Minecraft Snapshot 16w41a

Snapshot oznaczony 16w41a to kolejna poprawka garści błędów powstałych przy wprowadzaniu nowej zawartości, póki co nie wiemy nic nowego poza tym co twórcy zaprezentowali nam na MineConie oraz oficjalnej stronie Mojangu.

Miejmy nadzieję że ten zastój w przekazywanych nam informacjach zwiastuje jakąś większą zmianę, tymczasem wszystkich nieobeznanych z aktualnymi informacjami odnośnie nowej wersji odsyłam do tego wpisu.

Poprawione błędy

  • [MC-2912] – Błąd podczas przemieszczania przedmiotów w trybie kreatywnym przy użyciu klawiszy numerycznych
  • [MC-11416] – Stawianie tłoków, dozowników, podajników i bloków poleceń jest niespójne
  • [MC-59303] – Łóżki postawione obok kaktusa nie niszczy się całe
  • [MC-70806] – Bloki z wartością metadanych > 0 nie mają tekstury w menu świata superpłaskiego
  • [MC-80692] – Wither atakuje stojaki na zbroję
  • [MC-96544] – Temperatura zamarzania jest niespójna w kodzie gry
  • [MC-97982] – Tekstura miejsca dla przedmiotu w ręce pobocznej w pasku szybkiego wyboru jest obrócona o 180 stopni
  • [MC-98009] – Dźwięk zakładania Elytr używa dźwięku zakładania skórzanego przedmiotu
  • [MC-99103] – Ilość czasu pozostałego w trybie demo jest niewidoczna, gdy gracz posiada efekty mikstur
  • [MC-99603] – Wilki i oceloty spadają ze świata
  • [MC-99661] – Przywołanie bytu smyczy z pasażerem crashuje grę
  • [MC-99814] – Komenda /help -1 wyrzuca błąd
  • [MC-99900] – Klasa ładująca zaklęcia wyświetla złą wiadomość, gdy jest załadowana niepoprawnie
  • [MC-101249] – Selektory bytów ignorują niepoprawne argumenty (gra wypisuje niepoprawne argumenty)
  • [MC-102439] – Tarcze nie są synchronizowane w trybie wieloosobowym
  • [MC-102683] – Błąd w podpisach dźwięku Strażnika
  • [MC-104901] – Słaba widoczność paska wytrzymałości narzędzi (zmieniono kolory na jaśniejsze)
  • [MC-105406] – Wyciek pamięci w kodzie renderowania
  • [MC-105898] – Grzyby i rośliny niszczą łóżka, ale pozostawiają ich górną cześć
  • [MC-106296] – Błąd w pliku sounds.json
  • [MC-107171] – Wartość zasady gry maxEntityCramming rózni się o jeden
  • [MC-107407] – Powiększona mapa eksploracyjna jest pusta
  • [MC-107410] – Obserwatory wydają sygnał Redstone przez jedno tiknięcie gry, a nie jedno tiknięcie sygnału Redstone
  • [MC-107600] – Obserwator niszczy łóżka
  • [MC-107662] – Obserwator może spowodować, że bloki utkną w zasilonym stanie podczas przesuwania przez tłoki
  • [MC-107730] – Obserwator zasila bloki powietrza
  • [MC-107783] – Siła sygnału Redstone Obserwatora wynosi tylko 1 (niespójność z MCPE, zmieniono na 15)
  • [MC-107795] – Redstone łączy się z bokami bloku Obserwatora
  • [MC-107869] – Lamy pojawiają się w blokach i umierają
  • [MC-107907] – Byt śliny lamy nie jest zapisywany
  • [MC-107934] – Wejście postawionego Obserwatora jest ustawione w kierunku gracza (nie tak jak w MCPE)
  • [MC-107957] – Crash: java.util.ConcurrentModificationException
  • [MC-107959] – Spamowanie przycisków przy użyciu Obserwatora
  • [MC-108054] – Obserwator postawiony komendą /setblock zawsze ustawia się w kierunku +Z
  • [MC-108216] – Kopiowanie i powiększanie mapy eksploracyjnej usuwa znacznik struktury
  • [MC-108270] – Pojawia się więcej zwykłych szkieletów niż Wither szkieletów
  • [MC-108315] – Zamykanie interfejsu opcji klawiszem Escape nie wysyła pakietu danych
  • [MC-108344] – Leworęczni Vindykatorzy podnoszą prawe ręce podczas ataku
  • [MC-108348] – Totem nieumarłych nie zużywa się po aktywacji
  • [MC-108349] – Byt stojący na wysuwającym się lepkim tłoku wizualnie zapada się pod ziemię
  • [MC-108354] – Błędny podpis podczas zakładania skrzyni na lamę
  • [MC-108357] – Naturalnie wygenerowani Vindykatorzy nie mają siekier
  • [MC-108358] – Crash gdy 32 lub więcej tłoków wysuwa się na raz w jednym chunku
  • [MC-108378] – Tworzenie powiększonej mapy przy użyciu klawiszy numerycznych nie aktualizuje jej
  • [MC-108399] – Brak podpiu dla totemu nieumarłych
  • [MC-108409] – Wieśniacy wydają dźwięk niezadowolenia podczas kliknięcia w GUI handlu
  • [MC-108480] – Vindykator z tagiem Johnny atakuje stojaki na zbroję
  • [MC-108525] – Plik shulker_box.png jest o jeden piksel za wysoki
  • [MC-108588] – Bloki struktur zapisują niepoprawne dane dla bloków o współrzędnych 0,0

Jak zawsze zapraszamy na nasze forum, do specjalnie stworzonego do dyskusji o nowej wersji tematu.

Autor: LordRossiol Wyświetl wszystkie wpisy od