Skocz do zawartości

Ranking polubień


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 06/05/19 w Odpowiedzi

  1. 6 punktów
    Cześć! W tym temacie przedstawie lekko to co możecie znaleźć na moim kanale. Tak więc krótko o mojej działalności Na YT tworze filmy od około 3 lat. Miałem wiele przerw lecz wróciłem na stałe Co możecie znaleźć na moim kanale? Wiele poradników, przeglądów oraz luźnych serii w tematyce Minecraftowej O to mój ostatni film:
  2. 5 punktów
    IP: Zaplecze.org Wersja: 1.14.2 Tryb: Towny + survival Discord: https://discord.gg/hJeaJk6 Bardzo serdecznie zapraszamy
  3. 5 punktów
    Po wcześniejszym zamienieniu Minecraft Forum w archiwum dla społeczności. Szerzej o tej akcji tutaj : https://craftsite.pl/temat/647-najpopularniejsze-forum-zmieni-si%C4%99-w-archiwum/ Dotychczasowy właściciel jednak zmienił zdanie i sprzedał stronę dając szansę na dalszy rozwój forum. Cała wiadomość poniżej. https://www.minecraftforum.net/news/60728-a-new-and-exciting-beginning
  4. 4 punkty
    1. Bloki a) Blok docelowy - będzie wysyłać sygnał redstone w zależności od tego jak blisko niego uderzy strzała, trójząb, śnieżka lub jajko. Wytwarzamy go w następujący sposób : b) Crimson_nylium - Zmieni się w netherrack jeśli coś będzie się nad nim znajdowało. c) niebieski grzyb o nieznanej nazwie d) czerwony grzyb o nieznanej nazwie e) nowe pnącza - Weeping Vines. Można się po nich wspinać. f) trzon grzyba o nieznanej nazwie g) Word_nylium - Zmieni się w netherrack jeśli coś będzie się nad nim znajdowało. h) Netherite - Nowa ruda w netherze. Wydobyć można ją diamentowym kilofem. Ruda występuje w netherze od Y: 20 w dół. Pojawia się mniej więcej jedna ruda na chunk od jednej do trzech sztuk. i) Złom Netheritu - otrzymamy po przepaleniu rudy netheritu j) Sztabka Netheritu - tworzymy w następujący sposób. Aby wytworzyć nowe narzędzia i zbroję, wystarczy połączyć w craftingu diamentowe narzędzia lub zbroję. Przykładowo tak wytworzymy netheritowy napierśnik. k) Netheritowa zbroja - jest odporna na odrzut zadawany przy ataku. Przedmioty z netheritu nie palą się w lawie. l) nowe grzyby można hodować - wystarczy posadzić je i użyć mączki kostnej ł) niebieskie lampy (świecą słabiej niż normalne) m) pień z nowego grzyba i niebieskiego grzyba n) okorowany pień nowego grzyba i niebieskiego grzyba o) deski z pnia nowego grzyba i niebieskiego grzyba p) półbloki z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba r) przyciski z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba s) płotki z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba ś) niebieskie pochodnie (świecą słabiej niż normalne) t) furtki z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba u) schodki z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba w) półpłytki z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba x) włazy z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba y) drzwi z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba z) tabliczki z desek z nowego grzyba i niebieskiego grzyba ź) świecący blok grzyba - świeci na tak samo jak glowstone czyli 14, jednak można go w całości zebrać ręką. Szybciej zniszczymy go motyką. ż) bazalt - blok na razie czysto dekoracyjny, można go stawiać w różnych pozycjach ab) Po kilku latach oczekiwania do gry został dodany Płaczący Obsydian. Na chwilę obecną brak funkcji. Wydziela światło mocy 7 czyli tyle co niebieska latarnia. Jest odporny na wybuchy TNT. cd) Gleba dusz - szybciej wydobędziemy ją łopatą. ef) Netherowa Ruda Złota - Występuje na takich samych wysokościach jak Ruda Kwarcu, pełni takie same funkcje jak ta w Overworldzie. Została dodana aby wytłumaczyć posiadane przez Pigliny złote itemy. Rudę tą można wydobyć dowolnym kilofem (od drewnianego po netheritowy) i wypadnie nam kilka samorodków złota. Natomiast z zaklęciem Jedwabny Dotyk uzyskamy 1 rudę - 1 sztabkę. gh) Wirujące pnącza - Można się po nich wspinać. Rosną od dołu do góry. Niwelują upadek. Naturalnie rosną na wysokość 26 kratek. ij) Kotwica Odrodzenia - Blok pozwoli nam na odrodzenie się w netherze. Crafting: Świeci kiedy klikniemy na niego glowstonem (1 glowstone - 1/4 maksymalnego światła) Kiedy klikniemy na blok, ustawimy sobie spawnpoint. Kiedy blok przestanie świecić (po 4 śmierciach - 1 glowstone - 1 możliwość odrodzenia) pojawimy się w normalnym świecie. Jest odporna na wybuchy tnt. Gdy w endzie lub normalnym świecie spróbujemy ustawić tym blokiem spawnpoint, ten wybuchnie i odrzuci nas na odległość. kl) Bazalt polerowany - można go uzyskać przetapiając bazalt w piecu 2. Moby a) 1.Piglin - będzie pojawiać się tylko w netherze i będzie agresywny, chyba że będziemy mieć na sobie chociaż jeden z czterech fragmentów złotej zbroji(złoty: hełm, napierśnik, nogawice, buty). Będzie też mały wariant tego moba. Będzie można z nim handlować ale na zasadzie rzucanej np. rzucę sztabkę złota a Piglin wyrzuci jakiś inny przedmiot. Mob będzie także atakował witherowe szkielety. Po zabiciu dropi kuszę lub złoty miecz. Pigliny kochają złoto, po rzuceniu jakiegokolwiek złotego przedmiotu, dokładnie mu się przyglądają. Narzędzia będą trzymać w ręce a zbroję założą . Handel z nimi wygląda następująco. Co prawda jest to bardziej loteria. Oto pula rzeczy które może nam wyrzucić Piglin po rzuceniu mu sztabki bądź sztabek. W puli pospolitej (~9%) mamy: W puli częstej (~4%) mamy: W puli rzadkiej (~2%) mamy: W puli bardzo rzadkiej (~1%) mamy: Z oferty usunięto: - Soulsand - Czerwony grzyb - Brązowy grzyb - Szkarłatny grzyb - Zgniłe mięso - Krzemień - Surowy Schab Od czasu do czasu Pigliny wybierają się na polowanie. W kilkuosobowych grupkach atakują Hoglina/Hogliny. Po pojawieniu się w Overworldzie zaczynają się trząść, następnie zmieniają się w Zombiefied Piglina. Po zmianie zachowają swój ubiór (zbroję) ale jeżeli będą miały kuszę, ta zmieni się na złoty miecz. Boją się ognia dusz, nawet w postaci lamp czy pochodni.Występuje w Szkarłatnym Lesie, również w tzw. Netherowych Pustkach. 2. Małe Pigliny - Mogą ujeżdżać małe Hogliny b) Piglin Beast - z wyglądu Piglinowa wersja Dewastora/byka z najazdów. Będzie agresywny w stosunku do graczy. Będzie je można rozmnażać nowymi grzybkami których nazw jeszcze nie znamy. Mob ten będzie miał także swój własny drop ale tego też nie znamy. c) Zombie Pigmen nie zostanie usunięty na rzecz piglinów, natomiast zmieni nazwę na Zombified Piglin. Boji się ognia dusz, nawet w postaci lamp czy pochodni. Mob będzie także atakował witherowe szkielety. Będzie wyglądał następująco: Jest to nowy wygląd tego moba. d) Hoglin - Jest agresywny, atakuje w zasięgu swojego pola widzenia. Przy ataku odrzuca nas na pewną odległość od siebie. Na chwilę obecną dropi skórę i wieprz co jest dziwne, ponieważ miał mieć własny drop. Można je rozmnożyć szkarłatnymi grzybkami . To jedyny mob agresywny którego można rozmnożyć. Mimo to po przełączeniu na tryb Peaceful nie znika, tak samo jak Shulker. Staje się pasywny. Odstraszają je postawione przez gracza wypaczone grzyby. Występuje w Szkarłatnym Lesie. 3. Biomy (w Netherze) : a) Szkarłatny Las Występują tu Karmazynowe Grzyby, także Hogliny i Pigliny. Atmosfera nad biomem jest krwistoczerwona. b)Wypaczony Las Występują tu niebieskie i czerwone grzyby. Atmosfera nad biomem jest jasnoniebieska. Nie pojawiają się tu żadne wrogie moby. c) Dolina Dusz Występuje tu duża ilość skamielin, Ghastów a także szkieletów. Atmosfera nad tym biomem jest jasnoniebieska. 4. Struktury (w Netherze) : a) Bastiony Piglinów (mała fortyfikacja z kilkoma Piglinami) 5. Inne : a) Od teraz w netherze można będzie mieszkać. b) Prawdopodobnie w 1.16 po uderzeniu piorunem w świnię ta nie zamieni się w piglina c) Pszczele gniazda i pszczoły będą pojawiały się częściej aby te pojawiały się jeszcze w : - Ciemno dębowym lesie (Puszczy) - Lesie Brzozowym - Lesie mieszanym (zwykłym) d) Prawdopodobnie Ilusioner będzie występował w najazdach. Możliwe że zastąpi on Evokerów (tych co dropią totem nieśmiertelności) e) Gleba dusz w każdym wymiarze i na każdym biomie będzie paliła się na niebiesko f) kiedy użyjemy mączki kostnej klikając na netherrack na jakimś biome na którym występuje nylium, zamieni się on w nylium. g) Ghast będzie słyszalny z bliższej odległości. h) Zaktualizowano dźwięki: - blokom kości - netherrackowi - soulsandu - blokom czerwonych brodawek - netherowym cegłom - rudy kwarcu i) wraki statków i podwodne ruiny będą rzadsze j) dodano komendę pozwalającą zlokalizować biome /locatebiome minecraft:tutrzebawpisaćnazwęjednegozdostępnychbiomów k) teraz między murkami nie będzie dziur l) Od teraz zabicie Piglina i Hoglina są wymagane do postępu "Monster Hunter" m) Enderman nie może od teraz podnosić netherracku, może za to podnosić nowe bloki takie jak nylium, nowe grzybki, czy wypaczone korzenie. n) Withera można od teraz stworzyć przy pomocy gleby dusz. o) Netherite zasila beacon. p) Niebieska latarnia od teraz ma szarą ramkę. Dodano jej również animację. r) Przejścia między biomami są łagodniejsze. s) Bloki brodawek niszczy się szybciej motyką. t) Szkarłatne i Wypaczone korzenie oraz grzybki można wsadzić do doniczki. u) Moby będą przesuwane przez lawę. w) Aby posadzić odpowiedniego grzyba potrzebujemy odpowiedniej gleby. v) Na biomie Doliny dusz (Soulsand_Valley) zdarza się że skamieliny przebiją bedrock. x) Dodano nowy postęp polegający na trafieniu w sam środek bloku Docelowego. y) Wyroby z nowych bloków z materiałów netherowych (grzybków itp.) niszczą się szybciej. z) Konie szkieletowe i Konie zombie można wziąć na linkę. ż) Przy wysiadaniu z wagonika, wysiądziemy w bezpiecznym miejscu lub jeżeli go nie ma, nad wagonikiem. ź) Zmieniono delikatnie tekstury kilku bloków. ab) Stół Kowala umożliwi nam ulepszanie narzędzi diamentowych na netheritowe cd) Motykę można teraz zaklnąć na wszystkie zaklęcia dotyczące kilofa (m.in. Fortune, Efficiency) ef) Ryby po oddaleniu się na minimalnie 64 kratki od nich, znikają. gh) Nowe tekstury netheritowych przedmiotów: Narzędzia: Zbroja: ij) Dodano nowe zaklęcie (Soul Speed I - III) przyspieszające chodzenie po Piasku dusz i Glebie dusz, przy wyższym stopniu zaklęcia na wymienionych blokach chodzi się szybciej niż na pozostałych. Można go zdobyć handlując z Piglinami na żelaznych butach lub na książce (książka jest 5 razy rzadsza od butów). Jest też szansa że pojawi się w ofercie wieśniaka. kl) Wzrost wodorostów można przyspieszyć mączką kostną. To samo tyczy się pnączy z Szkarłatnego Lasu i Wypaczonego Lasu. mn) Na piasku dusz i śniegu bezproblemowo postawimy m.in Drzwi, guziki, płytki naciskowe, dźwignie, redstone oraz tory. op) dzwon uaktywni się kiedy rzucimy go jajkiem, śnieżką, czy też perłą endermana. rs) zgaszone ognisko zapalimy dowolnym palącym się pociskiem, np. trójzębem, który przeleci przez lawę. tu) Gąbki niszczy się szybciej motyką. wv) Piasek dusz pali się wiecznie na niebiesko xy) Klikając mączką kostną na nylium a następnie mączką kostną na grzybka (w Netherze) jesteśmy w stanie otrzymać netherowego grzyba z0) Pszczoły oddalają się maksymalnie 22 kratki od swojego gniazda abc) Papugi rzadziej naśladują moby. def) Małe Pigliny mogą we dwójkę jeździć na Hoglinie ghi) Pigliny mogą podnieść blok rudy złota jkl) W każdym wymiarze można ustawić spawnpoint mno) Łowiarki zostały znerfione - nie można już w nich wyłowić nametaga czy książek z zaklęciem ópr) farmy 0 - tick nie działają stu) duże połacie trawy lub grzybni będą znikały pod wodą
  5. 3 punkty
    Jestem przeciwny usuwaniu kanału #wnioski.
  6. 3 punkty
    A właśnie, znam się trochę na komputerach i powiem tak, GT 730 to nic nie warty szrot, lepiej dozbierać i kupić np GTX 750ti lub jakiegoś GTX 660/660 Ti :v W tym zestawie za 1200 najlepiej też dozbierać i kupić pamięć minimum 3000MHz bo ryże bardzo lubią szybkie pamięci. No o w tym za 900 lepiej też dozbierać i kupić i5 2500k bo pozwoli to podkręcić procesor co da dość duży wzrost wydajności Wiem że przekroczy się budżet no ale lepiej dopłacic i nie kupić jakiegoś złomu którego później ciężko będzie się pozbyć. Mogę się też przyczepić do obudowy w najdroższym zestawie w której air flow będzie beznadziejny i jeszcze kilku rzeczy lecz nie mam czasu tego sprawdzić i opisać :v
  7. 3 punkty
  8. 2 punkty
    to nie forum tylko archiwum
  9. 2 punkty
    Zabezpiecz swój serwer ubuntu w 3 prostych krokach! Może wydawać się, że jeśli prowadzimy serwer minecraft i nie jesteśmy dużą korporacją nic nam nie grozi. I faktycznie mało kto miałby cel we włamaniu się na serwer osoby prywatnej, bo zapewne nie interesuje go ani serwer gry, ani jego dane, a atakuje wszystkie serwery jakie znajdzie. Co najwyżej możemy spodziewać się ataku wściekłych graczy, ale te w większości wypadków nie powinny być większym zagrożeniem. Jednak każdy serwer nie zależnie od tego czyj on jest może zostać zaatakowany. Włamywaczom nie będzie zależeć na danych, lecz na mocy obliczeniowej, którą mogą wykorzystać do dalszych ataków tworząc botnet, albo do kopania kryptowalut. W obu przypadkach możemy mieć problemy. Możemy zostać posądzeni o ataki na cudze serwery, albo jeśli mamy VPSa w firmie hostingowej kopiąc kryptowaluty możemy naruszyć ich regulamin. W Tym poradniku pokażę jak w prostu sposób można w znaczący sposób poprawić bezpieczeństwo serwera ubuntu, choć porady można stosować na wszystkich linuxach, jednak mogą występować drobne różnice między dystrybucjami. 1. Zmień port SSH Boty grasujące po sieci będą miały ułatwione zadanie, gdy będą znały ponad połowę danych do logowania. W końcu znają port (22) oraz login konta głównego administratora – root (O zablokowaniu roota niżej). Jednak można bardzo łatwo zmienić port serwera SSH i poprawić bezpieczeństwo serwera. Połącz się i zaloguj do SSH Za pomocą wybranego edytora tekstu otwórz plik /etc/ssh/sshd_config Odnajdź linijkę Port 22 Wymyśl jakąś 3 lub 4 cyfrową liczbę i upewnij się, że nie masz, ani nie będziesz mieć w przyszłości usługi korzystającej z tego portu. Uwaga: ponieważ SSH jest usługą krytyczną zaleca się porty poniżej liczby 1024, choć w większości przypadków nie będzie to sprawiało kłopotów. Zmień 22 z liczbą wybraną przez Ciebie Zapisz edycję Zrestartuj serwis SSH za pomocą komendy service sshd restart 2. Zainstaluj fail2ban Fail2ban to pakiet dynamicznie zarządzający zasadami firewall blokując adresy IP, które zachowują się w sposób podejrzany. Domyślnie blokuje on adres IP po 8 nieudanych próbach logowania na 10 minut, co wydaje się optymalną konfiguracją. Nie będzie ona uciążliwa dla administratora, natomiast dla botów już tak. Wystarczy tylko z poziomu SSH wykonać poniższą komendę sudo apt-get update && sudo apt-get install -y fail2ban 3. Zablokuj konto root Niepowołany dostęp do konta root jest wysoce niebezpieczny. Załóżmy, że na naszym serwerze jest zainstalowany popularny CMS, który został uruchomiony jako serwis z konta roota. Pewnemu hakerowi udało się odnaleźć błąd, który pozwala na wykonywanie komend z uprawnieniami konta, które uruchomiło serwis. W Tym momencie haker może ukraść dane, bądź je skasować, albo nawet zainstalować oprogramowanie, które pozwoli mu ciągle manipulować serwerem i pozyskiwać dane, które będzie niezauważalne dla administratora. Aby zablokować konto root należy: Połączyć się i zalogować się do SSH Jeśli nie masz konta z uprawnieniem do sudo należy je utworzyć: adduser -m administrator passwd administrator usermod -aG sudo administrator Przełącz się na konto administratora za pomocą komendy su administrator Za pomocą wybranego edytora tekstu otwórz plik /etc/passwd Zanjdź wiersz root:x:0:0:root:/root:/bin/bash I zamiń go z root:x:0:0:root:/root:/sbin/nologin Zapisz plik Od teraz root nie możne zalogować się za pomocą SSH, a boty nie znają ani nazwy konta ani portu, który mogłyby zaatakować. A nawet jakby znalazły fail2ban praktycznie uniemożliwi złamanie hasła. Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś się na serwer VPS/dedykowany zapoznaj się z ofertą lvlup.pro, gdzie z kodem craftsite.pl otrzymasz 10% rabatu. Jeśli natrafisz na jakiś problem z zarządzaniem serwerem z linuxem możesz pisać na forum - postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. A jeśli chcesz żeby ktoś zrobił to za Ciebie napisz do mnie na discordzie - JanekJaran#3102, lub forum - ustalimy szczegóły.
  10. 2 punkty
    Hello, Doggo here! Ostra bakteryjna choroba Dżuma Dżawa jest dalej rozprzestrzeniana po całej Polsce, niczym wirus na Łindołsie (a jak powszechnie wiadomo Linuks lepsze bo nie ma)! Ujrzałem przerażającą wizję w butelce po ketchupie, jeśli nikt nic nie zrobi CAŁA Polska będzie wydżawowana, ale MY nie pozwolimy spełnić tej wizji! Powitajcie K O T L I N, początkujący programiści! K O T L I N jest to statycznie typowany język, który działa na jotfałem i do tego nie jest obsrany gównem jak scala, która sralalalalala pryt pryt, a W R Ę C Z P R Z E C I W N I E jest F A S T ! Co ważne Kotlinke udostępniony jest na podstawie helikoptera Łapasz dwa, w przeciwieństwie do Dżawki udostępnionej na jakimś gienu coś tam, więc jest on otwarty jak Liptok na oddanie forum o szydełkowaniu, na którym upublikowałem ten temat oraz nowoczesny, jak na pewno nie to forum, no i fajniutki ciasny! Dżawusia Kawusia pojawia się w bardzo wielu ofertach pracy oraz w dalszym ciągu większość istniejących projektów i bibliotek jest napisana w niej, więc nie dziwne, że nie chce się ludkom korzystać z Kotlajna i zarażają się Dżawą i nie zmieni się to, dopóki MY nic z tym nie zrobimy! Pokażmy, że ta choroba to PRZESZŁOŚĆ! Pokażmy, że jest coś LEPSZEGO! Pokażmy, że dzięki tej całej bezceremonialności Kotlina i skróceniu klas możemy skupić się na tym co naprawdę jest WAŻNE w NASZYCH aplikacjach, zamiast przepisywać setki TAKICH SAMYCH linijek! Pokażmy, że zdecydowanie przywraca radość z pisania kodu i aż chce się go używać! Programów już nie będzie, a Dżawa będzie ściemą! Polska będzie albo kotlinowska albo żadna! NIECH ŻYJE WIELKA POLSKA KOTLINOWSKA! A jeśli uda NAM się, to spokojnie będziemy mogli się nauczyć dużo bardziej profesjonalnego języka Logo!
  11. 2 punkty
    Hmm...ciężka decyzja...oba dobre, ale pudliszki lepsze.
  12. 2 punkty
  13. 2 punkty
    Lubię kotki. Zostałem moderatorem na craftsite, aby stopniowo przejmować nad nim władzę i zastąpić wszystkie treści kotami. Liczę na wasze poparcie w realizacji projektu Catsite.
  14. 2 punkty
    Najprościej postawić ten serwer u siebie na komputerze i zapełnić 2-3 osobami. Ciężko stwierdzić bez takiej próby bo każdy modpack zupełnie inaczej wpływa na serwer. @edit Czyli 2GB powinny wystarczyć. Można też popytać na ich discordzie https://discordapp.com/invite/QGDq7RU
  15. 2 punkty
    Witam wszystkich graczy. W tym artykule przedstawię parę komputerów dobrych pod Minecrafta, a przy tym nie niszczących portfela. Ten artykuł to NIE wyrocznia. Przed zakupem czegokolwiek zastanówcie się dwa razy. Jeśli macie zasobniejsze portfele, to kupcie coś lepszego. Naprawdę. 1200 zł: Pierwsza propozycja będzie z części nowych, natomiast coraz tańsze będą również z używanych. CPU: AMD Ryzen 3 1200 (210 zł). To tani czterordzeniowiec na platformę AM4. Ma on taktowanie 3.1 GHz (3.4 w trybie turbo) i TDP wynoszące 65 W, co nie powinno nikomu sprawić większego problemu - dołączone chłodzenie Wraith powinno spokojnie ochłodzić procesor. Z wydajnością na poziomie i5-4570/i5-7400 powinien dać sobie radę z większością gier, a więc też z Minecraftem. Płyta główna: Gigabyte GA-A320M-S2H (210 zł). Tania płyta, co tu dużo mówić. Oferuje standardową ilość portów i 2 wejścia na RAM. Pamięć: HyperX Fury Black 2666 MHz 8GB (150 zł). Do Minecrafta zawsze przyda się dużo pamięci, a ceny mocno spadły. Gdyby mój budżet wynosił 1500 zł, to prawdopodobnie zaproponowałbym 16 GB... ale no cóż, tak jest najtaniej i tyle ;V Karta graficzna: Gigabyte GeForce GT 1030 Silent Low Profile 2GB (340 zł). Ta mała konstrukcja powinna dać radę z MC, a także z wieloma innymi tytułami... na ustawieniach średnich. Zasilacz: Gigabyte PW400 (155 zł). Coś porządnego, a nie byle Akyga (tzw. bomba). Dysk: Corsair Force LE200 (70 zł). Przystępny cenowo Corsair do taniego komputera. Obudowa: najtańszy Bandit Power da radę (30-40 zł). Okablowanie: kabel SATA (5 zł). Minecraft powinien ruszyć spokojnie w 60 fps, shadery na domyślnych ustawieniach też nie powinny być problemem. 950 zł: CPU: Intel Core i5-2400 (100 zł). Jest to niesamowicie tani i wciąż mocny (pomimo wieku, tak działa Intel) procesor na podstawkę LGA1155. Ma takie same taktowania jak wspomniany wyżej Ryzen i TDP 95 W. Płyta główna: Asus P8H61-M LX (200 zł). Tanie procesory i nieproporcjonalnie drogie płyty główne. Przynajmniej udało mi się coś znaleźć w dobrej cenie. Płyta ma 2 wejścia na RAM DDR3, jedno złącze PCI Express x16 i trzy razy tyle PCI Express x1. Pamięć: Goodram GR1600D364L11/8G (140 zł). Znowu 8 GB w jednej kości... ale no cóż, czego się spodziewać za 950 zł? Tyle pamięci do wszystkiego wystarczy, a jedna kość pozwala później rozbudować komputer o kolejne 8 GB. Karta graficzna: zintegrowana (0 zł) MSI Radeon R7 360 (240 zł). Tyle mocy obliczeniowej spokojnie wystarczy. Ja dostałem egzemplarz od Asusa za 210 zł, ale to i tak dobra cena. Za podobną można nabyć GTX 750 Ti. Shadery powinny zdać egzamin. Zasilacz: Gigabyte PW400 (155 zł). Tak jak wyżej. Wolę zaufać porządnej jednostce, a nie byle Codegenowi z bazarka za 20 zł. Dysk: Corsair Force LE200 (70 zł). Mówiłem już, że wolę kupić to niż chiński złom? :V Obudowa: dosłownie wszystko pomieści tego kompa (0 zł), jednak ja bym kupił cokolwiek, np. Terra PC311 (10 zł). Wiem, że taka obudowa będzie tandetna, ale lepszy rydz niż nic. Każda droższa przekroczy budżet. Okablowanie: kabel SATA (5 zł). Chłodzenie: stockowe chłodzenie pod LGA1155 (5 zł). Może i procek troszeczkę się podgrzeje... ale no cóż, zawsze lepiej mieć cokolwiek niż ogień w obudowie. 700 zł Komputer baza: HP Elite 8200 MT + SSD 120GB + i5-2500 + 8GB DDR3 link (500 zł). Załatwia to kwestię dysku, kablologii, pamięci, procesora, płyty głównej, zasilacza, chłodzenia i obudowy za jednym zamachem. Zdecydowałem się na to tylko z powodu ceny, taki setup ma mnóstwo ograniczeń. Karta graficzna: Gigabyte GeForce GT 730 2 GB GDDR5 (100 zł). Kilka lat temu dostałem nową w wersji DDR3 za... 300 zł. Brawo ja! A teraz tu znalazlem nieco lepszą za 33% tej ceny. I tyle w sumie wystarczy - karta dobrze sobie radzi z Minecraftem, jednak shadery można sobie wsadzić... do folderu C:\$RECYCLE.BIN, ponieważ ta karta raczej się posypie przy połowie z nich. Dobra, koniec tego. Z forum o Minecrafcie przeszliśmy do forum o IT, to zaszło za daleko. Myślę, że ktoś spokojnie na tym sobie pogra w MC, a także w Factorio i inne tego typu gry. Dziękuję za przeczytanie! Pamiętajcie o sprawdzeniu kilka razy wszystkich komponentów przed zakupem. Tutejsze najprawdopodobniej będą działać poprawnie, jednak radzę wszystko sprawdzić i przetestować. Nie ponoszę odpowiedzialności za błędy podczas budowania PC i dwie lewe ręce. Miłej gry!
  16. 2 punkty
    Przecież do minecrafta trzeba i9 9900k OC 5GHz, 2x RTX Titan oraz 128Gb ramu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  17. 2 punkty
    To dwa różne pluginy protection stone to jest ten co ci podałem, a precious stone to inny, podobny plugin, który nie jest już aktualizowany.
  18. 2 punkty
    Zgubiłem sens tego tematu na pierwszym poście, a potem było gorzej.
  19. 2 punkty
    Jakiś tam serwerek tałny za kilka dni zostanie wyłączony, a nasz serwer z trybem SuperMediumUltraHardEasySiteCorePortal wciąż rośnie w siłę, dzięki naszym programistycznym umiejętnościom, słynnym sequelem FunnyGuilds oraz przede wszystkim Wam - Społeczności SuperMediumUltraHardEasySiteCorePortalowej Paintuś.ru! Dziękujemy Wam, że z nami jesteście! ~Założyciel serwera - HelloDoggo w imieniu Debianet TempleTeam 2000
  20. 2 punkty
    "Oh wow. Oglądałem kilka odcinków @pewdiepie, w których grał w Minecrafta i kocham wszystkie nowe rzeczy, które widzę. Niesamowita praca :D"
  21. 2 punkty
    Zależy, bo kiedyś grał w minecrafta no ale od tej alfy dość dużo w minecrafcie się zmieniło :v
  22. 2 punkty
    Ja mam raczej negatywne. Rozdawanie itemów generowało ruch ale na dzień lub 2. Obdarowane osoby po tyg. posiadania wszystkiego uciekały na inne serwery. Co do kasy za bycie adminem lub kimkolwiek innym w admie. Unikałem takowych. Uważajac (co sie wielokrotnie potwierdzało) że serwery te nie sa robione z pasji a dla forsy. Czesto takze kiepsko zarządzane. Wolałem szukać takich gdzie liczylo sie osobiste zaangażowanie każdego w admie, bez wymogow finansowych. Rozliczenie jedynie za aktywnosc i ,,pracę" na rzecz serwera. Troche mi zeszło na poszukiwaniach przez te 9 lat gry, bo po 6 latach wreszcie moglem ,,zakotwiczyć " sie na dluzej na odpowiednim serwerze. Tak to zazwyczaj do okolo pol roku maks gdzies dzialalem. A i potrafilem dzialac na kilku serwerach na raz. Takze bym stwierdzil ze kiedys serwerow za kase , dla kasy lub po prostu kiepskich bylo po prostu wiecej. Ale tez takie czasy kiedy to postawienie serwera bylo jeszcze latwe, prawie kazdy swoj serwer chcial miec. A i starac sie nie trzeba jeszcze bylo, starczaly ogolnodostepne pluginy.
  23. 2 punkty
    W poprzedniej części poradnika zajęliśmy się tworzeniem gatunku jak i państwa. Teraz, trzeba jakoś nim zarządzać 1.Układ macierzysty i planeta. Pierwszy, odpowiedni rozwój planety jest bardzo ważny, jeżeli chcemy dobrze zacząć gre. Tak wygląda układ w Stellaris. Układ początkowy jest w większości rozwinięty. Aby zobaczyć naszą planetę wystarczy kliknąć ją na Indeksie, bądź znaleść ją w układzie. Wygląd ekranu planety - Zakładki "Armie" i "Korporacje" zostawimy sobie na później. Aby wybudować coś na planecie, wystarczy kliknąć znak "+". Jeżeli już kliknąłeś ten znak, widzisz pewnie że na nic nas nie stać. Po prostu brakuje nam minerałów. Surowce widoczne są w górnym lewym rogu. Energia - Najważniejszy zasób w grze, potrzebujemy jej do tego, by działały osłony statków, by działały poszczególne budynki. W dodatku energia traktowana jest jako gotówka - za nią możemy kupić wszystkie zasoby w zakładce "Rynek". Można je znaleźć na każdym ciele niebieskim w grze (oprócz asteroid i planetoid) Minerały - Może i po aktualizacji "Megacorp" minerały (podobnie jak i żywność) znacząco straciły na znaczeniu, to wciąż są ważne. Budujemy za nie struktury na planecie, jak i stacje (badawcze/górnicze/wydobywcze/obserwacyjne) na innych planetach. Można go znaleźć (i wydobyć!) na ciałach niebieskich, planetach czy asteroidach. Żywność - Żywność, jak żywność. Dzięki niej populacja może się rozwijać. Można ją znaleźć tylko na planetach w obiektach, czy w wyspecjalizowanej dzielnicy rolniczej, czy na stacjach kosmicznych w specjalnym budynku. Towary konsumpcyjne - Dzięki nim nasi obywatele są szczęśliwi, przyciągamy migrację. Można je produkować tylko w fabrykach cywilnych. Wyprodukowanie 12. szt miesięcznie kosztuje 12 minerałów, a utrzymanie takiej fabryki kosztują 4. energie. 1 Obywatel - 1 towar konsumpcyjny (można zmieniać w prawach gatunków). Stopy - Stopy służą do budowania wszelakich statków, jak i obiektów wojskowych (np. sekcje stacji kosmicznej, posterunek graniczny itd.) Można go znaleźć w małych ilościach (1/2/3) na asteroidach, produkuje się go za pomocą odlewni stopów (12 minerałów = 6 stopów miesięcznie), utrzymanie takiej odlewni wynosi 4. energie. Wpływy - Służą do aneksji poddanych, wysuwania roszczeń wobec innych imperiów, a przede wszystkim do poszerzania swych granic. Domyślny przyrost to +3 miesięcznie, można go zwiększyć rywalizując z innymi, czy uzyskając poparcie frakcji (to zostawimy na później). Pierwszym, co powinniśmy zrobić to wybrać badania. Osobiście polecam początkowo wybierać badania dodające punkty fizyczne/socjologiczne/techniczne, o wtedy będzie zwyczajnie szybciej. Mamy już ustawione badania, powinniśmy je przyśpieszyć. Dlatego klikamy na statek konstrukcyjny z indeksu i wybieramy opcję "zbuduj stacje badawczą" Jak widzimy, SI automatycznie mówi nam, gdzie możemy takową stacje postawić. Koszt takiej stacji to 100 minerałów, czyli idealnie tyle ile ich obecnie mamy. Teraz, czas na zbadanie i zajęcie sąsiadujących z nami układów planetarnych. Klikamy statek badawczy, włączamy mapę galaktyki ("m" albo ten znaczek z galaktyką na dole), wybieramy opcję zbadaj układ i klikamy na jakąś gwiazdę koło nas. Teraz tylko czekamy, aż statek dotrze. Statek już dotarł, i zacznie po kolei badać wszystkie ciała w tym układzie. Układ jest zbadany, więc możemy go zająć. Tymczasem, badamy kolejny układ! W dodatku, jak możemy zauważyć nasze imperium się powiększyło To już koniec tej części poradnika. W następnej omówimy anomalie, budowę kolonii jak i projektowanie okrętów.
  24. 2 punkty
  25. 2 punkty
    Zapraszam do oglądania! Więcej info w opisie
  26. 2 punkty
    W Hytale wygląd i właściwości potworów mają zależeć głównie od strefy i biomu w jakim się znajdą. Tak ma wyglądać szkielet łucznik w strefie pierwszej: A tak wyglądają inne typy szkieletów w grze: A tak z kolei wygląda szkielet-wojownik w strefie drugiej: Kolejnymi zaprezentowanymi mobami, są lubiące ciemność Crawlers lurk: Do potwora Void eyes zaprezentowano krótką animację (postaram się dodać później ) . Jedną z jego umiejętności ma być przyzywanie na pomoc dodatkowych potworów. Potwór Void Spawn, ponoć jeden z silniejszych w grze: Potwór Trork czyli jak się idzie domyśleć ,,hybryda'' orka i trolla: No i pająki, których typy także różnią się w zależności od strefy, biomu: To tyle jeśli chodzi o agresywne moby, sami twórcy przyznają że wypuszczając zapowiedź nie spodziewali się aż takiego hype'u na grę. Z jednej strony to super, z drugiej hype jak powstał tak się wypalił, zwłaszcza iż sami twórcy prawie nie udostępniają informacji o grze. Z rzadka prezentując coś na oficjalnym blogu. Miejmy nadzieję że skończą betę do świąt, a przynajmniej na wiosnę 2020.
  27. 1 punkt
    Od wczoraj znamy datę otwarcia serwera, będzie to wtorek 14 kwietnia. Wszystkie osoby zainteresowane, które się jeszcze nie zapisały zapraszam na discorda serwera: https://discord.gg/4Rq932V celem dokonania zapisów.
  28. 1 punkt
    Regulamin serwera MineBottle § 1. Zasady Używaj mózgu. < ważny punkt, proszę zwrócić na niego uwagę Rozgrywka powinna być prowadzona uczciwie. Nie powinna również wadzić w interesy innych graczy. Zabrania się: Używania wszelkich wspomagaczy które mogłyby dać przewagę nad innymi graczami. W szczególności np. X-Ray. Lista dozwolonych dodatkowych modyfikacji: Wszelkiego rodzaju API, launchery itp. nie wpływające na rozgrywkę. Optifine Wszelkiego rodzaju minimapki zamiast Journeymap (bez trybu jaskiń) The 5zig Mod Fullbright (ustawienie w plikach jasności wyższej niż jest to normalnie możliwe) Schematica (bez automatycznego budowania) Horse Stats Korzystania z błędów serwera, m.in. pozwalającymi na klonowanie przedmiotów w celach innych niż poinformowanie o nich administracji. Należy nie rozpowszechniać informacji o błędzie do chwili jego usunięcia. Każdy gracz jest właścicielem swojej postaci i majątku, który zdobył zgodnie z regulaminem. Zabrania się naruszania jakiejkolwiek własności innych graczy. Gracze mogą zawierać między sobą umowy celem transferu majątku. § 2. Kary Regulamin ma służyć głównie w zadośćuczynienia wszystkim poszkodowanym lub odstraszeniu od naruszania uczciwości rozgrywki. Administracja serwera w przypadku złamania regulaminu może nałożyć jedną lub kilka kar: Pouczenie - ostrzeżenie pisemne. Publikacje przeprosin - nakaz publikacji przeprosin w określonym miejscu, np. Discordzie lub Forum. Prace publiczne - nakaz wykonania zadania w określonym miejscu, może to być np. naprawienie zniszczeń. Transfer majątku - transfer całości lub części majątku na rzecz poszkodowanych. Usunięcie z whitelisty - blokada dostępu do serwera, tymczasowa lub permanentna. # tożsame, za dużo punktów Kara w postaci usunięcia z whitelisty będzie stosowana głównie wtedy gdy gracz nie będzie wywiązywał się się z punktów 1-4. Administracja może nałożyć daną karę zgodnie ze swoimi przekonaniami. § 3. Postanowienia Serwer MineBottle jest serwerem wolnościowym. Tworzą go i rozgrywkę na nim w szczególności gracze a administracja nie będzie w to ingerować. Administracja będzie zapewniać reklamą serwera oraz wprowadzanie zmian w rozgrywce m.in. dodanie/usunięcie/zmiana modyfikacji czy zmiana w ich konfiguracji. Zmiany w rozgrywce będą jednak wprowadzane dopiero po konsultacji z graczami. Serwer będzie się utrzymywał w większości z dobrowolnych i nieobowiązkowych datków graczy. Regulamin został stworzony posiłkując się regulaminem serwera mc.skript.pl za zgodą Libtera.
  29. 1 punkt
  30. 1 punkt
    Survival z wieloma możliwościami! Witaj na prezentacji serwera DCraft. Na wstępie ważna informacja: jest to serwer premium, zatem jeżeli jesteś piratem - sio stąd albo kup grę :< Poniższa prezentacja przedstawi Ci podstawowe aspekty serwera Adres: MC-DCraft.pl Wersja: 1.15.2 Typ: survival Premium: wymagane DCraft jest serwerem survival - rozgrywka polega na przetrwaniu. Walcz z potworami, zdobądź jedzenie, zaopatrz się w surowce oraz bloki i zbuduj to, czego dusza zapragnie! Na serwerze nie ma też teleportacji - zamiast niej można korzystać z tradycyjnych metod transportu. Aby ułatwić grę ze względu na brak teleportacji, wprowadziliśmy kilka rozwiązań: przyspieszone poruszanie się po ścieżkach, szybsza kolej czy możliwość namierzenia cuboida i gracza za pomocą kompasu. Przy respawnie, jeżeli nie ma się ustawionego domu w łóżku, następuje losowa teleportacja. DCraft to serwer survival, gdzie głównym założeniem jest nie tylko przetrwanie, a także budowanie i handel. Możesz zbudować wszystko, co wpadnie Ci do głowy, oczywiście zgodnie z zasadami. Walka jest dobrowolna - to Ty decydujesz, czy chcesz mieć włączone, czy wyłączone PVP. Ekipa serwera nie ma wpływu na handel - wszyscy są równi! Na naszym serwerze nie musisz się martwić o swój majątek! Swoje budowle możesz zabezpieczyć darmowym regionem (cuboidem), a kontenery, drzwi i inne rzeczy zablokować przy użyciu LWC. Dzięki pluginowi CoreProtect, każdy grief można cofnąć - wystarczy, że poprosisz o to za pomocą zgłoszenia (ticket). Serwerową walutą są "hajsy". Zdobyć je można na kilka sposobów - wymianę złota na hajsy w kantorze oraz łowienie ryb. Dodatkowo serwer oferuje możliwość tworzenia sklepów oraz skupów. To nie wszystko! Zapoznaj się z możliwościami serwera: zabezpieczenie terenu cuboidem zabezpieczenie kontenerów, drzwi, furtek itd. za pomocą LWC szybsze poruszanie się po ścieżkach szybsza kolej grawitacja na drzewa zarabianie przez wymianę złota na hajsy możliwość tworzenia sklepów i skupów specjalna wtyczka na tworzenie mebli i ozdób możliwość zdobycia głowy po zgonie gracza/moba możliwość wymiany głowy na ozdobną wyłączanie oraz włączanie trybu walki rejestrowanie każdego zniszczenia/postawienia bloku oraz możliwość cofnięcia zmian możliwość podpisania siodła i dywanu możliwość zdjęcia właściciela ze zwierzęcia możliwość przechowywania punktów doświadczenia w butelkach możliwość namierzenia cuboida/gracza za pomocą kompasu system zgłoszeń (ticketów) rozwinięty system łowienia umożliwiający też zarabianie możliwość tworzenia wind, bram oraz mostów serwerowe postępy i wiele więcej! Dołącz do naszej społeczności już dzisiaj! https://MC-DCraft.pl https://fb.com/DCraftPL https://discord.gg/r6Xqp5A
  31. 1 punkt
  32. 1 punkt
    Serwer Hardcore - Wojny Gildii EUHC.PL Serwer został stworzony na wersje Minecraft 1.8.8 (polecamy zainstalować blazingpacka). Serwer działa stosunkowo niedługo, ponieważ start odbył się 20.08.2019 roku. Serwer powstał z myślą o prawdziwym serwerze Hardcore. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnego serwera EasyHC na ubitej mocno ścieżce Pay2Win. Tutaj zamysł był inny. Stworzyć miejsce, gdzie gracze, którzy uwielbiają rywalizacje, mogli faktycznie poczuć prawdziwy klimat trybu HARDCORE. Nie pozostało nam nic innego jak tylko zaprosić właśnie Ciebie do naszego świata Hardcore! Czego możesz spodziewać się na serwerze: - 1000 slotów (na sam początek to nawet za dużo :D) - Ban na 7 dni po śmierci (możliwość od banowania na stronie euhc.pl) - Plugin na gildie (plugin daje możliwość podbijania gildii, powiększania terenu cuboida, zawierania sojuszy itp) - Drop ze stone! (EXP oraz minerały wypadają ze stona) - AutoLogowanie kont premium oraz system logowania kont NON-premium! - System AntyCheat który mocno utrudni życie cziterom FanPage: https://www.facebook.com/euhcpl/ Grupa Steam: https://steamcommunity.com/groups/EUHCPL strona WWW: http://www.euhc.pl/ IP: euhc.pl Do zobaczenia na serwerze
  33. 1 punkt
    Witam, zgłaszam się do użytkowników tego zacnego forum po poradę i może ocenę miejsca na rynku dla serwera, który mam do zaprezentowania, jest to świeżo powstający projekt hobbistyczny nakierowany na grę zarówno kooperacyjną, jak i solową, dlatego każdy powinien znaleźć w nim coś dla siebie. Projekt ten jest nieograniczony czasowo i powstaje w sposób niezależny, co powinno zapewnić dopracowany i stabilny start. Tyle słowem wstępu, skoro podstawy mamy za sobą, to teraz zobrazuje, co mamy do zaoferowania: Uwaga: prezentacja może być nieczytelna na forum, dlatego prosiłbym o otwieranie jej w pełnych wymiarach. *Pragnę dodać, że wątek będzie aktualizowany, obecnie pokazaliśmy tylko kilka podstawowych rzeczy - więcej już wkrótce* *O powstaniu w tym dziale wątku z zapowiedzią została poinformowana administracja forum*
  34. 1 punkt
    Głosuję na KOTLINA. NA KOTLINA.
  35. 1 punkt
    Tak jak Calem napisał. Przydatny temat
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
    Mojang pracuje nad wersją 1.15, obecnie nie wiele wiadomo czego będzie dotyczyć oraz kiedy będzie, natomiast pewne jest, że to nie będzie aktualizacja podziemi. Możliwe jest, że zmieni się mechanika walki, a biomy pustynne i sawanna zostaną urozmaicone. Za to pewne jest, że podczas MINECON Live 2019 wszystko zostanie wyjaśnione. Oficjalne plany Bloki: - Stół łuczarski i stół kowalski dostaną funkcje Techniczne: - OpenGL zostanie zaaktualizowny do wersji 3.2 lub nowszej Pamiętajcie, że wy również tworzycie temat, jeśli coś wiecie na temat tej wersji, śmiało piszcie, postaram się uzupełniać temat na bieżąco.
  38. 1 punkt
    6 lipca o 16:00 nowa edycja! I tak, udało się na 1.13.2
  39. 1 punkt
    Cześć! Jako iż ostatnio zrobił się szał na datapacki do minecraft'a postanowiłem zrobić poradnik jak je zainstalować. Zanim jednak przejdziemy do rzeczy, czym jest datapack? Datapack to taka trochę minecraftowa modyfikacja, działająca jednakże na znacznie mniejszą skalę niż mod z krwi i kości. Do instalacji takiej paczki nie potrzebny jest nam żadny Forge, a samą paczkę instaluję się podobnie jak paczki tekstur. Minusem datapacków jest to, iż każda paczka działa na jednym świecie, przez co trzeba do każdego save'a kopiować tą samą paczkę danych. Jak się instaluje Datapacki? Zainstalowanie Datapack''a - jak już wcześniej wspomniałem jest rzeczą zwyczajnie prostą. Do instalacji potrzebujesz jedynie launchera minecrafta, i w sumie... to wszystko. Przejdźmy zatem do szczegółów: 1. Włącz launcher minecrafta i włącz 1.14.2 Każdy launcher będzie włączał datapacki 2.Stwórz świat 3.Gdy świat się wczyta, wyjdź z niego i otwórz folder .minecraft 4.Wejdź w folder saves, a następnie wybierz interesujący cie świat. 5.Otwórz folder "datapacks" (jeżeli jakimś cudem nie masz takiego folderu po prostu stwórz go) 6.Włóż do tego folderu pobraną paczkę danych (nie rozpakowywujemy jej) 7.Włącz świat do którego włożyłeś datapack, a następnie ciesz się grą! Jakby co powyżej jest datapack Timber - taki treecapitor na 1.14.2 Skąd można pobrać datapacki? https://www.planetminecraft.com/resources/mods/data-pack/ - Stare dobre planetminecraft http://www.9minecraft.net/category/minecraft-data-packs/ - 9minecraft.net Z góry przepraszam, że do większości punktów nie ma ss, ale mój komputer odmówił mi posłuszeństwa
  40. 1 punkt
    stworzyłem nową tablicę wyników. Nazwałem ją 1, a kryterium zmieniania wybrałem dummy (czyli możliwe jest zmiana wartości tej tablicy jedynie przy pomocy komend). Taki blok poleceń stworzyłem Komenda w tym przypadku nakazuje każdemu graczowi (@a) do wyniku o nazwie "1" (możesz ustawić inną) dodawać jeden punkt. Ustawienie Repeat powoduje automatyczne powtarzanie tej komendy. Needs Redstone sprawia, że blok poleceń będzie funkcjonował tylko gdy będzie zasilony (czyli w tym przypadku musisz go zasilić). /scoreboard players set @a[scores={1=100..999}] 1 0 ta komenda każdemu graczowi (@a) z wynikiem o nazwie 1 o wartości minimalnej 100, a maksymalnej 999 zmienia wartość wyniku o nazwie 1 na 0 wsadź to do bloku poleceń i ustaw by była ta komenda cały czas powtarzana. Efekt jest taki, że każdemu graczowi bardzo szybko dodawany jest po jeden pkt do tablicy wyników o nazwie 1. Gdy uzbiera się ich 100 to wynik jest resetowany do 0 Jeśli teraz przykładowo do innego bloku poleceń wpiszesz /execute if entity @a[scores={1=10..15}] run setblock ~ ~2 ~ minecraft:acacia_wood replace to będzie on sprawdzał czy istnieje gracz z wynikiem o nazwie 1 w przedziale 10-15. Jeśli tak to dwa bloki nad blokiem poleceń powstaje drewno. Możesz tak dla każdej wartości wyniku o nazwie "1" ustawić inny efekt. Czyli np. przy przedziale 2-3 będzie powstał diax blok, a przy 30-70 stone. Wpisz sobie później /gamerule commandBlockOutput false by czat nie był zapełniony wiadomościami od bloku poleceń. @edit Jeśli nowy blok ma się pojawiać dopiero po zniszczeniu poprzedniego to musisz poprawić komendę na: /execute if entity @a[scores={1=10..15}] if block ~ ~2 ~ air run setblock ~ ~2 ~ minecraft:acacia_wood replace dodałem tutaj jedynie w środku if block ~ ~2 ~ air dzięki czemu oprócz sprawdzania wartości wyników blok poleceń upewnia się czy w tym miejscu jest blok powietrza (czyli nic) i dopiero wtedy zastępuje go innym blokiem. Od paru lat nie dotykałem bloków poleceń, więc niekoniecznie zrobiłem to najlepiej. Jak coś to śmiało wołaj. @edit2 Może warto rozważyć zmianę @a na @p bo mogą być problemy i nazwać wynik inaczej niż 1 bo przez mi się myliło. Świat na którym to zrobiłem: https://www.dropbox.com/s/buwjo7kn6ta2gob/2019-06-19_23-33-51_New World [1].zip?dl=0
  41. 1 punkt
    Serwer został zaktualizowany do wersji 1.14.2! https://boxcraft.ga/2019/06/19/Aktualizacja-1.6.0/
  42. 1 punkt
    Na targach E3 zaprezentowano wygląd nowej aktualizacji czyli 1.4 : Na oficjalnej stronie gry twórcy wypisali co zawiera owa aktualizacja, a także wstawili najczęstsze pytania graczy, link poniżej: https://terraria.org/news
  43. 1 punkt
    Może dodajcie reklamy, z chęcią wyłączę adblocka.
  44. 1 punkt
  45. 1 punkt
  46. 1 punkt
    Witam serdecznie wszystkich rezerwowych inżynierów! #02 - ach te robale! Wersja: 0.17.45 - experimental Na czym to ja skończyłem... Zanim zaczniemy przechodzić do następnego etapu rozgrywki (czyli całkowitego zautomatyzowania produkcji podstawowych rzeczy) trzeba się postarać o dobre zaopatrzenie, a mianowicie wydajna huta. To jest ten moment gry, w którym musimy zaplanować, jak będzie wyglądała nasza fabryka, gdzie będzie strefa hutnicza, a gdzie wytwórcza itp. itd. Przepalarki najczęściej buduję zaraz przy pierwszym złożu żelaza, a miedź tuż obok... o tak: Teraz ktoś mądry, ale może nie do końca powie: Ale po co Ci tyle tych piecy, przecież ledwo co podajniki produkujesz, nawet nie automatycznie, co ty będziesz z tym niby robić?! Odpowiedź jest prosta, lenistwo. Wolę załatwić to teraz i mieć spokój z hutą żelaza przez najbliższe godziny gry, zamiast co chwila dobudowywać kolejne fragmenty. Plus jest taki, że wydajność można drastycznie zwiększyć, wymieniając tylko piece na nowszy model - tak samo z taśmociągami. Więcej pisałem o tym w poradniku. Gdzie kucharek sześć, tam nie ma rudy żelaza... czy jakoś tak Bez dodatkowych wiertnic się nie obejdzie Oczywiście... brak prądu, czas to załatwić i zrobić to samo, co z piecami - raz, a dobrze To powinno starczyć na jakiś czas Skoro żelazo wychodzi pełną parą... możemy przejść do produkcji, tutaj przedstawiam, proszę państwa, najwydajniejszą produkcję taśmociągów jaką w życiu zobaczycie na 1 fabrykę kółek, przypadają 2 fabryki taśmociągów... nic się nie marnuje, wspaniale! No dobrze, nast... cholipka! Niedobrze... Po przybyciu na miejsce służb specjalnych, okazało się, że robali nie było aż tak dużo, jednak to już się zaczęło. Z każdą minutą będzie ich co raz wincyj Czas się jakoś porządnie zabezpieczyć Klify, które otaczają naszą bazę najlepiej połączyć murami. dobre rozwiązanie Należy jeszcze zabezpieczyć nasze serce, a mianowicie - elektrownię Po wykonaniu takich manewrów jesteśmy bezpieczni na następne minuty gry, jednak to nie koniec walki z robalami... nie koniec
  47. 1 punkt
  48. 1 punkt
    Tutaj będą się pojawiały (albo i nie) moje prace, projekty, budowle oraz efekty nudnych wieczorów. Nie obiecuje, że wszystko będzie dokończone, bo mam w zwyczaju nie kończyć 1. Taaak, z tego jestem zadowolony bardzo Status: nieukończone 2. To był ciekawy projekt Status: nieukończone 3. Z tego byłem zadowolony, teraz z każdym miesiącem dostrzegam liczne wady Status: nieukończone 4. A to dawno i nieprawda, a szkoda... Status: nieukończone 5. Dobre pytanie - co to? - sam nie wiem Status: UKOŃCZONE 6. To było na potrzeby pewnego serwerka, in-game nigdy nie powstało Status: UKOŃCZONE 7. Ja vs WorldPainter Status: UKOŃCZONE
  49. 1 punkt
    Poradziłem sobie sam - wystarczyło dodać do pliku startowego serwera: -Dfile.encoding=UTF-8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...