Skocz do zawartości

Damian

Użytkownik
  • Zawartość

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Zawartość dodana przez Damian

  1. To moja pierwsza wypowiedź, ba - nawet logowanie tutaj od lutego, bo dotarły mnie słuchy, że ktoś stworzył parafrazę stworzonego przeze mnie projektu, który tutaj miałem okazję tworzyć. Ten tekst i grafika to kwintesencja tego, z kim na tym forum miałem okazję współpracować. Mnie zastanawia sens, "czytynia" takich wypocin. Kolega zobaczył okładkę w internecie i streścił nam jej wygląd - ciekawe podejście do dziennikarstwa. Już nie wspomnę o nieudolnym skopiowaniu działów "Modny Minecraft" oraz "Ciekawy Minecraft". Na przyszłość, jeśli chcesz pisać takie pseudo-artykuły to wymyśl sobie nowy format, a nie bazuj na wartościowej treści, którą napisałem w celu rozwoju tego forum, miejsca, które stało się istną farsą, prowadzoną przez grupę nieumiejętnych osób.
  2. @Evoken Studia mnie w tym tygodniu zatrzymały, w następnym może być podobnie bo się sesja zaczyna
  3. Nowy Tygodnik CraftSite już dostępny 🙂

  4. Nie istnieje w oficjalnej nomenklaturze takie słowo jak "no-premium"! Jest to zwykły wymysł graczy, którzy posiadają nieoryginalną wersję gry Minecraft. Jeśli ktoś chciałby za granicą zapytać się na forum o "jakiś fajny serwer easy-hardcore, no-premium" to zostałby (dosadnie mówiąc) - wyśmiany oraz odesłany do najbliższej półki sklepowej, gdzie można zakupić oryginalną wersję gry. Nie możemy stosować nazewnictwa no-premium w stosunku do produkcji w której oficjalnie takiej wersji nie ma. Nazywajmy rzeczy po imieniu, nie posiadasz premium i grasz na nieoryginalnym kliencie gry - posiadasz piracką jej kopie. Skąd się to wywodzi? Zwrot był używany w czasach, gdy istniała jeszcze wersja alfa Minecrafta i kiedy istniały bezpłatne konta, na których można było grać tylko w wersję klasyczną lub poprzez płatne konta "premium", na których można było posiadać zawsze aktualną wersję. Jednak w Polsce, gdy jeszcze 10 lat temu było bardzo popularne piractwo, tak się gdzieś zapętliły "scrackowane" wersje gry z klasycznym Minecraftem, że gracze zatarli pewne granice legalności korzystania z "no-premium". Sytuacja ta, spowodowała, że daliśmy jawne przyzwolenie na powstawanie całej masy serwerów no-premium, które tylko pogłębiały cały proces wytarcia się tej granicy i tworzenia w Polsce z tego procederu jako zwyczajnego zjawiska i podziału na dwa typy. Takie sytuacje powinny być piętnowane, bo czy ktoś z Was się chwali, że regularnie pobiera gry z internetu, zamiast sięgać po nie ze sklepowych półek i płaci za nie w kasie? Jeśli ktoś gra 10 lat w Minecrafta, ściąga 50 różnych launcherów o nieznanym kodzie i nadal nie kupił gry, to coś tutaj nie gra - czemu przyzwala się na takie zachowanie? Stworzenie serwera premium jest o wiele łatwiejsze, eliminuje masę problemów - bo to dla "online-mode=true" są tworzone natywnie pluginy, a nie odwrotnie. Potraktujcie ten temat jako swego rodzaju felieton, który może skłoni Was do dalszej dyskusji. Przestańmy dawać temu przyzwolenie. Dodanie półprzezroczystego tła pod belką menu. Enhanced Farming Mod to reaktywacja starej modyfikacji autorstwa iBlackShadow o nazwie "Better Farming". Mod posiada bardzo podobne funkcje w porównaniu do oryginału, ale ma być również uzupełniany o nowe dodatki. Jest to bardzo dobry element do rozwinięcia naszej farmy w grze Minecraft. Usprawnienia dotknęły wiele aspektów rozgrywki m.in: drzewa posiadają sześć stadiów wzrostu, a gdy całkowicie wyrosną, mogą z nich spadać owoce. Autor modyfikacji dodał wiele nowych nasion: ogórki, cebule, czosnek, mięte, ananasy, oraz wiele, wiele więcej. Nie zapomniano również o strachu na wróble! Bo czemu moje plony mają być zjadane przez stado zombie? Podołasz farmerskiemu wyzwaniu? Enhanced Farming Mod jest dostępny na wersje 1.12.2 i można go pobrać tutaj! Jak co tydzień, tak i w tym Mojang postanowił wydać nową wersję testową gry Minecraft. Snapshot o wersji 19w03a dodał kompostownik, zmienił różne dźwięki występujące w grze oraz zmodyfikował model i teksturę ogniska. Więcej szczegółów znajdziesz w artykule przygotowanym przez @Somka, znajdującym się w dziale redakcyjnym. Źródła:
  5. Może coś z tego? https://www.spigotmc.org/resources/minigameslib.1899/
  6. Bardzo mi się podoba to co ostatnio zostało dodane do gry. Cieszy mnie fakt, dodania nowych obiektów do uprawiania roli oraz tych świetnych palenisk. Z tego co widziałem na zagranicznych stronach to ludzie mają sporo pomysłów na ich wykorzystanie
  7. Cześć wszystkim! Dzisiaj minął dokładnie miesiąc od oficjalnego ogłoszenia Hytale. W związku z tym warto odnieść się do kilku najczęstszych pytań, które nam zadajecie. Zanim do tego dojdziemy, chcielibyśmy abyście jeszcze bardziej posmakowali ścieżki dźwiękowej Hytale - stworzonej przez naszego kompozytora, Oscara Garvina. Mamy nadzieję, że spodobają wam się te dwa utwory! Stanowią one tylko niewielką próbkę pełnego soundtracku Hytale. Po pierwsze, niedomówieniem jest stwierdzenie, że reakcja społeczności nas przerosła. Naszym wewnętrznym celem było osiągnięcie około 250 000 wyświetleń w pierwszym tygodniu po ogłoszeniu gry, przy czym 1 000 000 to był nasz najlepiej zakładany scenariusz. Po miesiącu zdołaliśmy zebrać 32 milionów wyświetleń pierwszego zwiastuna! Ta większa niż oczekiwana ilość uwagi ze strony odbiorców (graczy) spowodowała kilka problemów, które obecnie rozwiązujemy. Na przykład, zamiast otrzymywać kilkadziesiąt aplikacji do naszego zespołu - w pierwszym miesiącu, otrzymaliśmy ich ponad 900. W odpowiedzi na tak przytłaczającą ilość zgłoszeń do naszej ekipy musieliśmy wdrożyć nowe oprogramowanie, które pomoże nam obsłużyć taką liczbę aplikacji. Oczywiście, jest to niewiarygodnie szczęśliwa sytuacja. Wielu z nas pracowało nad różnymi projektami, lecz żaden z nich nie zgromadził aż tyle uwagi co Hytale w ciągu zaledwie miesiąca. Widzimy ten entuzjazm społeczności, który manifestuje się na różne sposoby - poprzez fanart, filmy analityczne i grupy społeczności - to jest niezwykle poruszające. Jako grupa programistów skupionych na społeczności, czerpanie energii ze wsparcia ludzi wspiera nasz rozwój i jest dobrym wyznacznikiem słuszności podejmowanych decyzji. Bez względu na to, jak wiele uwagi przyciągnie zwiastun, nic nie jest ważniejsze od rozwoju samej gry. Naszym celem jest osiągnięcie zdrowej równowagi między aktualizowaniem gry, a jej rozwojem! Biorąc to pod uwagę, przejdźmy do niektórych z najczęściej zadawanych pytań. Kiedy beta?!? To zdecydowanie pytanie numer jeden! Mówiąc krótko, nie mamy dokładnego harmonogramu, który można jeszcze opublikować - ale możemy śmiało powiedzieć, że beta nie będzie miała swojej premiery w ciągu najbliższych kilku miesięcy. W miarę rozwoju projektu bez wątpienia uzyskamy jaśniejszy obraz osi czasu. Niektórzy członkowie społeczności spekulowali, że beta rozpocznie się wkrótce po ogłoszeniu - nawet w styczniu. Jednak możesz również wiedzieć, że kiedy ogłosiliśmy grę, ogłosiliśmy również, że Hytale otrzymał znaczną inwestycję. Głównym powodem, dla którego szukaliśmy tej inwestycji, było umożliwienie nam rozwoju Hytale bez uszczerbku dla naszych standardów jako programistów lub waszych standardów jako graczy. Chcemy uniknąć odczuwania presji, tylko po to żeby wydać grę za wcześnie. Nie mniej jednak, finansowanie od naszych sponsorów oznacza, że możemy rozwijać Hytale w taki sposób, w jaki chcemy. Z perspektywy czasu na pewno będziemy mogli powiedzieć więcej o naszym harmonogramie prac. Możesz być pewien, że kiedy zbliżymy się do wersji beta, damy Ci znać. Ciężko pracujemy! Jakie języki programowania i skryptowe używa Hytale? Staramy się, aby ten blog nie miał charakteru technicznego. Możemy jednak powiedzieć, że wkrótce omówione zostaną niektóre koncepcje dotyczące tworzenia modów i zawartości w bardziej technicznym blogu. Dlaczego nie ma oficjalnych Discordów/subredditów/for dyskusyjnych? Mamy dwa powody, których połączenie sprawiło, że nie mamy jeszcze takich oficjalnych miejsc zrzeszających społeczność. Po pierwsze, naprawdę chcemy skupić się na rozwoju gry i to jest nasz priorytet numer jeden. Utrzymywanie oficjalnego Discorda, subreddita i for dyskusyjnych generuje więcej pracy, niż można się domyślić, i może odwrócić naszą uwagę od rozwoju. Gdybyśmy byli w posiadaniu takich miejsc, chcielibyśmy się upewnić, że spędzamy odpowiedni czas na ich opiece. W tej chwili lepiej wykorzystać ten czas na grę. Po drugie, ponieważ beta będzie trwała jakiś czas, nie chcemy, aby nasi najwięksi fani wypalali się. Jest to efekt, który zaobserwowaliśmy wcześniej w innych grach: niebezpieczny scenariusz jest taki, że ludzie najbardziej podekscytowani Hytale kończą się męczeniem podczas czekania. Jest to coś, o czym chcemy pamiętać. Oczywiście nadal słuchamy opinii. Czytamy wszystko, co jest wysyłane na nasze konta w mediach społecznościowych, subredditach fanów i nieoficjalnych Discordach. Nawet jeśli oficjalnie nie udzieliliśmy odpowiedzi na niektóre z tematów, opinie są dla nas cenne. Ostatnia uwaga jest taka, że chociaż ogólnie jesteśmy zadowoleni z zasobów, które udostępnia społeczność, należy pamiętać, że jeśli coś nie pochodzi bezpośrednio od nas, nie jest to oficjalne. Uważaj na niepoprawne informacje i clickbaity! Czy wkrótce pojawią się nowe oferty pracy w zespole? Tak! Kończymy integrację nowego, fantazyjnego oprogramowania, które pozwoli nam obsłużyć dużą liczbę aplikacji, którą otrzymujemy. Powinniśmy to zrobić w przyszłym tygodniu i będziemy informować o kolejnych propozycjach ról jakie możesz pełnić w naszym zespole. Jeśli jesteś osobą, która złożyła już wniosek - możesz otrzymać od nas wiadomość e-mail z prośbą o ponowne złożenie wniosku przy użyciu nowego systemu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.\ Czy istnieje tryb swobodnego budowania lub kreatywnego budowania? Tak! W zwiastunie było o tym małe przebłyski, ale istnieje też pełny zestaw opcjonalnych narzędzi do budowania, które są dostępne w tym trybie. Narzędzia te zostały opracowane w bezpośrednim związku z naszym zespołem, z których każdy ma głębokie doświadczenie w budowaniu klockowych map. Z pewnością jest wystarczająco dużo narzędzi do budowania, aby zrobić na ten temat post na blogu w przyszłości. E-mail z potwierdzeniem rejestracji w wersji beta Nasz pierwotny plan polegał na wyskakującym potwierdzeniu na stronie internetowej, aby potwierdzić rejestrację w wersji beta. Jednak nie otrzymanie wiadomości e-mail dodatkowo doprowadziło do nieoczekiwanego zamieszania. Skala liczby rejestracji w wersji beta również stanowiła dla nas nowy problem do rozwiązania. W następnym tygodniu przechodzimy na nowy system, aby kolejne rejestracje zawierały wiarygodne potwierdzenie e-mailem wysyłane wraz z rejestracją do wersji beta. Dla tych, którzy zakończyli już proces rejestracji, nie są potrzebne dalsze działania. Oprócz pierwszego biuletynu otrzymasz również potwierdzenie, że została zarejestrowana Twoja rejestracja. Czy Linux będzie obsługiwany? W tej chwili nie planujemy oficjalnie obsługiwać klienta gry w systemie Linux. Możemy jednak potwierdzić, że serwer Hytale'a będzie działał na większości dystrybucji Linuksa (więcej szczegółów, później). W jakich językach będzie wydany Hytale? Hytale będzie zawierać wiele języków - nie mamy aktualnie informacji, jakie to będą języki i kiedy się pojawią. W przeszłości korzystaliśmy z crowdsourcowanych tłumaczeń społecznościowych, które przynosiły dobre efekty. To jest rozwiązanie, które rozważamy ponownie. Wielu ludzi nieoficjalnie tłumaczy nasze posty na inne języki i chcemy po prostu zająć, tę krótką chwilę aby podziękować wszystkim tym, którzy to robią. To było naprawdę pomocne. Czy gra będzie wspierana po wersji beta, gdy zostanie w pełni wydana? Tak. Przez wiele lat planujemy wspierać grę dzięki nowym funkcjom, aktualizacjom zawartościom i innym elementom rozgrywki. Nieskończone generowanie się mapy Zauważyliśmy, że od zeszłego tygodnia, gdy pojawił się post o generatorze świata w Hytale - gracze wysnuli kilka błędnych wniosków dotyczących sposobu działania mapy, uważamy, że dzieje się tak dlatego, że koncepcja "stref" przedstawiała świat w postaci plasterków. Chcemy wyjaśnić, że strefy nie są rozmieszczone jak koncentryczne okręgi. Można było pomyśleć o świecie w formie tradycyjnej mapy świata. Mapa jednak generuje się w nieskończoność, proceduralnie tak jak wszystkie jej normalne funkcje, z wyjątkiem kilku schematów zawierające treść fabuły. Czy odtwarzacz wideo obsługuje YouTube i/lub Twitch? Odtwarzacz wideo jest przeznaczony głównie do serwisów YouTube i Twitch. W celach prezentacji gry nie byliśmy jednak świadomi wymagań, które musieliśmy spełnić, aby pokazać odtwarzacz YouTube w zwiastunie - dlatego zdecydowaliśmy się użyć naszego własnego, niestandardowego odtwarzacza wideo. Jest to kolejna funkcja, która bez wątpienia dostanie kiedyś swój blog. Do zobaczenia w następnym blogu - a tymczasem ciesz się muzyką! Tekst jest tłumaczeniem oficjalnego wpisu na blogu Hytale. https://hytale.com/news/2019/1/music-track-preview-looking-back-at-the-announcement-and-an-faq-update?fbclid=IwAR2miFayc_YHl1ppTT1vhNsb939fsZi_HRQJRvA5CqivbCVQ7_MZtFDY4eo
  8. @xYundy Właścicielem jest dorosła osoba, która z własnych środków opłaciła serwer na pare miesięcy do przodu. Aktualnie prowadzenie serwerów to nie jest żaden majątek i czasami ogranicza się do kilku złotych na miesiąc. Nie obawiaj się, warto dołączyć
  9. IP: skylife.ovh Tylko: Premium *Prezentacja opublikowana za zgodą i prośbą Właściciela Witam, na wstępie kilka słów o serwerze! Skylife jest serwerem skyblock, czyli lądujesz na małej wysepce 3x3 z podstawowymi przedmiotami w skrzynce (tak da się na niej zbudować generator cobla). Twoim zadaniem jest przetrwanie i rozbudowa wyspy według własnej koncepcji, możesz, zbudować piękne latające imperium lub wyspę przynoszącą ogromne zyski, ogranicza cię tylko własna wyobraźnia i kreatywność!! Na Skylife nie ma edycji i nie będzie więc spokojnie buduj swoją wyspę bez obaw że zostanie pewnego dnia usunięta wraz z całym twoim dobytkiem, to nie u nas! Na swojej wyspie możesz przebywać ile tylko chcesz i jak chcesz, "afk kick" - to nie u nas! Kop buduj zarabiaj i pnij się w rankingach, pamiętaj wszyscy mają takie same szanse, nie ma zbędnej administracji a właściciel serwera jest osobą dorosłą i kompetentną! Na Skylife nie ma płatnych opcji za realne środki finansowe a na swoją wyspę musisz zapracować samemu lub ze znajomymi w party! Ekonomia i rozgrywka są na stałym poziomie i równe dla wszystkich graczy zarówno tych co zaczęli grę wcześniej jak i tych którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze skyblockiem. Nie ma u nas faworyzacji czy dokonywaniu zmian pod konkretnego gracza który np zarobił dużo, skoro on mógł inni też mogą ! Początki będą ciężkie ale potem już tylko z górki więc nie zniechęcaj się drogi graczu tylko do roboty! Wyspa - do dyspozycji mamy wyspę o wymiarach 200x200 - wszystko co niezbędne do rozpoczęcia gry jest w skrzyni - odległości między wyspami to 40 bloków - wszystkie komendy związane z wyspami są pod /is - wyspę tworzymy komendą /is create - wyspę możemy stworzyć tylko raz ! - możesz mieć swoją wyspę i być dodany do kogoś na wyspie w party Ekonomia - zbalansowana ekonomia - ziemia ma swoją wartość, nie zbudujesz szybko mega farm i całej wyspy z dirta - Amber Gold twoje złoto jest jak w banku w złocie można trzymać swoje $ - ranga VIP nie posiada lepszego skupu tylko sklep z innymi przedmiotami Ranga VIP [Tylko za pieniądze zdobyte na serwerze!] - rangę VIP na serwerze możemy zakupić tylko komendą /kupvip - koszt rangi wynosi 250 tyś. $ - rangę kupujemy na okres 30 dni - ranga vip daje dostęp do wielu komend związanych z wyspą - dostęp do strefy vipzone - możliwość sprzedawania całego ekwipunku niektórych przedmiotów /skup - cała reszta udogodnień jaką daje vip jest opisana w grze - vip bez fly Drop z kamienia - drop jest dostępny dla rang VIP i wyżej - drop jest na bardzo niskim stałym poziomie nie psując rozgrywki - *spawner może dropnąć każdy ale im wyższa ranga tym większa szansa - spawner może wypaść również z cobla ! - spawner jest swego rodzaju smaczkiem, może dropnąć a nie musi - szanse % na drop pod /warp drop - komendą /kamien możemy sobie włączyć/wyłączyć drop cobla/kamienia ze stone - stoniarki z bedrock (przemyśl zanim postawisz) Spawner jest wyjątkowo rzadkim przedmiotem i nie da się go kupić za serwerową walutę. Jedyną możliwością zdobycia jest wykopanie z kamienia/cobla Kiedy wypadnie mi spawner? wszystko zależy od szczęścia Grając systematycznie na pewno zdobędziesz spawner! Pamiętaj - możesz kopać afk! Wprowadzając drop z kamienia starałem się tak zbalansować aby zaspokoić oczekiwania tych co wolą drop jak i tych co nie tolerują go na SB, dlatego jest dostępny tylko dla rangi VIP i wyżej aby gracz rozpoczynając grę zakosztował jak wygląda rozgrywka bez dropu. Punktacja Bloków - zbalansowana punktacja bloków - brak możliwości "sztucznego" nabijania pkt. poprzez drzewa, cobel, farmy i inne bloki 'ruchome' - blok złota jest najlepiej punktowanym bloczkiem - wszystkie bloczki nie objęte w punktacji maja wartość 1 Ranga Elita i inne - zostanie wprowadzona w przyszłości - będzie oczywiście dostępna za osiągnięcia serwerowe ! Zapraszam do gry na hobbystycznym serwerze skyblock osoby cierpliwe i chcące rozbudowywać swoja wyspę, przechodząc stopniowo od poziomu 'hard' gdy zaczynamy na skrawku 3x3 i żmudne kopanie cobla aż po w pełni piękną rozbudowaną wyspę i udogodnienia jakie przychodzą w zamian za poświęcony czas. Na Skylife nie ma i nie będzie nigdy żadnych płatnych dodatków kupowanych za realne środki finansowe! Życzę przyjemnej gry i dobrej zabawy, powodzenia!
  10. Zgadzam się, bo zamiast CraftSite, robi się tutaj już powoli WniosekSite
  11. @Hevbis To pełny changelog snapshota
  12. Nowy Tygodnik CraftSite jest już dostępny!

  13. W tym tygodniu ekipa Mojang wydała pierwszy w tym roku snapshot do Minecrafta Java Edition. Jakie zmiany wprowadzono w tej wersji? Dodano ogniska Dodano funkcje stolikowi kartograficznemu Dodano funkcje mównicom Usprawnienia wydajności Naprawiono kilka błędów Dodano polecenie teammsg, które wysyła wiadomość do wszystkich graczy w twoim zespole Przyjdźcie, chodźcie i opiekajcie swoje bułeczki przy ognisku! Jest to dekoracyjne palenisko, które nie rozprzestrzenia ognia i gotuje do czterech potraw, jednak powoli. Blok ten, działa jak sygnał ostrzegawczy dzięki dymowi, który się ulatnia i widać go z bardzo (BARDZO!) daleka. Efekt ten potęgują bloki siana postawione tuż nad ogniskiem. Jest to również przytulne źródło światła, które można rozpalać nieograniczoną ilość razy. Nowe funkcje stolika kartograficznego Ładny interfejs użytkownika, który bardziej odzwierciedla to, co receptury faktycznie wytwarzają Zapewnia łatwiejszy i prostszy sposób klonowania, rozszerzania i blokowania map Funkcja blokowania map umożliwia zablokowanie mapy w stoliku kartograficznym za pomocą szklanej tafli, dzięki czemu nie można jej już modyfikować Mównica Kliknij prawym przyciskiem myszy na pustą mównicę, aby umieścić książkę Kliknij na mównicę prawym przyciskiem myszy, aby otworzyć książkę Bieżąca strona jest umieszczona na pulpicie na stałe i jest udostępniana wszystkim czytelnikom Emituje pulsy redstone'a po zmianie strony Użyj komparatora, aby zobaczyć postęp czytania książki Komendy drużynowe Ogólna składnia: teammsg <wiadomość> wysyła <wiadomość> do wszystkich graczy w zespole gracza, który uruchamił polecenie. Komenda jest dostępna dla wszystkich graczy znajdujących się w zespole. Naprawione błędy Jeden z wniosków, który pojawił się na CraftSite 16. grudnia rozpalił gorącą dyskusję dotyczącą funkcjonowania forum. Pomimo pozytywnego przyjęcia wniosku przez większość użytkowników forum, wniosek został zablokowany w wyniku burzliwej wymiany opinii na jego temat. Przypomnijmy treść tej petycji: Pomysł był martwy przez pół miesiąca, jednak miał sporo zwolenników, dlatego Administracja wsłuchując się w głosy użytkowników postanowiła zrealizować opisywany wniosek. Od razu od ogłoszenia rozpoczęcia prac nad nową wikipedią CraftSite, pojawiły się komentarze o słuszności realizacji takiego dodatku do strony oraz zarzuty co do pewnych funkcjonalności na forum. Dość niewygodna dyskusja pozwoliła jednak zobrazować administracji, czego nam, jako użytkownikom brakuje na CraftSite. Pamiętajcie, że macie wpływ na to co się dzieje na forum i to głównie Wasze głosy są brane pod uwagę przy zmianach, które są w naszej społeczności wprowadzane. Marzyłeś kiedyś o własnym zoo w Minecraft? Z pomocą przychodzi modyfikacja "Zoo and Wild Animals Mod: Rebuilt"! Ta modyfikacja próbuje uczynić świat pełnym dzikich i zagrożonych zwierząt. Wprowadza zwierzęta, które można odnaleźć w wielu ogrodach zoologicznych, lecz które zwykle nie występują w innych modach. Ułatwia przechwytywanie, przenoszenie i budowę wybiegów dla różnych zwierząt, takich jak nosorożce, żyrafy lub morsy. Jeśli chcesz, aby więcej zwierząt wypełniło twoje zoo i świat gry Minecraft, to jest to idealna modyfikacja dla Ciebie! Twórcy pracują nad specjalnymi obiektami, które pozwolą się wczuć w klimat prowadzenia własnego ogrodu zoologicznego. Inkubatory, żelazne drzwi, ogrodzenia - to wszystko już nadchodzi do sześciennego świata z tym modem. Pamiętacie jeszcze sławne Zoo Tycoon? Czemu by nie przenieść tej kultowej gry do naszego kanciastego świata? Reorganizacja menu. Zmiana maila z roboczego [email protected] na [email protected] Realizacja wniosków: Tagi z discorda. CraftChat. Ikony w górnym pasku nawigacji. Sygnatury. Istnieje 0,0000000000288% szansy (jedna na 3,472,222,222,222) na małe zombie z pełną diamentową zbroją, diamentowym mieczem i na brązowej pandzie. (szanse na wygranie loterii to 0.00000715117%) Mównica, która zostanie dodana w wersji 1.14 jest starym projektem Dinnerbone. Miała być podstawą do pisania książek, aby można je było łatwo odczytać. Była na dobrej drodze, do wdrożenia, jednak Dinnerbone napotkał pewne problemy i zarchiwizował pomysł, ale wspomniał, że może podjąć ponowne prace nad mównicą w najbliższej przyszłości (było to w roku 2012). Sztabka żelaza jest najbardziej wszechstronnym elementem w grze, używanym w 29 przepisach rzemieślniczych. Drugim najbardziej wszechstronnym przedmiotem są deski z 26 recepturami. W tym tygodniu pojawił się nowy wpis na oficjalnym blogu Hytale, w którym opisywany jest rozbudowany generator świata. Twórcy przedstawili główne biomy występujące w świecie gry, innowacyjne systemy proceduralnego tworzenia się treści oraz opisali jaki wpływ na świat będą mieć gracze. Całe tłumaczenie tego wpisu znajdziesz w naszym dziale dotyczącym gry. https://craftsite.pl/temat/216-generator-świata-hytale-pierwsze-informacje/ Użytkownik @MrKisiel przedstawił jedną z najtrudniejszych map, którą można pobrać do Minecrafta. Jest to mapa inspirowana grą The Binding of Isaac, a celem gracza jest przeżycie Lochach Ooaran kontrolowanych przez legendarnego demona oraz dotarcie na ich dno. Jak opisuje autor tematu, mapa wyróżnia się bardzo wysokim poziomem trudności. Zgadzacie się z tą opinią? Zajrzyjcie do tematu stworzonego przez @MrKisiel i zobaczcie zdjęcia, zwiastuny oraz link do pobrania tego dodatku. Podołacie wyzwaniu? Kliknij! W tym roku minie już 9 lat od znanego filmu, który pojawił się na kanale "MinecraftPL" - "Minecraft - Poradnik #001 - Pierwsza noc". Jest to jeden z najpopularniejszych i jeden z pierwszych filmów o grze Minecraft na polskim Youtube! Pewnie, nie jedna osoba z Was zaczęła swoją przygodę z grą od obejrzenia popularnych wtedy let's play'ów. Co ciekawe, dopiero w ubiegłym roku, Minecraft został "zrzucony" z podium najpopularniejszych gier publikowanych w serwisie Youtube na rzecz produkcji battle royale "Fortnite" od studia Epic Games. Czy ta tendencja się zmieni?
  14. Damian

    Snapshot 19w02a

    Mojang nie chce doprowadzić do sytuacji w których będzie trzeba używać kilku crafting table do wytwarzania pewnego typu przedmiotów. Mają one swoje odpowiednie usprawnienia, piece przetapiają szybciej pewne rodzaje itemów.
  15. Damian

    Zmiany w motywie strony.

    @Ixidi Jak już nie robienie/kupienie/modyfikacja całkowicie ciemnego motywu to chociaż przyciemnienie aktualnych elementów. Google i Facebook będzie celował w tym roku w ciemniejsze interfejsy i raczej w ten trend pójdzie wiele innych serwisów. Dodanie zakładek: artykuły oraz czat, obok wniosków Zmienienie standardowych ikonek działów na te, związane z Minecraftem (np. jedna kategoria ma dirt, druga kamień, itd.) Usunięcie zimowego wyglądu (to jest niepotrzebne, a na prawdę kuje w oczy, głównie wieczorem) Na głównej stronie: połączenie statystyk użytkowników oraz statystyk forum w jedno Najaktywniejsi dzisiaj na prawą belkę Usunięcie "ostatnie tematy", na belce są już "ostatnie posty", niepotrzebnie tam tego tyle Zmniejszenie widgetu Discorda, ew. zamiana go na inny - nie pasuje do wyglądu strony. Postawiłbym na mały kwadratowy z liczbą osób online. Dodanie na samej górze galerii trzech ostatnich artykułów w redakcji.
  16. Damian

    Zmiany w motywie strony.

    Coś o wniosku zrobiła się cisza. Jestem za tym, aby wprowadzić pewne zmiany w wyglądzie strony, aby odróżnić ją od Skripta oraz innych for dyskusyjnych opartych na tym silniku. Trochę tu sterylnie, można by było wprowadzić różne Minecraftowe akcenty, zmienić lekko kolorystykę.
  17. Serwer pozbył się problemów "wieku młodzieńczego", po dłuższym zapoznaniu się ze specyfikacją, komendami i zasobami serwera mogę stwierdzić, że to jeden z lepszych survivali na jakim było mi dane zagrać w ostatnim czasie. Administrator zapewnia stałe aktualizacje, wsłuchuje się w opinie graczy i dąży do modyfikacji serwera. Zmiana maszyny i nowe oprogramowanie anty-cheatowe to bardzo duży plus i usprawnienie. Polecam
  18. Kolejny snapshot już jutro
  19. @fullfun Rozumiem, że to Litematica to odpowiednik moda o nazwie "Schematica"? Też czasami go używam, bardzo pomocny, tym bardziej jak ktoś nie za bardzo potrafi budować w Minecrafcie.
  20. To już nie jest kwestia konfiguracji pluginów, bo co raz częściej nie wybijają się już nawet serwery dobrze skonfigurowane. Rynek jest już tak nasycony serwerami, że dokładanie do tego "upchniętego" rynku jest bardzo ryzykowne i nieopłacalne. Nie odstrasza to jednak graczy, którzy chcieliby posiadać swoje wirtualne podwórko i społeczność, którą mogą rozwijać tak jak sobie postanowią - to główna zaleta serwerów.
  21. Zawsze jakaś dodatkowa zawartość do gry, może za dużo w modyfikacje gram Ciekawe jakie zastosowanie będą mieć nowe stoły i piece, ktoś do tego dotarł? Fajnie, że będzie można urozmaicić trochę bazę o bloki funkcjonalne!
  22. Hytale pierwszy raz w gazecie poświęconej grom komputerowym. Produkcja została wyróżniania na czterech stronach magazynu Edge, brytyjskiego miesięcznika o grach komputerowych. "Hytale: pierwsza, oryginalna gra pokazująca, że pokolenie Minecrafta dojrzało."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...