Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kolorowe kociołki


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 Przemall

Przemall

    Nowy

  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisany 09 październik 2011 - 12:28

Siema, jestem pewien że widziałem gdzieś screen, na którym były kociołki a w nich kolorowa woda, chyba żółta, czerwona itd. Nie wiem jak to zrobić ponieważ tam można nalać tylko zwykłą wodę a miksturek nie da się tam wlewać.
Kolejna kwestia to sens kociołków, wie ktoś może po co one są? jeśli bierzemy wode do butelki z źródełka 1x1 to nigdy nie zniknie, natomiast jeśli weźmiemy z kociołka to znika po 3 użyciach.
Czy wie ktoś może po co one są? bo szczerze to lepsze źródełko.

#2 Michael

Michael

    Zboczeniec

  • Użytkownik
  • 237 postów

Napisany 09 październik 2011 - 12:54

http://screenshooter...6094079/tpehkav albo zrobić coś takiego.

18/11/11 - ca?y rok z Minecraftem.


Dodany obrazek


#3 Marox

Marox

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 195 postów

Napisany 09 październik 2011 - 01:05

Kolorowe kociołki były w pre-relase2. Wtedy na nich się robiło miksturki zamiast na brewing stand

#4 Przemall

Przemall

    Nowy

  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisany 09 październik 2011 - 03:37

aha, no szkoda bo to ładnie wyglądało, a teraz to w sumie nie przydatne w ogóle

#5 K.error

K.error

    Niskoprocentowe

  • Użytkownik
  • 93 postów

Napisany 09 październik 2011 - 08:11

Może w późniejszych wersjach dadzą dla nich jakieś zastosowanie. :)
Na razie nie mają innego zastosowania niż ozdoba i do przechowywania wody.

@Michael Fajny kibel xD

#6 Lukasz2604

Lukasz2604

    Nowy

  • Użytkownik
  • 43 postów

Napisany 04 październik 2012 - 08:23

Zeby wiecej bylo zuzyc

#7 Gerlint

Gerlint

    Nowy

  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisany 05 październik 2012 - 05:04

Dodany obrazek
Złota łopata za odkop miesiąca! Gratuluje ;)
Dodany obrazek

#8 AleWariat

AleWariat

    Nowy

  • Użytkownik
  • 18 postów

Napisany 14 październik 2012 - 09:32

moim zdaniem kociołki są niepotrzebne

#9 Cordylus

Cordylus

    Nowy

  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisany 16 październik 2012 - 09:51

W kociołkach od 1.4 będzie można czyścić zbroje z barwników.
Poza tym już teraz kotły wypełniają się wodą w czasie deszczu, więc są jedynymi zbiornikami na deszczówkę.

#10 DarknessXIII

DarknessXIII

    ๖ۣۜL33t ๖ۣۜH4x0r

  • Użytkownik
  • 647 postów

Napisany 16 październik 2012 - 10:14

Faktycznie, jakby dodali możliwość "farbowania" wody w kotłach, a potem możliwość jej zebrania do wiadra i wylania - byłoby zajebiście =D

‏‏Nie bądź żyła, kliknij smoka‏‏ (lub jajko)

twGeF.gifC2M2G.gifM7Zux.giflVqOl.gif


#11 WMR2

WMR2

    Tak naprawdę jestem tosterem ;_;

  • Użytkownik
  • 861 postów

Napisany 16 październik 2012 - 10:49

Faktycznie, jakby dodali możliwość "farbowania" wody w kotłach, a potem możliwość jej zebrania do wiadra i wylania - byłoby zajebiście =D

Tworzenie tęczowych strumieni... Krwawe rzeki. To jest to! Tylko teraz ładnie zrobić i wrzucić na Reddita xD
Dodany obrazek

#12 Nvaa

Nvaa

    Nowy

  • Użytkownik
  • 20 postów

Napisany 27 październik 2012 - 05:53

było by dzieki temu wiecej ciekawych opcji do filmów machinymy ;d

#13 bati18

bati18

    Nowy

  • Użytkownik
  • 57 postów

Napisany 27 październik 2012 - 09:45

Z kociołka można zrobić super stoisko dla afk, nikt nie będzie cie mogł popchnąć :)

#14 Pan Krzyzak

Pan Krzyzak

    Nowy

  • Użytkownik
  • 41 postów

Napisany 01 listopad 2012 - 07:24

mi sie wydaje ze mody :F

#15 MrRafik2222

MrRafik2222

    Znawca

  • Użytkownik
  • 385 postów

Napisany 07 grudzień 2012 - 10:02

Dodany obrazek
Złota łopata za odkop miesiąca! Gratuluje ;)


Ludzie!! Co wy macie z tą złotą łopatą!! Ja już ją widze na 5 różnych forach!! :D

@up bati18, w 1.4 i 1.3 nie można popychać ;p

SYGNATURA XD





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników