Skocz do zawartości

Vin

Redaktor
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Vin w dniu 19 Maj

Użytkownicy przyznają Vin punkty reputacji!

Reputacja

18 coal

O Vin

  • Urodziny 20.05.2002

Kontakt

  • Discord
    Vin#7010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Grzesiek11 Z tego co mi wiadomo, to brązowa krowę można tworzyć tylko poleceniem lub, gdy piorun uderzy w czerwoną. Co do lewej ręki, to nie popełniłam błędu, poniewaz temat tworzyłam na podstawie wersji Java Edition.
  2. Super fancy: Twórcy mają w planach wprowadzić nową opcję graficzną, która dodałaby nam efekty różnych bloków, np. powiewanie trawy. Zmniejszenie wydajności drugiej ręki: Jeb_ wspomniał, że lewa ręka ma być mniej funkcjonalna. Do tej pory możemy w niej trzymać wszystko, ale w późniejszych wersjach ma się to zmienić. Będziemy mogli w niej trzymać przedmioty takie jak, np. zegarek lub mapa. Nowy system walk: Każdy wie, że aktualny system walk był wprowadzony w wersji 1.9 i niestety podzielił graczy. W planach na pewno nie będzie przywrócony stary system, ale twórcy zbierają opinie graczy i planują stworzyć system pvp, który będzie odpowiadał większości graczy. Zaktualizowanie pustyni: W planach jest również ulepszenie biomu pustynnego, jednak póki co, wiemy tylko tyle, że będzie na nim nowe drzewo (palma) oraz mob (struś). Na ten moment nic więcej nie wiadomo. Zaktualizowana sawanna: Kolejnym biomem, który ma przejść renowację będzie sawanna o którym na ten moment wiemy więcej. W planach jest wprowadzenie baobabu i dwóch nowych mobów: strusia oraz termita. Struś będzie posiadał taką samą mechanikę składania jaj co żółw (w formie bloku) oraz być może będzie służył jako środek transportu. O termicie wiadomo niewiele, będzie on żył w kopcu (nowym bloku), ale nie wiemy nic na temat jego zastosowania. Nowy blok redstone: Będzie on reagował na moc uderzenia. Chodzi o to, że zależy z jaką siłą strzelimy w niego strzałą lub kuszą. Nic więcej nie wiadomo. Brązowa grzybowa krowa: Wiemy tylko tyle, że będzie również grzybowa, ale brązowa i będzie występowała na biomie grzybowym. Nowe wymiary: Nie wiemy dokładnie o jaki wymiar chodzi, jednak zanim zostaną one wprowadzone, to twórcy najpierw skupią się na ulepszeniu aktualnych (netheru i endu). Możliwość zmiany tekstur: Wiele osób skarżyło się na Twitterze, że nowe tekstury im się nie podobają. Mojang obiecało dodać możliwość zmiany tekstur w menu graficznym. Pionowe półbloki: Póki co deweloperzy podchodzą sceptycznie do tego pomysłu, ale są zwolennicy tej aktualizacji, mimo tego, że Notch przed sprzedaniem gry powiedział, że nie życzy sobie wprowadzenia takiej rzeczy. Podziemne biomy: Deweloper odpowiedzialny za generator świata powiedział, że w niedalekiej przeszłości pojawią się podziemne biomy oraz być może zostaną dodane nowe rudy. Powodem tego pomysłu jest fakt, że ostatnia ruda została dodana sześć lat temu i to do netheru, a na zwykłym świecie nie ma żadnej nowej rudy od dwunastu wersji. Nowe bossy i dodanie zastosowania endermita: Deweloper, który stworzył papugi wyznał, że trwają pracę nad dodaniem nowych bossów, ale będą ukończone dopiero po zaktualizowaniu aktualnych. Dodatkowo Dinnerbone podkreślił, że poprawi funkcjonalność endermita, który póki co jest bezużytecznym i najmniej rozpoznawalnym mobem w minecraft. >-----------------------------------------------------< Porzucone projekty Kolorowe oświetlenie: Zapytany o kolorowe oświetlenie w 2013 roku programista odpowiedzialny za oceny powiedział, że takie prace zostaną rozpoczęte. Po kilku miesiącach poinformował, że udało mu się osiągnąć zamierzony efekt, ale system wymaga dopracowania. Jak widać, nie doczekaliśmy się efektów do teraz. Wodospady: Zaraz po wprowadzeniu do gry rzek gracze byli pewni, że wkrótce będą mieli okazję natknąć się na generujące się wodospady. W planach był nawet zamiar wprowadzenia ukrytych jaskiń za wodospadami, w których miałyby się znajdować skarby. Niestety projekt również szybko ucichł. Bazalt: Bazalt to skała pochodzenia wulkanicznego, która miała być dodana w 2014 roku. Nie wiadomo jednak do czego miała służyć, ponieważ otrzymaliśmy jedynie w/w screen z gry. Statystyki online: Zaraz po oficjalnej premierze gry miał być wprowadzony system statystyk online, który pokazywałby statystyki pokazane na obrazku.Niestety projekt nigdy nie został zrealizowany, twórcy tłumaczyli się brakiem czasu. Własne obrazy: Jeszcze za czasów Notcha gracze podsunęli pomysł na tworzenie własnych obrazów i książek. Jak widać z książkami się udało, ale o obrazach nadal cisza, nie wspominając o tym, że sztandary były dla nich pestka. Animacja drzwi: Na początku gry, w 2010 roku Notch wspomniał o wprowadzeniu animacji drzwi. Jednak w późniejszym czasie okazało się, że napotkał wiele problemów dotyczących pisania silnika animacji i ostatecznie projekt zamknięto. Redstone na ścianach: W 2012 roku Jeb zapytany o możliwość postawienia czerwonego prochu na ścianach był bardzo zainspirowany pomysłu. Jednak jak się okazało musiałby napisać silnik redstona od nowa, co zniechęciło go do dalszej pracy. Przytulanie: Dinnerbone na swoim Twitterze wspomniał o animacji przytulania się i wykonywania różnych gestów, m.in. tańczenia lub mrużenia oczu, ponieważ pewnie wszyscy myślą, że nasza postać w grze jest zbyt drętwa i bardziej przypomina robota niż człowieka. Jednak do tej pory jest cicho o pomyśle. Kukurydza: W 2015 roku Jeb wspomniał o planach nad dodaniem kukurydzy do gry, jednak nic więcej o tym nie usłyszeliśmy.
  3. Uczestnicy najazdu: Obrońca: Punkty życia: 24♥ Atak łatwy: 7♥ Atak normalny: 13♥ Atak trudny: 13♥ Upuszcza: żelazną siekierkę lub szmaragd Punkty doświadczenia: 5 Rozbójnik: Punkty życia: 24♥ Atak łatwy: 4♥ Atak normalny: 4♥ Atak trudny: 5♥ Upuszcza: kusza lub szmaragd Doświadczenie: 5 Dręczyciel: Punkty życia: 14♥ Atak łatwy: 5♥ Atak normalny: 9♥ Atak trudny: 13♥ Punkty doświadczenia: 3 Przywoływacz: Punkty życia: 24♥ Atak: 6♥ Upuszcza: totem nieśmiertelności lub szmaragd Przywołuje: dręczyciel Wiedźma: Punkty życia: 26♥ Upuszcza: patyk, czerwony proszek, jasnopył, proch, oko pająka lub pustą butelkę Rzadko upuszcza: mikstura życia, mikstura szybkości, mikstura odporności na ogień lub mikstura oddychania pod wodą Atakuje: mikstura spowolnienia, mikstura trucizny lub szkody Po odebraniu życia wiedźma pije miksturę życia Gdy się pali wiedźma pije miksturę odporności na ogień Gdy znajduje się w wodzie pije miksturę oddychania pod wodą Doświadczenie: 5 Dewastator: Punkty życia: 100♥ Atak łatwy: 7♥ Atak normalny: 12♥ Atak trudny: 18♥ Ryk: do 6♥ Upuszcza: siodło Rozpoczęcie najazdu: Aby rozpocząć najazd należy znaleźć taki posterunek: Wokół niego będą się odradzały pillagerowie, ale to nie o nich nam tutaj chodzi. Naszym głównym celem jest Dowódca Rozbójników, który daje nam efekt Bad Omen, oczywiście po jego zabiciu. Wygląd dowódcy: (dowódca rozbójników jadący na bestii) Później wystarczy wejść z efektem do wioski. Pasek bossa po rozpoczęciu najazdu: Pasek bossa informujący o pozostałych wrogach: Fale najazdu: Poziom łatwy: 3 fale (bez wiedźm) Poziom normalny: 5 fal Poziom trudny: 7 fal (jeżeli efekt Bad Omen jest większy niż 1, to otrzymamy 8 falę (tylko na poziomie trudnym) Pierwsza fala: 4-5 pillagerów, 0-1 obrońca Druga fala: 3-4 pillagerów 2-3 obrońców Trzecia fala: 3-4 pillagerów, 0-1 obrońca, 1 wiedźma, 1 dewastator Czwarta fala: 4-5 pillagerów, 1-2 obrońców, 3 wiedźmy Piąta fala: 4-5 pillagerów, 4-5 obrońców, możliwa 1 wiedźma, 1 przywoływacz, 1 pillagers na dewastatorze Szósta fala: 4-5 pillagerów, 2-3 obrońców,, możliwa 1 wiedźma, 1 przywoływacz Siódma fala: 2-3 pillagerów, 5-6 obrońców, 1-2 wiedźmy, 2 przywoływacze, 1 obrońca na dewastatorze, 1 przywoływacz na dewastatorze Ósma fala: Taka sama jak siódma Efekt Bad Omen: Otrzymujemy go po zabiciu dowódcy rozbójników (można zwiększać jego stopnie zabijając następnych dowódców. Jego efekt możemy ściągnąć wypijając mleko lub odczekując 1:40h. Jeżeli efekt jest większy niż 1, to przy najeździe będziemy walczyć z ośmioma falami. Po udanym najeździe: Wieśniacy wystrzelą fajerwerki, dostaniemy efekt obrońcy wioski na dwa minecraftowe dni - będzie on silny na tyle co efekt bad omen. Efekt obrońcy daje wielkie zniżki u wieśniaków a niektórzy będą nam rzucali przedmioty które sprzedają. Po nieudanym najeździe: Nieudany jest wtedy, gdy pillagerowie zabiją wszystkich osadników lub zniszczą wszystkie drzwi. Zachowanie dewastatora: Bestia niszczy pola uprawne oraz wjeżdża w wieśniaków. Ciekawostki: Pierwotny wygląd pillagera: Pierwotny wygląd dewastatora: Na początku dewastator miał mieć z tyłu zamontowaną kuszę, którą atakowałby graczy oraz wieśniaków. W pierwszych fazach pomysłu pillagerowie mieli upuszczać lepsze przedmioty, m.in. szmaragdy, zbroje, zaklęte zbroje i zaklęte książki. W wersji 1.14 posterunki nie pojawiały się nie biomie zimowym. Zostało to naprawione w wersji 1.14.1. Zabicie dręczyciela nie zalicza się do liczby pozostałych atakujących. Gdy stworzymy iluzjonera, to ten dołącza do ataku na wioskę. Po przegranym najeździe pillagerzy i iluzjonerzy podskakują, a obrońcy podnoszą również ręce. Tylko w wersji Java Edition pllagerzy świętują zwycięstwo.
  4. Na jakie stanowisko kandydujesz: Redaktor Dyspozycyjność: Około 1.5h w dni powszednie oraz 6h w weekend. Umiejętności: Niestety miałam przyjemność działać z silnikiem forum tylko na stanowisku moderatora, jednak myślę, że jako redaktor nie znajdę większych problemów oraz ograniczników. Co do programowania, to w przyszłości jestem w stanie tworzyć tematy związane z tą dziedziną, ponieważ aktualnie uczęszczam do technikum o profilu informatycznym, więc takową wiedzę przyswajam. Dodatkowo posiadam ponadprzeciętny zarys ogólnie przyjętych zasad ortografii, interpunkcji oraz gramatyki, co pomoże mi w tworzeniu przejrzystych i poprawnych treści. Moim dobrym plusem jest również ogromne doświadczenie w świecie minecrafta przez co jeszcze łatwiej będzie mi dotrzeć zarówno do młodych, jak i dojrzałych graczy. Motywacja: Moim zdaniem, to forum ma wielkie możliwości, jednak, jeżeli chcemy obalić konkurencję musimy zrobić wielkie kroki w przód nie oglądając się za siebie. Chcę pomóc w rozwoju, dorzucić swoją cegiełkę i pokazać sobie, że potrafię. Inspiracją można również określić chęć pomagania innym oraz możliwość rozwoju, który może mi dać praca w grupie lub działanie na rzecz społeczności. Tematyka moich wątków będzie się obracać w świecie gier, lecz nie zabraknie także newsów bądź poradników związanych z użytkowaniem forum.
  5. Hej, użytkowniku! Przeglądając internet możliwe, że natknąłeś się na poradniki związane z pluginem Skript, ale są one nieaktualne z powodu uciekającego czasu i masy wprowadzonych aktualizacji w ową wtyczkę. Postanowiłam stworzyć serię poradników dotyczących tejże wtyczki i w tej części opiszę Ci jak stworzyć pierwszą komendę, jak nadać jej argumenty oraz dodać informację na temat wysyłającego polecenie. Skript - [LINK] Notepad++ - [LINK] 1. Pierwsza komenda command /craftsite: - ustalenie nazwy polecenia trigger: - spust, który daje informacje, że dalej będą tylko i wyłącznie zdarzenia send "..." - wiadomość wysyłana do gracza po wpisaniu komendy No dobra, ale chcemy na przykład, żeby polecenie miało specjalne uprawnienie oraz mogło być wykonywane tylko przez gracza: command /craftsite: permission: forum.craftsite - wymagane uprawnienie permissionmessage: Nie posiadasz specjalnych uprawnien - wiadomość wysyłana do gracza, gdy ten wpisuje komendę a nie ma uprawnień trigger: if sender is console: - jeżeli wysyłającym jest konsola... send "craftstie.pl" - to otrzymuje taką informacje if sender is player: - jeżeli wysyłającym jest gracz... send "Hello world" - to otrzymuje taką informacje Hmm, a co powiecie na to, żeby ta komenda miała parę argumentów? command /craftsite [<text>]: - [<text>] oznacza, że po komendzie /craftsite ma być argument trigger: if arg 1 is not set: - jeżeli pierwszy argument nie został wpisany.. send "/craftsite adres - wyswietla adres strony" - wiadomość wysyłana do gracza send "/craftsite owner - wyświetla właściciela storny" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "adres": - jeżeli pierwszy argument to "adres"... send "http://craftsite.pl/" - wiadomość wysyłana do gracza if arg 1 is "owner": - jeżeli pierwszy argument to "owner"... send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" - wiadomość wysyłana do gracza Super, tylko jak to połączyć z tymi wszystkimi rzeczami, które pokazałam wcześniej? command /craftsite [<text>]: permission: forum.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: if sender is console: if arg 1 is not set: send "/craftsite adres - wyświetla adres strony" send "/craftsite owner - wyświetla informacje na temat właściciela" if arg 1 is "adres": send "http://craftsite.pl/" if arg 1 is "owner": send "JanekJaran - wlasciciel craftsite" else: if arg 1 is not set: send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "adres": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" if arg 1 is "owner": send "Tylko konsola moze uzywac tej komendy" Wszystkie linijki zostały wyjaśnione, ale może napiszemy mały skrypt na ogłoszenie? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" Wszystko fajnie, ale co oznaczają te nowe linijki? command /bc [<text>]: permission: bc.craftsite permission message: Nie masz uprawnien! trigger: broadcast "%arg 1%" - wiadomość wysyłana do wszystkich graczy; tekstem jest zawartość w pierwszym argumencie Tak dla przypomnienia, to "send" różni się od "broadcast". Następny poradnik będzie dotyczył dodawanie efektów oraz zmiennych do skryptu Do zobaczenia! Pamiętaj, aby nie kopiować treści, tylko je przepisuj, ponieważ tak się szybciej nauczysz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...