Skocz do zawartości

AzethMeron

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez AzethMeron

  1. Jeszcze nie. instalując system na pendrive, wyczyści mi go?
  2. Zrobiłem to grubo zanim tu napisałem. Jest poprawna. Bootuje najpierw z płyty, potem z dysku. Btw. w tym przypadku na dysku znajduje się też zainstalowany Debian który powinien się zbootować...
  3. Ostatnio oddałem laptopa do wymiany wentylatora i genialny informatyk, który się nim zajmował, jakimś cudem uszkodził mi BIOS. Jest jakaś możliwość by to w warunkach domowych naprawić? Pacjentem jest laptop Asusa, wyprodukowany gdzieś w 2013 roku. Staroć ale z linuxem przydatny, trochę go szkoda. WNa tym zdj w napędzie znajduje sie Live CD TinyCore'a. Instalatorów Debiana ani AntiXa też nie widział.
  4. Logomocja to coś jak "język" Scratch, Stencyl? Definicja mniej więcej tak wygląda.
  5. Widzialem ludzi, ktorzy wgrywali Debiana jako apke. Tobie udało się zastąpić androida?
  6. Zostanę jednak C i C++. ANSI C przynajmniej nadaje się do programowania mikrokontrolerów, C++ jest zaś tak wygodny że lepszego mi już nie trzeba. Od dokumentacji jest doxygen, a od ograniczenia długości kodu - paradygmat obiektowy.
  7. @HelloDoggo Opinia opinią, mi zajęło to dość długo by mapkę ukończyć, zwłaszcza że do wszystkich aczików trzeba całość przejść trzykrotnie. Ty w ogóle w to grałeś? @down Nah, po prostu gram zbyt mało per dzień.
  8. Wojny Mobów 2 – Minigame PvP Ostatnia aktualizacja wątku: 13 stycznia 2019 O co tu chodzi? Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w pięciu różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu czterech klas, których lista znajduje się niżej. Tryby gry: Wspomniane pięć trybów rozgrywki to: - Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy. - Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn. - Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać. - Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter. - Szybki – Tryb wprowadzony w jednej z aktualizacji. Wariacja trybu Każdy na Każdego, automatycznie wybierający optymalny cel rozgrywki oraz mapę w zależności od liczby graczy. Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego. Poza Szybkim, który robi to automatycznie. Zróżnicowane bitwy: Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z dziewięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi. Mapy: Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach: Rezydencja: Zalecana liczba graczy: 2-3 Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena. Dola Jeruzalem: Zalecana liczba graczy: 3-6 Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju. Osada: Zalecana liczba graczy: 3-6 Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem. Bliźniacze Mosty: Zalecana liczba graczy: 4-8 Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami. Stos: Zalecana liczba graczy: 4-8 Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia Candyland: Zalecana liczba graczy: 4-8 Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki. Tropiki: Zalecana liczba graczy: 6-12 Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. Lodowa: Zalecana liczba graczy: 6-12 Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew. Klasy Postaci: Dostępnych jest ich dwadzieścia cztery, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki. Wideoprezentacje: https://www.youtube.com/watch?v=b_mm0KH3K1E https://www.youtube.com/watch?v=mln6SlJCrJk Linki do pobrania: Zawsze aktualne linki: MIRROR 1, MIRROR 2 Wersja mapy: 2.2.0 Kompatybilna z: Minecraft 1.7 W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5 Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0 Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade Games. Zaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza. Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.2 "Mała" ale duża aktualizacja. Poza szeregiem poprawek błędów oraz usprawnień optymalizacji wprowadza zaklęcie ostrości na wszystkich przedmiotach z knockbackiem, w przypadku gdy klasa taki posiada, Delikatnie poprawia balans, wprowadza nowy sekret do Hali Zagubionych Drzwi. Największą zmianą zaś jest przebudowa Stosu - skin Kamikazera zmienił styl, lokalizacje i układ ciała, pojawił się także jeden nowy skin, wszystkie zaś zostały połączone całą masą nowych przejść, ułatwiających poruszanie się po mapie. Stos otrzymał również dwa TP Buffy w zastępstwie za dawny Dark Buff. Aktualizacja - Wojny Mobów 2.2.0 Ostatnia planowana aktualizacja posiadająca nową zawartość. Poza poprawkami błędów, wprowadza cztery nowe klasy: Czarnego Szkieleta, Iluzjonera, Tułacza oraz Zombi Pigmana. W ramach rebalansu: wszystkie klasy otrzymują teraz mniej potionów przyśpieszających na start, co zwiększa znaczenie mikstur sprintu. Pojawił się nowy przedmiot z Ołtarza: mikstura nieśmiertelności. Dodany został również nowy, opcjonalny modyfikator: regeneracja za zabicie. Ponadto, Ołtarze nie zapewniają już domyślnie błogosławieństwa (należy je uruchomić w zaawansowanych ustawieniach) i WSZYSTKIE zaawansowane ustawienia otrzymały odpowiednie opisy - dzięki czemu trochę trudniej jest się w nich pogubić.
  9. Mapa jest strasznie trudna, ale da się ją ukończyć NAWET najsłabszą, niemal troll-postacią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...