nami przez Discorda! Natomiast, jeśli wciąż nie znajdujesz się na naszym Discordzie, masz tu link: https://discordapp.com/invite/pWub5V Czekamy na kontakt, administracja CraftSite.pl
  8. 4 punkty
    wow, straszne. Zamknięty kod, katastrofa!
  9. 3 punkty
    Po półrocznej przerwie, którą poświęciliśmy na robienie IV edycji (z wieloma turbulencjami) chciałbym zaprezentować Państwu IV edycję serwera Zaplecze.org . Tym razem postanowiliśmy uczynić rozgrywkę możliwie przystępną, a jednocześnie ciekawą. Postawiliśmy na plugin Towny, któremu towarzyszy prosta i przejrzysta ekonomia, której konstrukcja wymusza na graczach współpracę w celu budowy miasta, gdyż samotne prowadzenie miasta na Zapleczu jest trudne i będzie wiązać się z niewątpliwie dużą liczbą poświęconego czasu. Byłbym w stanie opisać w tym poście znacznie więcej rzeczy, które charakteryzują nasz serwer, zdaję sobie jednak sprawę, że prawdopodobnie nikt by tego nie przeczytał. Wobec tego pozwolę sobie tylko jeszcze napisać, że Zaplecze.org jest prowadzone przez hobbystów i nie posiada mikropłatności, ponadto nikt w naszej ekipie nie uważa się za profesjonalistę i szczerze to przyznajemy. Zaplecze.org jest prowadzone jako nasze wspólne hobby, nie zaś jako biznes. Teraz już mogę zamilknąć i przedstawić resztę materiału reklamowego: Linki, ważne informacje i im podobne: Dodatkowa informacja: Życzymy miłej gry i mamy nadzieję, że nie zawiedziemy Państwa oczekiwań (a jeśli zawiedziemy, prosimy nam napisać, to pomoże nie zawieść oczekiwań innych graczy) Administrator serwera Zaplecze.org z ekipą
  10. 3 punkty
    Użytkownik @sт   dodał nowy wniosek: Dodanie kategorii "Posty" Propozycja dodania do strony głównej forum, kategorii "Posty" pokazującej najnowsze posty oraz użytkownika, który go napisał. Zmienienie przy tym także sposobu działania kategorii "Tematy", które pokazywałyby najnowsze napisane tematy, a nie jak teraz - ostatnio napisany post/temat oraz autora tematu. OTWÓRZ WNIOSEK Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  11. 3 punkty
    Użytkownik @Grzesiek11 dodał nowy wniosek: Tła pasków Moim zdaniem te paski ze śniegiem powinny być zamienione na paski dirtu/trawy ze śniegiem. Takie tło powinien mieć też ten nijaki pasek na górze (ten z zakładkami). OTWÓRZ WNIOSEK Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  12. 3 punkty
    Użytkownik @Spitfire dodał nowy wniosek: Craftsite Wiki Proponuję utworzyć wiki Craftsite, najlepiej na silniku MediaWiki, w celu zastąpienia starej, zasadniczo martwej Craftsite Wikia. Byłby to dobry sposób na zebranie informacji o forum i jego historii oraz o użytkownikach. OTWÓRZ WNIOSEK Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  13. 3 punkty
    Jak już istnieje jedno wiki to niech sobie istnieje, według mnie nie ma potrzeby zakładania nowego. Tak jak @PanCake dobrze to ujął, forum istnieje jeszcze miesiąc i nie rozumiem co tam miałoby być zamieszczane. Niech forum skupi się na uzupełnianiu merytorycznej treści dotyczącej samej gry, która pozwoli się lepiej pozycjonować w Google, aniżeli zajmuje się takimi niepotrzebnymi projektami
  14. 3 punkty
    Forum dobrze sprawuje się na stronie głównej. Newsy docelowe nie będą tylko ukryte w dziale lecz wyświetlane w widgecie na samej górze strony, a dodatkowo np. w działach o minecrafcie będą identyczne widgety z wpisami otagowanymi #minecraft, itd.
  15. 3 punkty
    Użytkownik @JanekJaran dodał nowy wniosek: Ikony w górnym pasku nawigacji Proponuję dodać ikonki zakładkom znajdującym się na górze forum, np. wnioskom. OTWÓRZ WNIOSEK Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.
  16. 3 punkty
    Według mnie (głos medium/old fagów craftsite kappa), wiki powinna zostać w takim stanie, w jakim jest obecnie - istnieje już spory kawałek czasu, ma swoje wady i zalety, ale na zawsze wpisała się w historię portalu. Nie widzę żadnych miażdzących argumentów, które powodują konieczność migracji wiki na maszynę forum, zwłaszcza, że to zawsze był niezależny twór a forum istnieje ~miesiąc i nie ma tu za bardzo co dodawać z "historii nowożytnej" xD. Może zamiast narzekać na tą martwą wiki, użytkownicy związani z craftsite po prostu zaczną ją uzupełniać/rozwijać?
  17. 3 punkty
    Zgłaszam się na stanowisko administratora wiki, mam rok doświadczenia w byciu administratorem wiki fCrafta. Potwierdza to poniższy certyfikat self-signed.
  18. 3 punkty
    Witam, chciał bym wam dzisiaj przedstawić poradnik dotyczący podstaw moda Mekanism No to zaczynamy. Receptura/wygląd podstawowych surowców i części maszyn: Generacja: Użycie: Przechowywanie i przenoszenie energii: Jeżeli przeczytałeś poradnik to bardzo serdecznie ci za to dziękuję i zachęcam do zobaczenie innych poradników np. na youtubie i dowiedzenie się o wiele więcej o tym modzie
  19. 3 punkty
    Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane
  20. 3 punkty
  21. 3 punkty
    Rzeczywiście, Microsofta najwięcej obchodzą Twoje dane, hurr durr - wykradanie danych. Muszę Cię rozczarować - jesteś kroplą w oceanie tych danych i nie wiem na jakim etapie Twoje bezpieczeństwo, czy prywatność mógłby być zagrożone. Brak natywnie pisanych programów na Linuxa to nie broszka Microsoftu, a programistów, którzy nie widzą żadnych korzyści z wydawania swojego softu na Linuxa, no sorry tu muszę odkryć przed Tobą wielką tajemnicę tego świata - pieniądze się muszą zgadzać. No i słusznie, ja również za wykonaną pracę chciałbym otrzymywać należyte wynagrodzenie, więc wolałbym wydać swoje oprogramowanie na system z którego nie korzysta 2% społeczeństwa. WineHQ ani żadne inne pochodne atrapy próbujące uruchomić programy Windowsowe nigdy nie zapewnią takiej samej wydajności, jak programy pisane natywnie pod dany system. Tak sądziłem, że korzystasz z Linuxa i nie był to zarzut że korzystasz z Windowsa. Zamykanie kodu nie jest złe, nie każdy musi pisać programy open-source - system jest płatny to po co mają się dzielić swoim kodem? Bedrock to nowość na rynku, jeszcze raczkująca i która się powoli będzie rozwijać. Klient gry od dawna jest dostępny również na Linuxa, już wkrótce także i ten oficjalny przez twórców (na razie udostępniony został wyłącznie serwer). Tezy o szpiegostwie to już stara nagonka prowadzona przez portale linuxowe i nudny temat wśród studentów/nerdów informatyki. Takie są realia, przepraszam jak trochę za mocno
  22. 3 punkty
    Czasami społeczność na niektórych serwerach.
  23. 3 punkty
  24. 3 punkty
    Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane
  25. 3 punkty
×