Skocz do zawartości

SergeantGoodberry

Użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 cobble

O SergeantGoodberry

  • Urodziny 12/27/2001

Informacje

  • Nick z Minecraft
    Sgt_Goodberry

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Robię taki resource pack, który zmienia wygląd narzędzi, zbroi, broni etc. w zależności od pozostałych pkt durability. Wszystko jest cacy, tylko tekstura kuszy crossbow_standby daje mi missingno. Pozostałe elementy działają jak powinny. Ale ten tutaj nie. Poniżej załączam zawartość pliku crossbow_stage1.properties (dla kuszy o durability od 51-75%, są jeszcze dwa, dla przedziałów 26-50% i 0-25%, problem jest jednak identyczny) oraz kilka screenów: type=item items=minecraft:crossbow texture.crossbow_standby=crossbow_standby_stage1 texture.crossbow_pulling_0=crossbow_pulling0_stage1 texture.crossbow_pulling_1=crossbow_pulling1_stage1 texture.crossbow_pulling_2=crossbow_pulling2_stage1 texture.crossbow_arrow=crossbow_arrow_stage1 texture.crossbow_firework=crossbow_firework_stage1 damage=26-50%
  2. Nie działa. Może dlatego, że nazwa zegara podana w twojej komendzie jest w formacie json. Mi natomiast chodzi o nazwę zmienioną w kowadle.
  3. Witam. Potrzebuję pomocy w komendzie execute. Mianowicie, chciałbym zrobić tak, aby gra wykrywała, czy gracz trzyma w lewej ręce zegar nazwany w kowadle "Tick Booster". Udało mi się dojść do momentu, w którym gra wykrywa odpowiednie item o odpowiednim ID w odpowiednim slocie w EQ. Niestety nie wiem jak wstawić warunek danej nazwy (ważne, że jest to nazwa zmieniona przez kowadło). Moja komenda wygląda w tym momencie następująco: /execute as @a if entity @s[nbt={Inventory:[{id:"minecraft:clock",Slot:-106b}]}]
  4. Wygląda to tak: 1.Najpierw sprawdzamy, czy w danym miejscu jest powietrze. 2. Jeśli tak, uruchamiany jest blok poleceń, który losuje jeden spośród iluśtam armor standów za pomocą selektora @r (każdy armor stand jest przypisany do innego bloku, jaki ma się pojawić. Jeśli chcemy aby jakiś blok pojawiał się częściej, dodajemy w jednym miejscu więcej AS, przez co zwiększa się szansa, że dany AS będzie wylosowany dla tego bloku, gdzie jest tego więcej). 3. Następnie stawiamy blok redstone'a do command blocka przypisanego do wylosowanego bloku, który ten blok spawniuje. Chyba wyjaśniłem w miarę dokładnie.
  5. @Ersanek Dzięki, twój sposób działa. Napotkałem jednak kolejny problem. Innym ficzerem mojej mapy ma być to, że poszczególne bloki pojawiają się tylko, gdy gracz posiada odpowiednie narzędzie (czyli drewniany kilof dla kamienia, siekiera dla drewna itd., tym bardziej, że mapa będzie w trybie Adventure, co uniemożliwi niszczenie bloków jakimkolwiek narzędziem, a tylko tym, które będzie posiadało odpowiednie NBT). No i, korzystając z twojego sposobu, nie jest to możliwe (no dobra, jest, jednak wymaga stworzenia rzędu bloków poleceń dla każdej możliwej kombinacji, czyli np.: gdy posiadasz tylko kilof, gdy kilof i łopatę, gdy łopatę i siekierę itd.; to wszystko zwiększyło by czas pracy nad mapą i samą ilość bloków poleceń kilkakrotnie, jeśli nie więcej). Dla ścisłości, ma to wyglądać tak, że gdy posiadasz np. tylko siekierę, to będą pojawiać się tylko bloki przypisane do tej siekiery (czyli drewno, dynia itp.), a inne bloki nie będą się pojawiać/będą zastępowane dopóki nie zdobędziesz odpowiedniego narzędzia. Teoretycznie, wykorzystując twoje rozwiązanie, można po prostu ustawić wykrywanie, czy gracz posiada dane narzędzie, czy nie i za pomocą tego, włączać/wyłączać odpowiednie komendy spawnujące odpowiednie bloki. Jednak powoduje to pozostawanie powietrza w miejscu spawnowania bloków, do momentu, gdy pojawi się valid blok. Przez to wszystko, ponownie zastanowiłem się nad wykorzystaniem Armor Standów (chrzanić lagi, coś wymyślę ). Zauważyłem jednak, że od wersji 1.13 Mojangowcy zmienili trochę komendy: Wywalili /testforblock i zrobili kompletny overhaul komendy /execute. Czy mógłbyś wytłumaczyć mi jak działa ta komenda na przykładzie mojej mapy? (wiem, że pewnie powiedziałbyś: "Poszukaj w internecie, na YouTube, tam znajdziesz poradniki", ale takie poradniki są bardzo ogólne, a ja potrzebuję dowiedzieć się jak dokładnie wykorzystać /execute w mojej mapie) Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
  6. Dobra, starczy, bo już przestaję rozumieć XD Podstawy ogarniam. Jakby co, będę pytał. THX
  7. OK. Chyba rozumiem. Teoretycznie można przewidzieć co się pojawi, niszcząc blok w odpowiednim momencie.Jest to jednak, jak mniemam, trudne, gdyż score zmienia się co 1 tick. Am I right?
  8. Wybacz, ale niestety za bardzo nie ogarniam scoreboardów. Mógłbyś to lepiej wytłumaczyć parahumaniście? XD
  9. So, generally chciałbym zacząć tworzyć taki mały projekcik: Mapa typu "clicker", inspirowana flashową grą GrindCraft. Mam jednak mały problem. Potrzebuję pilnie jakiegoś generatora liczb losowych. Chodzi o to, że mamy sobie blok, który należy niszczyć (do czego sprowadza cały sens tegoż "clickera"). Z tym, że ten blok ma być losowany, więc np. mamy 30% szans, że to będzie dirt, 20%, że to będzie drewno, 20%, że stone itd. Poprzeglądałem różne kontrapcje na YouTube i najbardziej pasującym mi rozwiązaniem jest losowanie Armor Standów. Jednakże, wiedząc, jak ma wyglądać moja mapa, obawiam się, że ilość Armor Standów może spowodować lagi, czego chciałbym uniknąć. Czy znacie może jakieś inne metody randomizacji?
  10. Niestety na singleplayer. Wygląda na to, że jedyny sposób to resourcepack. Głównie chodziło mi o to, że w tym projekcie miały być customowe tekstury i nie chciałem, aby animacja enchantu zasłaniała te tekstury.
  11. No właśnie chodzi mi o to, że widać JAKIE są enchanty, ale na pierwszy rzut oka nie widać, że item JEST enchantowany
  12. h0i. Więc jako, że wreszcie żyję, mogę zabrać się za projekt, który od jakiegoś czasu mnie prześladuje. Przy okazji natrafiłem na problem, którego nie potrafię rozwiązać. Chodzi tutaj o stworzenie przedmiotu zaklętego na coś, ale tak, aby nie był widoczny ten charakterystyczny "glint" zaklęć. Jestem (prawie) pewien, że da się to zrobić bez robienia własnych resource packów. Ktoś pomoże?
  13. Moja dewiza na dziś to:

    "When life gives you lemons, drink some cola"

    Czyli jeżeli masz badziewny sprzęt i MC ci nie działa, użyj innego komputera 👌

    1. Patbox

      Patbox

      Logiczne :v

    2. VaporeonPL

      VaporeonPL

      Czyli jeżeli masz badziewnego GT 730 i shadery dają ci pokaz slajdów, użyj RTX'a 2080 Ti 👌

  14. Właśnie zakończyłem rozmowę. Dziękuję bardzo Tym bardziej, że jej nie zacząłem ale ciii
×
×
  • Dodaj nową pozycję...