Skocz do zawartości


Zdjęcie

Darmowe Tła/Avatary na Youtube :)


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
178 odpowiedzi na ten temat

#41 Chory

Chory

    Owca Dżemu

  • Użytkownik
  • 328 postów

Napisany 27 lipiec 2012 - 10:11

Siema mam prośbę czy mógłbyś usuwać wszystkie linki związane z moimi layutami avkami żeby takie noobki jak on
http://www.youtube.c...yYF1y4jhUReExKw

Spoiler


#42 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 10:50

UWAGA :) WRÓCIŁEM Z WAKACJI :)
Wszystkie zamÓwienia proszę zgłaszać od Nowa :)
Przepraszam za nieporozumienia :)

#43 Krzychu12515

Krzychu12515

    Tematowy potwór ._.

  • Użytkownik
  • 183 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 12:15

Ctrl C + Ctrl V :D

Typ : Avatar
Tematyka : Minecraft?
Kolorystyka: Czarny , niebieski
Opis Prośby : Głowa mojego skina (razem z chustą)
Link Do kanału :http://www.youtube.com/user/QuL2rKa
Skina ci wysłałem na PW :)

#44 OwnGamer

OwnGamer

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 12:45

Typ : Tło
Tematyka : Gry : ( Wybierz najlepsze z tych ) : , Max Payne 3,Spec OPS The Line,Splinter Cell Conviction,Saints Row 3,Alan Wake,Fallout 3 lub New vegas,Call of Duty (Byle jaka część) i Batman Arkham City/Asylum :D
Kolorystyka:Czarno Zielona może też być coś w guście biohazard
Opis Prośby : Ewentualnie napis NeoNerdGamer
Link do kanału http://www.youtube.c...er/PolskaZabawa

Z góry dzięki :)
Dodany obrazek why so serious?

#45 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 01:28

Dla OwnGamer : http://zapodaj.net/2...6f41bf.jpg.html
Mam nadzieję, że się spodoba ;)
Co do poprawek pisz! :)

#46 OwnGamer

OwnGamer

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 01:59

Jest Pikne :D Mógłbyś jeszcze dodać trochę renderów :)
Aa i po poprawkach możesz mi wysłać projekt dla pliku gimp na PW :)
Dodany obrazek why so serious?

#47 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 02:18

Z poprawkami : http://zapodaj.net/8...ea2b82.jpg.html
Narazie nie udostępniam Prac z Gimpa. Może kiedyś. Przepraszam za to.

#48 OwnGamer

OwnGamer

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 02:24

Ok Teraz jest super
Dodany obrazek why so serious?

#49 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 02:49

Cieszę się, że Ci się spodobało :)
Czekam na inne zamówienia :)

#50 MatqPL

MatqPL

    Nowy

  • Użytkownik
  • 40 postów

Napisany 01 sierpień 2012 - 09:27

Typ : Avatar/Tło - I to i to.
Tematyka : Gry/Minecraft/Lol/Wow/Inne
Gry/Minecraft

Kolorystyka: Liczę na kreatywność. Miła dla oka.

Opis Prośby :Co do tła to mam propozycję:
- Nawiązuję do różnych gier, z 2/3 rendery (minecraft,itp inne gry)
- Na górze napis "Matq Let's Play The Game!" I gdzieś z boku jakoś fajnie zmieścić napis Matq.
- Avatar liczę na kreatywność.
Link do skina MC (http://img171.images...beztytuulxm.jpg) , i jakiś render z innej gry.
Link Do kanału : youtube.com/matqpl

Z góry dziękuje i obiecuje suba.
Jeśli chodzi o layout oraz avatar, wolałbym gdyby zostały wysłane na priv. Bardzo bym prosił i sorry za utrudnienia.
www.Youtube.com/TheMatqPL

#51 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 02 sierpień 2012 - 01:32

Dla Matq :
Avatar : http://zapodaj.net/7...df5fd3.jpg.html
Tło : http://zapodaj.net/0...7c7320.jpg.html

W twoim tle eksperymentowałem trochę ;) Napisz jak Ci się podoba :)

#52 Chory

Chory

    Owca Dżemu

  • Użytkownik
  • 328 postów

Napisany 02 sierpień 2012 - 06:43

Typ : Tło
Tematyka : Gry /Minecraft/kroniki ridicka/Assasins creed/Skyrim.
Kolorystyka: Czerwone/Niebieskie/Czarne
Opis Prośby :żeby po lewej stronie był napis subskrybuj chorego
Link Do kanału :https://www.youtube.com/user/ChoryGaming?feature=mhee

Spoiler


#53 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 02 sierpień 2012 - 07:27

@Hadwar, wykonam Jutro :)

#54 Chory

Chory

    Owca Dżemu

  • Użytkownik
  • 328 postów

Napisany 02 sierpień 2012 - 08:02

Spox

Spoiler


#55 smoku0202

smoku0202

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 84 postów

Napisany 02 sierpień 2012 - 08:40

Typ : Tło
Tematyka : Gry
Kolorystyka: Niebiesko-czarne
Opis Prośby :To może być trochę trudne, ale chciałbym ender-dragona na niebieskim niebie, na którym mogą znajdować się chmury.
Link Do kanału : http://www.youtube.c...02?feature=mhee

#56 MatqPL

MatqPL

    Nowy

  • Użytkownik
  • 40 postów

Napisany 02 sierpień 2012 - 09:37

Dzięki za avatar i tło, bardzo fajne.
www.Youtube.com/TheMatqPL

#57 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 03 sierpień 2012 - 09:55

Dla Smoku : http://zapodaj.net/9...fb038b.jpg.html
Dla Hadwar : http://zapodaj.net/3...a59e80.jpg.html

#58 smoku0202

smoku0202

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 84 postów

Napisany 03 sierpień 2012 - 05:47

Wielkie dzięki. Bardzo fajnie Ci wyszło

#59 NeedDesign

NeedDesign

    Nowy

  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisany 03 sierpień 2012 - 06:46

Dzięki za pozytywne opinie! :) Czekam na inne zamówienia :D

#60 Dr4gonek

Dr4gonek

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisany 03 sierpień 2012 - 08:27

Typ: Avatar
Tematyka: Minecraft
Kolorystyka: Czerwień
Opis Prośby:
Więc tak, chciałbym abyś umieścił w jakiejś pozycji tego skina: http://www.minecraft...61752154425.png
Jako tło odcień czerwieni tak aby nie zlewało sie z kolorem skina, lub tło może być białe - zrób tak jak ładniej wygląda. ;)
I na dole napis: Dr4gonek. Nie wiem w jakim kolorze tak aby ładnie wyglądało, może czarny?
Coś na wzór tego: http://mineimg.com/images/Vb5jF.png
Dodany obrazek




1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników